Kenellä on Kela sössinyt elatustuki asiat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valivalipäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valivalipäivä

Vieras
Mulle tuli kirje, että olen velvollinen maksamaan jne. Oli tilinumerot ja kaikki, mutta ei summia. Ihmettelin kun lastenvalvojan kanssa sopimus joulukuussa tehty ja ei tarvinnu mitäöän maksaa kun olen työttömänä paitsi lapsikorotus menee kelalle työmarkkinatuesta.

Kävin kelalla tänään. Kirje on tullu Lappeenrannasta joten mun pitää olla sinne yhteydessä, koska eivät voi mitään tehdä tässä päässä tai voivat, mutta sit ei kyllä saa asiaan mitään selyttä.

PAhoittelivat ja ymmärsivät, että harmittaa jne. ja sanoivat, että varmaan on väärinkäsitys kun on sattunut kuulemma tollasia muillekin.

Ihmelaitos kela!

Heeeei, juuri tänään juttelin erään tuttuni (etä-äiti, työtön) kanssa, ja samanlainen kirje ilman mitään summia tms oli tullut hänellekin. On kuulemma perjantaihin (?) asti aikaa selvittää asia Kelan kanssa tai summat menevät perintään.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Heeeei, juuri tänään juttelin erään tuttuni (etä-äiti, työtön) kanssa, ja samanlainen kirje ilman mitään summia tms oli tullut hänellekin. On kuulemma perjantaihin (?) asti aikaa selvittää asia Kelan kanssa tai summat menevät perintään.

No tosia asiassa aikaa on kesäkuun puoleen väliin, mutta kehoitan tuttuasia tekemään asialle jotain. On ruuhkaa käsittelyissä nyt, mutta kun laittaa asian nyt alulle niin ei kuulemma mitään hätää. Näin mulle sanottiin.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Luulisi asian hoituvan missä vaan Kelassa :o

No tää perintäpuoli ei hoidu muuta kuin Lappeenrannassa. Perintäpuolta ei muissa keloissa hoideta ja asia on helpoin hoitaa itse varsinkin mun kun ei ole mahdollista koko aikaa kytätä puhelinta.

Alkuperäinen kirjoittaja valivalipäivä:
Mulle tuli kirje, että olen velvollinen maksamaan jne. Oli tilinumerot ja kaikki, mutta ei summia. Ihmettelin kun lastenvalvojan kanssa sopimus joulukuussa tehty ja ei tarvinnu mitäöän maksaa kun olen työttömänä paitsi lapsikorotus menee kelalle työmarkkinatuesta.

Kävin kelalla tänään. Kirje on tullu Lappeenrannasta joten mun pitää olla sinne yhteydessä, koska eivät voi mitään tehdä tässä päässä tai voivat, mutta sit ei kyllä saa asiaan mitään selyttä.

PAhoittelivat ja ymmärsivät, että harmittaa jne. ja sanoivat, että varmaan on väärinkäsitys kun on sattunut kuulemma tollasia muillekin.

Ihmelaitos kela!

siihen lappuun on tullut painovirhe, sen vuoksi ne summat puuttuu. ota sinne lappeenrantaan yhteyttä.

Jos olisi elatustuki asioita, niin kela kyllä sössisi nekin. Vai pitääkö niitä olla? Voikohan kela sössiä elatustuet, vaikka ei edes saa niitä? Jos voi, niin voin vain odottaa, että kela pyytää jotain selvitystä asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja valivalipäivä:

Ihmelaitos kela!

siihen lappuun on tullut painovirhe, sen vuoksi ne summat puuttuu. ota sinne lappeenrantaan yhteyttä.

Juu sinnehän oon nyt ottamassa yhteyttä kun eivät täällä voineet mitään ja pahoittelivat asiaa kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Jos olisi elatustuki asioita, niin kela kyllä sössisi nekin. Vai pitääkö niitä olla? Voikohan kela sössiä elatustuet, vaikka ei edes saa niitä? Jos voi, niin voin vain odottaa, että kela pyytää jotain selvitystä asiassa.

Sii aikasemmin ne meni soskuun kun sen kautta meni eltuksetkin. Oli virhe alkutekstissä.

Nykyään ne elatustuet hoitaa kela. 2kk jo on ollu niiden hoidossa.

Yhteistyössä