Alkuperäinen kirjoittaja meemis:
Myyjän työ on paskaduuni, koska siinä saa kaiken paskan niskaansa asiakkailta, eikä sitä paskaa voi mihinkään paetakaan =D Vai pitäskö lähtee kahvitunnille seuraavan kerran, kun joku pahalla tuulella oleva mutrusuu alkaa huutaa päin naamaa jostakin käsittämättömästä asiasta, joka ei minulle edes ole tuttu juttu (sitä valitetaan kuulkaa ihan käsittämättömistä asioista kuten siitä, ettei Suomessa osata tehdä kunnon leipää, ja minäkö siinä asiassa voisin muka auttaa)
Mä olen omasta mielestäni jättänyt asiallista kritiikkiä myyjälle. Myyjä vastasi, ettei hän voi asialle mitään. Mihin minä, että en minä nyt sitä oletakaan, vaan odotan ja oletan, että hän kertoo asiasta esimiehelleen ja/ tai kauppiaalle. Luulisi kauppiasta kiinnostavan mikä asiakkaan mielestä mättää? Tai sitten joku kunnollinen palautekanava. (Se, että ilmoitustaululla on pikkiriikkisiä lappuja eikä yhtään kynää, ei ole kunnollinen kanava.)
Mun mielestä on siis ällistyttävää, että myyjät vaa kuuntelee, valittavat toisilleen kahvitauolla, mutta eivät kerro eteenpäin... haloo, se myyjä on kaupan edustaja töissä ollessaan! Niinkuin mäkin edustan omaa työnantajaani työajalla.
Mä nyt osaa sanoa mitään tiettyä paskaduunia. Semmoinen, mistä ei makseta järkevää määrää ja ei ole edunvalvontaa. Nuoret usein tietämättömyyttäänkin luopuvat ihan normaaleista jutuista, kuten sairaus- ja vuosilomasta...