Negatiivinen se oli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna

Vieras
Jotenkin kyllä osasin aavistaa tämän. tässä kuussa ei olla kauheasti peittojen alla touhattukaan joten miten sitä olisi raskaaksi voinut tullakaan.. jotenkin vain ajattelin jos ne muutama kerta olisi riittänyt.. :/
Oli vaan pakko kokeilla, kuukautiset ei periaatteessa ollut vielä myöhässä mutta apteekin testin ilmeisesti pitäis olla melko herkkä? 28 päivä nyt kierrossa ja mulla se kierto on nyt vaihdellut pillereiden jälkeen 28-32 välissä. Mutta uskon että ei se tuosta mihinkään muutu vaan ne kuukautiset sieltä alkaa melko pian.

neljäs yrityskerta siis alkaa nyt kun ne menkat sieltä vaan tulee.. Toivottakaa onnea!

Onnes yritykseen... :hug:
mut elä anna sen mennä liikaa yritykseksi ja tuoda painetta, koska sit se ei onnistu. ku hormoonit on sellasia ku on...
itellä meni viis kk, et tuli raskaaksi, enkä oo koskaan käyttäny pillereitä ym. ehkäsyä... nyt 22 rv raskaana ja onnellinen oon :)

yritän etten anna sen mennä liialliseksi yritykseksi, ja hyvin mielestäni olen myös onnistunut koska tässä on nyt muutenkin elämäntilanne muuttunut että on ajatukset ollut vähän muualla. Mutta silti toivon kovasti vaikka ei se joka hetki olekaan mielessä :)

Toivotaan että pian tärppää. mä olen jo ehtinyt muodostaa kaikkia kauhukuvia siitä mitä jos en voikaan saada lapsia.. :/ tiedän että se on hullua koska näin vähän yritystä takana mutta ensimmäinen lapsi olis haaveissa ja en oikein ole perillä näistä asioista..

Yhteistyössä