N
Nuori mies
Vieras
Nykyisinhän ei mikään saisi haista millekään, vaan pitäs tuoksua jollekin hajusteelle.
Mun mielestä se oikea naisen tuoksu just on parasta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nykyisinhän ei mikään saisi haista millekään, vaan pitäs tuoksua jollekin hajusteelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Palstatietäjä;28898412:Ap:lle tiedoksi: pillua sanotaan mirriksi juuri karvapeitteen vuoksi. Karvaton ei ole mirri. Samoin tussuksi sanotaan pillua jossa on karvat. Ilman karvoja ei ole tussuakaan.![]()
Mun mielestä se oikea naisen tuoksu just on parasta![]()
![]()
Mun mielestä se oikea naisen tuoksu just on parasta![]()
![]()
Parasta on just se oikea virtsan ja vanhan pierun leimu. Puhumattakaan karvoihin tarttuneista wc-paprupalleroista!
Kainaloiden ja kasvojen satunnaisten karvojen kannattaa myös antaa rehottaa luomuna. Niillä löydät tosimiehen!
Parasta on just se oikea virtsan ja vanhan pierun leimu. Puhumattakaan karvoihin tarttuneista wc-paprupalleroista!
Kainaloiden ja kasvojen satunnaisten karvojen kannattaa myös antaa rehottaa luomuna. Niillä löydät tosimiehen!
Alkuperäinen kirjoittaja Palstatietäjä;28898412:Ap:lle tiedoksi: pillua sanotaan mirriksi juuri karvapeitteen vuoksi. Karvaton ei ole mirri. Samoin tussuksi sanotaan pillua jossa on karvat. Ilman karvoja ei ole tussuakaan.![]()
Karvattomat joutuvat puolustelemaan omia valintojaan ja karvalliset paheksuvat muita ja pitävät karvojaan ainoana oikeana tienä onnellisuuteen.
Mistä paheksunta?