Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun oikein haun tekee niiden nettisivuilla, niin ainakaan minä en saanut erikoisen halpoja matkoja all inclusive-hotelleihin elokuulle, vaan hinnat oli 700 eurosta ylöspäin. Joten samat kuin muillakin matkatoimistoilla. Meidän kolmihenkiseltä perheeltä menisi lähemmäs pari tonnia tai enemmän, joten eipä kummemmin vakuuta.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun oikein haun tekee niiden nettisivuilla, niin ainakaan minä en saanut erikoisen halpoja matkoja all inclusive-hotelleihin elokuulle, vaan hinnat oli 700 eurosta ylöspäin. Joten samat kuin muillakin matkatoimistoilla. Meidän kolmihenkiseltä perheeltä menisi lähemmäs pari tonnia tai enemmän, joten eipä kummemmin vakuuta.
Otitko huomioon, millaiset hotellit ja palvelut heillä on? Isot altaat, oma yksityinen ranta, osassa jopa oma vesipuisto. On monenlaista aktiviteettia. Kuuluu kaikki ruoat tuohon hintaan (siis aamupala, lounas ja päivällinen), sekä kahvit ja jäätelöt. Ja tietenkin kaikki paikalliset juomat (oluet, viinit, drinkit, virvokkeet) ja naposteltavat.
Ja sinä väität, että samat hinnat kuin muillakin matkatoimistoilla![]()
![]()
![]()
No ei ole, totta tosiaan ei ole!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun oikein haun tekee niiden nettisivuilla, niin ainakaan minä en saanut erikoisen halpoja matkoja all inclusive-hotelleihin elokuulle, vaan hinnat oli 700 eurosta ylöspäin. Joten samat kuin muillakin matkatoimistoilla. Meidän kolmihenkiseltä perheeltä menisi lähemmäs pari tonnia tai enemmän, joten eipä kummemmin vakuuta.
Otitko huomioon, millaiset hotellit ja palvelut heillä on? Isot altaat, oma yksityinen ranta, osassa jopa oma vesipuisto. On monenlaista aktiviteettia. Kuuluu kaikki ruoat tuohon hintaan (siis aamupala, lounas ja päivällinen), sekä kahvit ja jäätelöt. Ja tietenkin kaikki paikalliset juomat (oluet, viinit, drinkit, virvokkeet) ja naposteltavat.
Ja sinä väität, että samat hinnat kuin muillakin matkatoimistoilla![]()
![]()
![]()
No ei ole, totta tosiaan ei ole!
Itse asiassa otin huomioon![]()
![]()
![]()
Jos nyt vertaa muihin matkatoimistoihin ja niiden all inclusive-paketteihin (vaikka blue inclusive Finnmatkoilta) niin hinnat on suurin piirtein samat, mutta matkakohde minua miellyttävämpi eli esim. Kreikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Kokemusta ei vielä ole. Mutta elokuussa sinne suuntaamme. Ja monia monia vertaillen... Tuo on lapsiperheen paratiisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja syksyllä lomalle:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Kokemusta ei vielä ole. Mutta elokuussa sinne suuntaamme. Ja monia monia vertaillen... Tuo on lapsiperheen paratiisi![]()
muistanko oikein että joku aika sitten kyselit Nazarista? Saitte vielä matkan sinne: kivaMe siis ollaan menossa syyskuussa, ja kaverimme just tuli nazarin matkalta ja kehui kyllä kovasti. Mun mielestä nazarin matkat on kyllä halvempia kuin muut.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja syksyllä lomalle:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Kokemusta ei vielä ole. Mutta elokuussa sinne suuntaamme. Ja monia monia vertaillen... Tuo on lapsiperheen paratiisi![]()
muistanko oikein että joku aika sitten kyselit Nazarista? Saitte vielä matkan sinne: kivaMe siis ollaan menossa syyskuussa, ja kaverimme just tuli nazarin matkalta ja kehui kyllä kovasti. Mun mielestä nazarin matkat on kyllä halvempia kuin muut.
Joo varmasti kyselin... Joo me saatiin... yhteen niistä kolmen ketjusta... Ei siis juuri siihen mihin eka haluttiin, mutta kun kaikki huvi on yhteiskäytössä niin ei sillä kai väliä. Kyllä nuo vesiliukumäat, kaikki lasten muut jutut vie meillä voiton valita juuri tuo nazar. Ja vaikka itsekkin tykkään kreikasta niin silti mä valitsen turkin... siellä kumminkin halvempaa kuin kreikassa... ja se on myös niin iso osa mulla että valitsen Turkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hyvä, että joku sieltä löytää edullisia matkoja, mä en, vaikka silloin joskus etsin oikein urakalla. Kyllähän Turkkikin mulle kelpaisi, jos sinne halvemmalla pääsisi. Silloin mä katoin noita nazarin matkoja, niin hinnat oli aika korkeita - ainakin nissä hotelleissa joita katsoin. (tosin nazarin sivutkin voisi olla paremmat hinnaston kohdtalta)
Mutta jos samalla hinnalla pääsen Kreikkaa, niin kyllä mä taitaisin sinne mennä...![]()