Paljonko teillä on yleensä ulkomaille lähtiessänne varattu käyttörahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapee

Vieras
Tai teettekö edes jonkinlaista budjettia? Mietin että jos lähtisin siskoni kanssa joulukuussa Thaimaahan, että paljonkohan sitä kahden viikon matkalla menee rahaa? Jos siis ajatellaan että lennot, majoitus ja aamiaiset on jo maksettu..

Oon ennenkin ollut Thaimaassa ja tuntui, että rahaa meni todella vähän...

Itse olen n.2 viikon matkoille varannu about tuhannen euroa käyttörahaa, mielestäni parempi suunnitella vähän yläkanttiin jos pystyy ettei rahat lopu kesken ja se on kurjaa =/

Alkuperäinen kirjoittaja Yel02:
Itse olen n.2 viikon matkoille varannu about tuhannen euroa käyttörahaa, mielestäni parempi suunnitella vähän yläkanttiin jos pystyy ettei rahat lopu kesken ja se on kurjaa =/

Jep, jostain kuulin että käyttörahaa kannattaisi varata mukaan saman verran kuin on maksanut majoitus ja lennot. N. tonnilla näyttäisi saavan ok majoituksen thaimaasta yhdelle henkilölle...

Toki jos malttaisi odottaa äkkilähtöjä, pääsisi halvemmalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Tai teettekö edes jonkinlaista budjettia? Mietin että jos lähtisin siskoni kanssa joulukuussa Thaimaahan, että paljonkohan sitä kahden viikon matkalla menee rahaa? Jos siis ajatellaan että lennot, majoitus ja aamiaiset on jo maksettu..

Thaimaa ns. normikulutuksella on helposti alle 100 euroo per nuppi per päivä, jos oot vaatimatonta sorttia jopa 50. Eli siihen haarukkaan. Tällä ei tietty mitään suurempia tuliaisia ostella.

Alkuperäinen kirjoittaja Jorma:
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:

Thaimaa ns. normikulutuksella on helposti alle 100 euroo per nuppi per päivä, jos oot vaatimatonta sorttia jopa 50. Eli siihen haarukkaan. Tällä ei tietty mitään suurempia tuliaisia ostella.

Meiitä 5 henkeä, ja budjetti kalliiksi mainutulla Kanarialla ollut 100e/päivä....ja hyvin ollaan pärjätty =) ja jopa tuliaisia ollaan osteltu tuolla budjetilla.

Yhteistyössä