Ne karvattomat mirrit, miten? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Safari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Safari"

Vieras
Olen täältä lukenut jo niin monesti naisista joilla on posliini, miten sen alapään pidätte karvattomana? Itse kun ajelen, niin aina tulee sisäänpäin kasvavia ja punaisia näppyjä. Ja tietenkin seuraavana päivänä sänki. Vahaatteko vai epiloitteko, vai mitä? Itsekkin olisin täysin valmis luopumaan noista karvoista, mutta miten? Vinkkejä otetaan vastaan :)

Sphnx.jpg

Siin on aika kiva karvaton mirri :)

Alkuperäinen kirjoittaja 1tättärää1;28897800:
Brasilialainen sokerointi. Kivuttomampi kuin vahaus ja tarvitsee uusia vain n.kuukauden välein. Parasta siinä on juurikin se ettei tule sänkeä.

Missä näitä tehdään Pirkanmalla? Ja kuinka paljon sattuu? Onko tämä yleistäkin, kun en itse taida tietää ketään joka näitä tettätäisi näitä itselleen.. Mutta kiitos vinkistä :)

Pistä googleen hakuun niin varmasti joku yritys löytyy joka tekee. Eihän se mikään mukava toimenpide ole varsinkaan ensimmäisellä kerralla mutta siitä selviää :D seuraava kerta jo huomattavasti helpompi kun karvan juuret heikkenee pikkuhiljaa :) itse asun pääkaupunkiseudulla ja vajaan satasen verran olen maksanut paketista jolla pääsee eroon myös kainalo- ja jalkakarvoista.

Alkuperäinen kirjoittaja 1tättärää1;28897959:
Pistä googleen hakuun niin varmasti joku yritys löytyy joka tekee. Eihän se mikään mukava toimenpide ole varsinkaan ensimmäisellä kerralla mutta siitä selviää :D seuraava kerta jo huomattavasti helpompi kun karvan juuret heikkenee pikkuhiljaa :) itse asun pääkaupunkiseudulla ja vajaan satasen verran olen maksanut paketista jolla pääsee eroon myös kainalo- ja jalkakarvoista.

Siis satanen kuussa pimpsakarvojen poistoon? Oikeesti?

Minullapa ei ole noita ongelmia, vaikka karvoitus on lievästi sanottuna juhlava. Mies on tykästynyt tuohon pehkoon, eikä kyllä tykkäisi jos ajaisin, nyppisin tai muuten poistaisin sen.
Hiukan pitää joskus rajailla etteivät kurkistele pikinien alaosan reunan alta, ei muuta parturointia.

Ootteko ottaneet huomioon, että viehätysvoimanne saattaa jopa vähentyä, kun sirrytte posliiniin. Hetken uutuudenviehätys siinä tietysti on mutta....

[QUOTE="Pirjo";28898039]Minullapa ei ole noita ongelmia, vaikka karvoitus on lievästi sanottuna juhlava. Mies on tykästynyt tuohon pehkoon, eikä kyllä tykkäisi jos ajaisin, nyppisin tai muuten poistaisin sen.
Hiukan pitää joskus rajailla etteivät kurkistele pikinien alaosan reunan alta, ei muuta parturointia.

Ootteko ottaneet huomioon, että viehätysvoimanne saattaa jopa vähentyä, kun sirrytte posliiniin. Hetken uutuudenviehätys siinä tietysti on mutta....[/QUOTE]Tämän kirjoittaja on joko trolli tai valehtelee itselleen.

Mitään kynittyä broileria ei välttämättä tarvitse olla mutta jalkojen välissä oleva 70-luvun rämemajava on kuvottavinta mitä voi olla.

No itse en tykkää pehkosta, kun tykkään suuseksiä saada. En itsekkään tykkäisi niitä karvoja syljeksiä suustani.. Lyhyenä olen pitänyt ja ajoittain ajellut, muttakun se on niin työlästä hommaa :) Jos voisi helpommalla päästä, edes joku kuukausi, niin miksei :) Mutta kieltämättä satanen joka kuukausi ei mahdu mun kukkaroon, harmi :(

Itse ainakin teen karvanpoiston siksi että itselläni on mukavampi olla, ei kyllä tosin mieskään ole pahitteeksi laittanut. Ja eihän niitä kaikkia tarvitse poistaa jos ei halua. Jokainen tyylillään :D

Ap:lle tiedoksi: pillua sanotaan mirriksi juuri karvapeitteen vuoksi. Karvaton ei ole mirri. Samoin tussuksi sanotaan pillua jossa on karvat. Ilman karvoja ei ole tussuakaan. :)

Kyllä se vain pimppi sai suukkoja, nuolemista ja joskus kunnon imemistäkin, vaikka olikin "rämemajava". Minusta karvainen on kiihottavampi, mutta kieltämättä posliinikin aikanaan, uutuutena, viehätti kovasti.
Se sänki, sopivan mittaisena, miehelle vasta kiva on, mutta naiselle kutinaa aiheuttava.
Karvojen ajelu oli paljon kiinostavampaa ja kiihottavampaa molemmille kuin se lopputulos.

Siitä vaan pimpit karvattomina, jos asianomaiset niin haluavat, mutta älkää nyt uhratko karvanpoistoon satasia. Ottakaa huomioon että se luonnollinen pehkokin on hyvä vaihtoehto. Poistosta saattaa tulla iho-oireitakin.

[QUOTE="Pirjo";28898039]Minullapa ei ole noita ongelmia, vaikka karvoitus on lievästi sanottuna juhlava.
[/QUOTE]

Niin tämä on toki troll mutta miksi edes vastasit ketjuun missä sinulta ei mitään kysytty.

Vastaanpa Pirjolle samantein, ja sitten kone kiinni ainakin vuorokaudeksi.

Kysymys oli 70-luvulle, mutta Vanhan Sedän empiiriset tutkimukset asiasta ulottuvat kyllä reilusti 60-luvullekkin.
Karvoja pahempana ongelmana pidettiin kuitenkin pesumahdollisuuksien puutteita. Olihan se pesukin mahdollista lähes aina, mutta vaati järjestelyjä.
Toki karvoja pidettiin vähän turhina jäänteinä ja monet näkivät niissä kyllä hygieniaongelmankin. Jostain kumman syystä niitä ei silloin tosiaan ajeltu, vaikka alkoi olla jo muitakin mahdollisuuksia kuin pelkät partahöylät. Höylällähän se posliinimuoti sitten myöhemmin aloitettiinkin.

Hygieniaongelmat alkoivat hävitä parempien pesumahdollisuuksien myötä, jo paljon ennen posliinimuotia.

En kaipaa aikaa entistä takaisin, mutta ei sieltä menneisyydestä kyllä löydy mitään perusteita tälle nykykäytännöllekkään. Kukin tekee pimppinsä kanssa kuten haluaa, minulle onneksi vielä riittää luomujakin, väheneviin tarpeisiini.

aina tuota karvattomuutta perustellaan joko sillä että suuseksi on parempaa ilman karvoja
tai sitten sillä että on hygienisempi.
Todellisuudessa monien gynekologienkin mielestä karvainen on se hygienisempi,se suojaa ihoa hankaumilta ja pöpöiltä.
Suuseksi onnistuu ei niitä karvoja tarvitse nuoleskella,ei mulla ainakaan limakalvoilla kasva karvaa.

Joskus haluaisin esittää lisääkin kysymyksiä, mutta kun eivät tämän ketjun aiheeseen, ainakaan kaikk,i sovellu, niin katsotaan jatkossa.

Me niin monesti unohdamme, että elettiinhän sitä ennenkin. Eivät elämän perusasiat ole miksikään muuttuneet. Uudet tavat tuovat vain ohuen pintakuoren siihen päälle.

Vanha setä, silloinko pidettiin ihan asiaankuuluvana sitä että nainen haisee? Jotkutha pitää vieläkin, kumma kyllä. Itse peseydyn myös retki- ja mökkiolosuhteissa.

[QUOTE="laalaa";28898814]aina tuota karvattomuutta perustellaan joko sillä että suuseksi on parempaa ilman karvoja
tai sitten sillä että on hygienisempi.
Todellisuudessa monien gynekologienkin mielestä karvainen on se hygienisempi,se suojaa ihoa hankaumilta ja pöpöiltä.
Suuseksi onnistuu ei niitä karvoja tarvitse nuoleskella,ei mulla ainakaan limakalvoilla kasva karvaa.[/QUOTE]

Eipä ole vielä sellasta pimppaa tullu vastaan, etteikö klitorista nuolemalla ois karvan kasvuun törmänny. Ja on niitä isompiakin huulia mukavempi imeskellä, jos ei karvat tunge suuhun. Kieli kun voi kuleskella milloin missäkin, muuallakin kuin limakalvolla ;)

[QUOTE="Vieras";28898979]Vanha setä, silloinko pidettiin ihan asiaankuuluvana sitä että nainen haisee? Jotkutha pitää vieläkin, kumma kyllä. Itse peseydyn myös retki- ja mökkiolosuhteissa.[/QUOTE]

Nykyisinhän ei mikään saisi haista millekään, vaan pitäs tuoksua jollekin hajusteelle.

Yhteistyössä