Ne karvattomat mirrit, miten? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Safari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Brassi sokerointi maksanee 60€. Tai sen verran minä siitä maksan täällä pääkaupunkiseudulla.
Täällä nostettiin esiin jotta karvoitus suojaa hiertymiltä.... Pitääkö käyttää niin kireitä housuja jotta pimpsa hiertyy ?

Sokerointi on ollu mulle ihoystävällisin. Ja tuntuu että muutkin tynkää siitä enemmän kuin vahasta. Joka tapauksessa käy ammattilaisella. Monet on saanu miehensä maksaa lystin...

[QUOTE="Vieras";28898979]Vanha setä, silloinko pidettiin ihan asiaankuuluvana sitä että nainen haisee? Jotkutha pitää vieläkin, kumma kyllä. Itse peseydyn myös retki- ja mökkiolosuhteissa.[/QUOTE]

Eihän sitä ihan asiaankuuluvana pidetty, mutta ei naisillakaan ollut nykyisenlaista paniikkia hajuistaan.
Puolin ja toisin ymmärrettiin se että peseytymisen, esim saunan, jälkeen homma on mukavampaa. Miesväki vitsaili saunapuhtaasta pillusta, mutta kyllä se ongelma oli sama heilläkin.

Jos sinä peseydyt mökki- ja retkiolosuhteissakin, niin kaikki kunnioitukseni sinulle. Mökeillä se yleensä on vielä järjestettävissä, mutta useamman päivän vaelluksilla, muuna kuin kuin kesäaikana, lienee haasteellisempaa. Lumellako?

Nykyisinhän naiset yrittävät peittää hajun liiankin kanssa. Kyllä se niin on että sormella koitettaessa pitää sormesta luonnollinen haju löytyä. Karvattomuuskin on osittain tämän yltiöpuhtauden tuotetta.
Alkuaanhan posliini oli kyllä melkoinen kiihotuskeino, mutta miten lienee nykyään?
Saattaisi olla paljaisiin tottuneelle nykymiehelle hyvinkin kiihottavaa kyntää vanhanmallista karvapehkoa

Alkuperäinen kirjoittaja Palstatietäjä;28898412:
Ap:lle tiedoksi: pillua sanotaan mirriksi juuri karvapeitteen vuoksi. Karvaton ei ole mirri. Samoin tussuksi sanotaan pillua jossa on karvat. Ilman karvoja ei ole tussuakaan. :)

Kiitos tiedosta :)

mulla on aina ollut semmoonen rämemajava. Olen 43 ja kyllä, edelleen on seksiä useamman kerran viikossa.

Tämän ukon kanssa olen viihtynyt jo 15 vuotta, mutta sitä ennen... no, en viitsisi kertoa miehelleni todellista määrää. enkä edes neljännestä siitä.

NIIN: niin eipä ole kukaan koskaan jättänyt leikkiä kesken karvojen tähden, eikä kukaan ole koskaan pyytänyt niitä ajelemaan.

Sitä minä vaan, että muodit tulee ja menee. Näinpä kerran uimahallissa pimun joka oli värjännyt pillunkarvansa. pinkiksi. Kiitos kaunis tyttäreni 5-v ei nähnyt.

Ja näin muuten, niin, mies on tykännyt siitä "siilistä" minä karvani pidän, mutta myös innostunut kun olen ne ajellut kokonaan pois. Itseäni haittaa kun ne kasvaa todella nopeasti takaisin, ja tuuheana. Silloin tekee itsellä pahaa katsoa kun tuntuu että toinen joutuu "raivaan tietänsä"..

[QUOTE="Jenska";28899149]Brassi sokerointi maksanee 60€. Tai sen verran minä siitä maksan täällä pääkaupunkiseudulla.
Täällä nostettiin esiin jotta karvoitus suojaa hiertymiltä.... Pitääkö käyttää niin kireitä housuja jotta pimpsa hiertyy ?[/QUOTE]

No niinpä, itellä kyllä kireät housut yleisimmät jalassa, mutta ei ne hiertymiä aiheuta..

[QUOTE="Pirjo";28898039]Minullapa ei ole noita ongelmia, vaikka karvoitus on lievästi sanottuna juhlava. Mies on tykästynyt tuohon pehkoon, eikä kyllä tykkäisi jos ajaisin, nyppisin tai muuten poistaisin sen.
Hiukan pitää joskus rajailla etteivät kurkistele pikinien alaosan reunan alta, ei muuta parturointia.

Ootteko ottaneet huomioon, että viehätysvoimanne saattaa jopa vähentyä, kun sirrytte posliiniin. Hetken uutuudenviehätys siinä tietysti on mutta....[/QUOTE]

HYI HE.VETTI!!!
Katella nyt joku jumalatonta pehkoa??
Ja antaa suusexiä tuollaiselle? Kun et oo kotona, niin käykö ukkos maantiellä jos vaikka sieltä löytysi auton alle jäänyt orava tai pesukarhu? Sit se lipoo niitä ikäväänsä??
YÄÄK!!!

[QUOTE="provo";28906119]HYI HE.VETTI!!!
Katella nyt joku jumalatonta pehkoa??
Ja antaa suusexiä tuollaiselle? Kun et oo kotona, niin käykö ukkos maantiellä jos vaikka sieltä löytysi auton alle jäänyt orava tai pesukarhu? Sit se lipoo niitä ikäväänsä??
YÄÄK!!![/QUOTE]

Turhää yököttelyä!

Suuseksissä puhtaus on tärkeintä, iso pehko ei ole este puhtaudelle. Paremminkin päin vastoin, karvoitus pitää ihon terveenä ja edistää näin puhtautta.

[QUOTE="Pirjo";28906223]Turhää yököttelyä!

Suuseksissä puhtaus on tärkeintä, iso pehko ei ole este puhtaudelle. Paremminkin päin vastoin, karvoitus pitää ihon terveenä ja edistää näin puhtautta.[/QUOTE]

Hyppä nyt voltti...kuka jaksaa katella akkaa jolla hoitamaton puska?
Ainoastaan Tauski!

Parasta on just se oikea virtsan ja vanhan pierun leimu. Puhumattakaan karvoihin tarttuneista wc-paprupalleroista!

Kainaloiden ja kasvojen satunnaisten karvojen kannattaa myös antaa rehottaa luomuna. Niillä löydät tosimiehen!

Asiaa väännetään nyt tarkoituksellisesti sivuraiteelle.
Ei mitään pinttyneitä vanhoja hajuja, vaan puhdas pehkon sisällä oleva pimpsa josta ei ole tuoretta naisen hajua peitetty millään hajusteella.
Unohtaa ei sovi myöskään että mies myös puhtaaksi. Jos sitten homissa tulee hiukan tuoretta hien hajua, niin joillekkin naisille se on jopa mieleen, kun sitä ei ole röröillä peitelty.

Kainalokarvat toki voi jättää ajelemattakin, mutta jos kasvoissa on jotain niin miksi se pitäisi jättää. Minäkin ajan partani.

Mut onko se sit niin että vanhat akat pitää kunnon puskaa kun niillä on niin väljät paikat?
Eli häppärit heiluu vaikka ei tuulekkaan?

Ja vanhat ukot suosii tätä kun ne ei nuorta karvatonta saa??
Jos ei oo varaa lähteä esim. Thaimaahan

[QUOTE="Pirjo";28906223]Turhää yököttelyä!

Suuseksissä puhtaus on tärkeintä, iso pehko ei ole este puhtaudelle. Paremminkin päin vastoin, karvoitus pitää ihon terveenä ja edistää näin puhtautta.[/QUOTE]

Pilluahan siinä nuollaan eikä ympäriltä. Ei kai kenelläkään häppäreissä tai klittassa karvoja kasva.

Kerran viikossa kun sheivaa, niin pysyy pimppi karvattomana. Iho tottuu siihen sheivaamiseen eikä tule mitään näppylöitä. Ollaan miehen kanssa kumpikin karvattomia.

Alkuperäinen kirjoittaja Palstatietäjä;28898412:
Ap:lle tiedoksi: pillua sanotaan mirriksi juuri karvapeitteen vuoksi. Karvaton ei ole mirri. Samoin tussuksi sanotaan pillua jossa on karvat. Ilman karvoja ei ole tussuakaan. :)

Häh? Likainen ihminen kun tuommoisia ajattelet, tuollahan on ketjun alussa karvattoman mirrin kuva, että kaikki tietää mistä kyse.

Höh mä ostan sellasia varrellisia partakoneenteriä ja laitan nestesaippuaa vaan kostutetulle tussulle ja raakkaan ja huuhtelen, sitten voi laittaa vaikka partavettä tai vaan kosteusvoidetta kun on kuivannu, onhan niitä kaikenmaailman kalliita näpynpoistovoiteita marketeissa mutta ne näpyt kuuluu asiaan ja paskat mä niistä

Mulla mies ajelee säännöllisesti Ladyshavella. Saa hyvin ihan sileäksi, ei jää sänkeäkään.
Mulla aika voimakas karvoituksen kasvu, rehottaa koko haarus jos ei ajele. Siksi tykkään olla posliinina. Eikä mies laita ollenkaan pahakseen tätä tehtäväänsä, saapahan mieleisensä kun itse ajelee.

Karvattomat joutuvat puolustelemaan omia valintojaan ja karvalliset paheksuvat muita ja pitävät karvojaan ainoana oikeana tienä onnellisuuteen.
Mistä paheksunta?

Yhteistyössä