Neitsyyden menetys jännittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei! Olen 16 vuotias tyttö ja olen aikeissa menettää neitsyyteni poikaystävälleni, joka on minua muutaman vuoden vanhempi ja näin ollen kokeneempi. En ole kertonut hänelle olevani neitsyt ja hän luulee, että minulla on kokemusta seksistä. Tämän takia minua pelottaa kertoa hänelle, etten ole kokenut. Minua myös jännittää, että olen liian tiukka tai että vuodan verta. Olen kokeillut sormilla kuinka joustava olen ja tähän mennessä olen saanut kolme sormea mahtumaan melkein kuiviltaan ilman ongelmia. Haluaisin tietää, että olenko mielestänne liian tiukka, tuleeko minulta todennäköisesti verta tai tuleeko minua sattumaan. Voisitte myös kertoa omista ensimmäisistä kerroistanne ja siitä miten ne meni ja sattuiko, tuliko verta jne. Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Hei! Olen 16 vuotias tyttö ja olen aikeissa menettää neitsyyteni poikaystävälleni, joka on minua muutaman vuoden vanhempi ja näin ollen kokeneempi. En ole kertonut hänelle olevani neitsyt ja hän luulee, että minulla on kokemusta seksistä. Tämän takia minua pelottaa kertoa hänelle, etten ole kokenut. Minua myös jännittää, että olen liian tiukka tai että vuodan verta. Olen kokeillut sormilla kuinka joustava olen ja tähän mennessä olen saanut kolme sormea mahtumaan melkein kuiviltaan ilman ongelmia. Haluaisin tietää, että olenko mielestänne liian tiukka, tuleeko minulta todennäköisesti verta tai tuleeko minua sattumaan. Voisitte myös kertoa omista ensimmäisistä kerroistanne ja siitä miten ne meni ja sattuiko, tuliko verta jne. Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Älä menetä viattomuuttasi ja puhtauttasi. Älä tee sitä..

Mitä se telkkariin liittyy, itse olin 20 v enkä kertonut että olen neitsyt. Mutta toki kannattaa kertoa jos jännittää. Kipu ja etenkin verenvuoto ovat legendoja enemmänkin, harvemmin kai verta tulee. Itsetyydytys hyvä keino tutustua omaan kehoon.

Minun ensimäinen kerta tapahtui vasta äskettäin siitä on noin 3 kuukautta, olen 22vuotias ja poikaystäväni on 28. Olemme olleet 2vuotta ystäviä mutta äskettäin aloimme seurustella. Hän tiesi minun olevan neitsyt ja se helpotti tosi paljon asioita juuri sen takia neuvoisin sinua että puhuisit poikaystäväsi kanssa tästä, ja samalla kertoisit peloistasi jos hän ei osaa ottaa pelkosi huomioon niin neuvoisin että et menisi hänen kanssa sänkyyn koska ehkä tulet katumaan sitä, eka kerta on suuri asia nuorelle naiselle ainakin minulle se oli ja en ikinä olisi tehnyt sitä ihmisen kanssa kehen en luota tai ketä ei arvosta minua.
- jokainen ihminen on erillainen, mutta minun kokemus oli kivulias ja hermoja raastava sillä se ei mennyt sisään vaikka olinkin märkä, siinä sitten pähkäiltiin ja siihen meni 10 yritys kertaa ennen kuin pääsi edes sisälle.. se oli sitten kivuliasta ja tulee sattumaan kaikki ne sisään työnnöt mutta helpottuu mitä enemmän harrastat seksiä. muistakaa käyttää liukastetta koska se auttaa jo tosi paljon! - verta tuli mutta ei sillein että vuotaisin kuiviin.. vaan kun paperilla pyyhkäisin niin siinä oli verta pesin sen pois ja se oli siinä. Älä murehdi oletko tarpeeksi tiukka usko pois jokainen ensikertalainen on tiukka. - mutta mieti viellä haluatko todella ja oletko oikeasti valmis siihen muistakaa käyttää ehkäisyä.

Neitsyys on täysin yliarvostettu asia, siinä ei ole mitään säästettävää tai suojeltavaa. Ensimmäinen kerta naisille on harvoin mikään nautinnon huippu. Itselläni ei tullut verta, mutta ei se hyvältäkään tuntunut. Ihan sama olisi ollut työntää tamponi sisälle.

Ekan kerran jälkeen alkaa vasta sen tien opettelu, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei yhdynnässä. Toivottavasti olet kaikkea muuta jo tehnyt, että sinulla on edes jotain käryä seksistä. Muuten kaikki alkaa alkeista.

Itse olen 28-vuotias, enkä ole kertonut kenellekään olevani neitsyt. Toisaalta voisin sen kyllä hyvin seksikumppanille paljastaa, jos sellainen ihme vielä joskus elämäni varrella minulle ilmaantuu.

Ap:lle sanoisin, että tuskin se poika sinulle suuttuu, vaikka paljastaisitkin juksanneesi asiassa.

Ole rehellinen kumppanillesi, se helpottaa asioita ja/koska vähentää jännitystä. Asiaa ei kannata liikaa miettiä etukäteen, vaan antaa tilanteen edetä omaan tahtiin. Ehkäisy on tietysti syytä muistaa! Minua ei sattunut enkä vuotanut verta ensimmäiselläkään kerralla. Ensimmäisen kerran onnistuminen riippuu paljolti siitä miten sopivan kokoiset teidän värkkinne ovat suhteessa toisiinsa. Seksistä nauttiminen tulee yleensä vasta myöhemmin kun homma on vähän tuttua.

Tärkeintä ekassa kerrassa on että haluat itse sitä oikeasti etkä vain kumppanin tai yleisen painostuksen vuoksi. Muuten saattaa kaduttaa myöhemmin.

Tuohon suuttumisasiaan sanoisin että harva mies suuttuu kun saa kuulla olevansa sittenkin ensimmäinen kumppani. Mutta jos tuollaista joudut pelkäämään liekö poikaystäväsi on oikea kumppani ekalle kerrallesi.

Itse olen 28-vuotias, enkä ole kertonut kenellekään olevani neitsyt. Toisaalta voisin sen kyllä hyvin seksikumppanille paljastaa, jos sellainen ihme vielä joskus elämäni varrella minulle ilmaantuu.

Ap:lle sanoisin, että tuskin se poika sinulle suuttuu, vaikka paljastaisitkin juksanneesi asiassa.

Tuossa iässä kannattaa tosiaan kertoa kumppanille olevansa neitsyt, koska muuten voi ihmetellä 'osaamattomuuttasi'. Neitsyydellä saat sen anteeksi.

Minä menetin neitsyyteni paljon vanhempana kuin sinä, ja sanoisin, etten kadu odotteluani yhtään. Tuossa vaiheessa seksilelutkin olivat jo sen verran tuttuja, ja tiesin hyvin miten itse saan orgasmin, joten yhdyntä ei sattunut ollenkaan, eikä mitään verta tullut. Päinvastoin, kaikki oli oikein mukavaa.

Suosittelisin jättämään yhdynnät myöhempään siihen asti, että olet itseksesi oppinut nauttimaan siitä, että sisälläsi on jotain. Poikakaverillesi voit tässä vaiheessa todeta, ettei sisään laiteta mitään ellet ole jo märkä, ja senkin jälkeen edetään vasta sormin pikkuhiljaa.

Seksin ei pitäisi olla mikään toiselle osapuolelle esitettävä näytös, vaan omasta kehosta nauttimista ja henkistä avoimuutta toista osapuolta kohtaan. Jos et uskalla kertoa miehelle, että olet kokematon, on sinun vaikea nauttia tilanteesta, ja jo lähtökohtaisesti heikoilla, koska ei se toinen osapuoli voi tietää, mistä pidät, jos et uskalla olla avoin. Eli ensin enemmän keskustelua, ja sitten vasta petipuuhiin.

Kuulostaa sille ap ettet ole valmis vielä. Luottamus kumppaniin on kaiken A ja O. Jollei uskalla puhuakaan toiselle niin voi käyä päinvastoin ja homma mennä pieleen. Ja asiaan. Itellä ei ekakerta ollu paha eikä tullu vertakaan. Toinen ties että olin neitsyt.

Menetin neitsyyteni 16-vuotiaana osittain siksi että tunsin painetta kaveripiiristä. Kaverini tiesivät että olin kokematon ja leuhkivat seksitarinoillaan. Menetin neitsyyteni täydelle idiootille ja luuserille jota kaduin jälkeenpäin. Pari vuotta myöhemmin tapasin ihanan miehen josta tuli pitkäaikainen kumppani, hän sanoi että jos olisi ollut ensimmäiseni se olisi ollut hänelle kunnia ja jotain erityistä. Ei siis välittänyt siitä neitsyydestä mutta kun kerroin huonosta kokemuksestani, totesimme että olisi ollut fiksumpaa odottaa.
Kaverien seksitarinat ja leuhkimiset osoittautuivat yliammutuiksi ja olivat tahallaan viljelleet näitä tarinoita jotta saisivat minutkin tekemään typeryyksiä. Reilut kaverit vielä jälkeenpäin haukkuivat tämän tyypin minulle jolle menetin neitsyyteni, sen verran oikeita ystäviä olivat...

Jos täysi avoimuus ja rehellisyys ei toimi kumppanin kanssa (esim. tunnet että et voi kertoa olevasi kokematon) niin kehottaisin odottamaan vielä. Se eka kerta on ikimuistoinen, sen muistaa aina vanhempana. Siksi toivoisin ettet tee sitä hätäpäissäsi jonkun kanssa vaan odottaisit suuria syviä tunteita ja sympaattista rakastavaa kumppania. Kun tunteita on enemmänkin, se eka kerta voi onnistua myös paremmin (et jännitä niin paljon). Toivoisin ettet tee "sitä" vaan siksi kun pitää tai sinua hävettää että olet neitsyt. Neitsyys on yllättävänkin arvostettu asia kunhan tuosta kasvat vielä pari vuotta lisää...

Siihen, kuinka kireältä seksi tulee tuntumaan, vaikuttaa oleellisesti miehen peniksen koko.
On ihan eri asia harrastaa seksiä miehen kanssa, kellä on 6 cm pitkä ohut penis, kuin miehen kanssa, kellä on 20 cm pitkä paksu penis.

Muita vaikuttavia asioita on mm. se, oletko kokeillut esim. tamponia, tai jopa jotain muuta.
Jos olet (niitä sormiasikin), todennäköisesti immenkalvo on jo rikkoutunut, eikä verta tule ensimmäisenkään yhdynnän aikana.

Kenenkään ei tarvitse jättää ensimmäistä kertaa väliin sen vuoksi, että joku niin sanoo.
Kyllä 16-vuotias on usein valmis seksiin ja saa sitä kokeilla suunnilleen ikäisensä kanssa.
Seksin harrastaminen EI myöskään edellytä itsetyydytyshistoriaa, vaan sitä voi kokeilla silloin kun siltä tuntuu.

Minä olin n. 17-vuotias ja olisin ollut valmis aiemminkin. Kumppani oli poikaystäväni.
Aika monta kertaa jouduttiin yrittämään ennen kuin seksi onnistui. Miehellä suht iso ja itsellä kireät paikat. Siitä se sitten lähti, kun onnistui. Vähän siis kiristi, ei varsinaista kipua (rentona pysyminen A & O) ja mitään verta ei tullut. Kaiken kaikkiaan hyvä kokemus.

Suosittelisin jättämään yhdynnät myöhempään siihen asti, että olet itseksesi oppinut nauttimaan siitä, että sisälläsi on jotain.
Miksi? Miksi kaikkien pitäisi tehdä, kuten sinä teit: tunkea dildoa alakertaan, oppia saamaan kymmenkertainen orgasmi ja viivästyttää neitsyyden menetystä kolmikymppiseksi?

Minusta on tajuttoman ärsyttävää, kun jatkuvasti vaaditaan jotain säilyttämään neitsyytensä, kuin jokin rikos olisi tapahtumassa. Kyseessä on 16-vuotiaalle ihan tavallinen pohtimisen ja ehkä jopa toteuttamisen arvoinen asia, joten miksi tehdä siitä etukäteen hirveän negatiivinen juttu? Usein, eka kerta on kiva juttu, vaikka ikää olisikin vähemmän kuin 30v. :)

Itse en ole pitänyt koskaan itsetyydytyksestä, vaikka muuten olen tosi halukas ja seksuaalinen ihminen. Sinun neuvoillasi odottelisin sitä ekaa kertaa vieläkin, kun ei masturbointi kiinnosta.

Mikäli et pysty puhumaan poikaystäväsi kanssa asiasta, et ole valmis. Keskustelkaa, tutustukaa toistenne kehoihin muuten, ei yhdyntää. Antakaa ajan kulua. Ei ole kiire, teillä on koko elämä aikaa.

Omalla kohdallani ensimmäinen kerta oli kamalaa. Sattui aivan hirveästi, itkin kun sattui niin paljon. Mieheni tiesi asiasta, olimme puhuneet ja hän oli varovainen, mutta silti aivan kammottava kokemus.
En ollut ikinä käyttänyt edes tamponia, en itsetyydyttänyt enkä tiennyt mitään seksistä. Se oli sitä aikaa kun naisen ei edes kuulunut nauttia seksistä.

Mä luulin että tämä on äitipalsta, kaksplus! Kolmesti synnyttäneenä en muista noista asioista muuta kun että olin kolme vuotta vanhempi kuin sinä. En häpeillyt kertoa poikaystävälle neitsyydestä, jos sellaista häpeää niin vaihda poikaystävää. Ei kenen tahansa kanssa kannata sänkyyn hypätä. Ja eka kerta kyllä varmaan kaikilla vähän sattuu.

Yhteistyössä