Nekö ilmoittaa työkkäristä kelalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jos olen aloittanut työvoimakoulutuksen? Ja kelasta lähetetään mulle päätös työmarkkinatuesta ja ylläpitokorvauksesta? Olen saanut ennen koulutustakin työmarkkinatukea.

Eli mun ei tarvitse ilmoittaa minnekään mitään? Paitsi sitten se ilmoitus työttömyysajalta kirjoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo kyllä työkkäri ilmoittaa maksavalle taholle että olet koulutuksessa. (Tosin käsittely saattaa kestää).

Ylläpitokorvaus on 9 euroa 20 päivältä? Ei mene veroja? Tuleeko muita korotuksia tai lisiä?

Joo kyllä työkkäri ilmoittaa maksavalle taholle että olet koulutuksessa. (Tosin käsittely saattaa kestää).

Ylläpitokorvaus on 9 euroa 20 päivältä? Ei mene veroja? Tuleeko muita korotuksia tai lisiä?

Jos olet ollu vuoden vaihteessa harjoittelussa, niin saat vielä 5e lisää per arkipäivä veronalaistatuloa tuon verottoman 9e lisäksi...

Saattaa kyl olla ettei välttis oo tarvinu olla silloin vuodenvaihtees vaan koskeee kaikkia ketkä saa kelan p-rahaa

Yhteistyössä