Ne karvattomat mirrit, miten? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Safari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sitten sheivailijat ottavat hyökkäyksen mukaan ja keksivät jopa nimiä..rämemajava.
On minullakin mielipide ja alapää.
mutta tarviiko kumpaakaan nyt täällä jakaa?Riittää kunhan itse tiedän omien kokemusten pohjalta kumpi on mielestäni parempi.
Ottakaa selvää ja tyytykää tilanteeseen tai tehkää jotakin.
Ei se auta, että paheksuu muita, joilla on ehkä parempi ?!...vai onko?

Tämän kirjoittaja on joko trolli tai valehtelee itselleen.

Mitään kynittyä broileria ei välttämättä tarvitse olla mutta jalkojen välissä oleva 70-luvun rämemajava on kuvottavinta mitä voi olla.

Myocastor-coypus-01.jpg

Tämä suloinen otus kuvottavan näköinen?
Vaikka ei se ehkä jalkojen väliin kuulu... :)

Onhan se vaan niin että seksiin kuuluu tietyt hajut ja äänet jne. Niistä voi kiusaantua, mutta ei ehkä kannata. Kaikki saa tehdä karvoilleenkin mitä haluaa..itse vähintäänkin siistin ne. Mutta miten ihmeessä joku voi olla sitä mieltä että toinen tekee väärin koska sillä on/ei ole karvoja? Mitä väliä kenenkään muun kuin oman partnerin karvoilla on?
Itse aloitukseen: Mä en tiedä, etsin itsekkin vielä toimivaa systeemiä :) Ehkä voisin kokeilla sitä Veetiä. Vaikka olis kiva että ne sais pois pidemmäksi aikaa, mutta kun se sokerointikin sattui niin paljon!

[QUOTE="vieras";28906044] Näinpä kerran uimahallissa pimun joka oli värjännyt pillunkarvansa. pinkiksi. Kiitos kaunis tyttäreni 5-v ei nähnyt.[/QUOTE]

Mitäs jos olisi nähnyt? Olisiko jotain kamalaa tapahtunut? Miksi?

Tässä näitä vastauksia lueskellessa tulen siihen tulokseen ettei koskaan oo hyvä. Jos tota Veettiä saa intiimialueille niin sitä voisinkin koittaa, mutta epilaattoria en kyllä ikinä uskalla :/ Jatkan siis ajoittaista sheivausta ja näin syys/talviturkkina vois sit pitää sen puolen sentin sängen :) Ja muistettakoon että puhtaus on puoli ruokaa näissäkin hommissa ;)

Hei "Safari" Tampereella ainakin pääsee edullisesti karvoistaan eroon katsopa yht.tiedot Meicos. Siellä olen hoidattanut sokeroinnilla oman poslarini ja tyytyväinen olen. Ammattitaito ja asiakas ystävällinen palvelu. Kiitos.

Yhteistyössä