P
Peruna&limppu
Vieras
Lapset ovat ihania mutta kalliita. Emme halua tehdä lasta koska säästöjä ei ole eikä työstä jää käteen enempää. Miten ihmisillä on vara hankkia lapsia? :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Julmetut säästöt pitäisi olla, että ne riittäisivät 18 vuodeksi. Paljon tärkeämpää on, että on riittävä toimeentulo. Säästöjä ei tarvitse olla, mutta tilin pohjalla pitäisi aina olla rahaa yllättäviin menoihin esim. lääkkeisiin.
Ei mullakaan säästöjä ole mutta itse olen oman perheeni ja lapseni elättänyt. Sossun luukulle EN MENIS IKINÄ........!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Öö...;30634110:Sairaalassa minä sen pyöräytin, mutta kiitos hienosta mielikuvasta.
Lapset ovat ihania mutta kalliita. Emme halua tehdä lasta koska säästöjä ei ole eikä työstä jää käteen enempää. Miten ihmisillä on vara hankkia lapsia? :O
Vois olla hyvä, että kun synnytyssairaalat ovat niin harvassa, niin sossun luukulla synnyttämisestä tulisi jokapäiväistä!
Alkuperäinen kirjoittaja Öö...;30634507:Eikös täällä joskus ole toivottu semmoista vauvaluukkua...?