S
"Safari"
Vieras
Olen täältä lukenut jo niin monesti naisista joilla on posliini, miten sen alapään pidätte karvattomana? Itse kun ajelen, niin aina tulee sisäänpäin kasvavia ja punaisia näppyjä. Ja tietenkin seuraavana päivänä sänki. Vahaatteko vai epiloitteko, vai mitä? Itsekkin olisin täysin valmis luopumaan noista karvoista, mutta miten? Vinkkejä otetaan vastaan 