K
kermakaniini
Vieras
sitten sheivailijat ottavat hyökkäyksen mukaan ja keksivät jopa nimiä..rämemajava.
On minullakin mielipide ja alapää.
mutta tarviiko kumpaakaan nyt täällä jakaa?Riittää kunhan itse tiedän omien kokemusten pohjalta kumpi on mielestäni parempi.
Ottakaa selvää ja tyytykää tilanteeseen tai tehkää jotakin.
Ei se auta, että paheksuu muita, joilla on ehkä parempi ?!...vai onko?
On minullakin mielipide ja alapää.
mutta tarviiko kumpaakaan nyt täällä jakaa?Riittää kunhan itse tiedän omien kokemusten pohjalta kumpi on mielestäni parempi.
Ottakaa selvää ja tyytykää tilanteeseen tai tehkää jotakin.
Ei se auta, että paheksuu muita, joilla on ehkä parempi ?!...vai onko?