Matkailusta..onks hotellin täysi hoidolla ja all inclusivella paljonkin eroa..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy heti alkuun todeta, etten oo koskaan ollut all inclusive-paikassa, mutta... silti jotain pakko kommentoida. :D
Jos te ootte paljon hotellilla, niin kai se on ihan hyvä - siihenhän kuuluu kaikki paikalliset juomat ja ruoat. Ts. ero täys hoitoon lienee se, että niitä juomia on koko ajan tarjolla, eiks täyshoidossa oo vaan ne ruokailut maksettu etukäteen?
Monet mun tutut ovat olleet all inclusivella ja ovat kehuneet sen helppoutta, tosin loppulomasta alkaa saman ravintolan (=hotellin) safka tökkimään. Mutta eniwei, jos helppoa lomaa haluaa, niin ottaisin ehdottamasti.

Täyshoitohan on aamiainen, lounas ja illallinen.
All-inclusive on koko ajan jotain syömistä ja juomista tarjolla. Esim. aamiainen, lounas ja illallinen plus snackejä, juomia jne.

kokemusta ei ole all inclusivesta mutta olen ollut hoteleissa missa on al,monet kehuu,jotkut taas valittavat kun ruoka on viikon samaa ja on riippuvainen ruoka,kahvi,välipalasta niin ei viitsi lähtee kovin pitkälle hotellista samoin kun juomiset kuuluu hintaan istuvat hotellin baarissa ehtoot

paikaliset juomat tarkoittaa maan omia juomamerkkejä, tuontijuomat maksaa erikseen

Olen ollu all-inclusive paikassa karibialla. Hintaan kuului siis aamupala, lounas, illallinen ja välipalat ja drinkit. Koko ajan oli joku ruokapaikka auki. Hotellilla oli siis muutama ravintola/kahvila. Juomat olivat yleensä ilmaisia. Lounaalla oli viiniä ja kuohuviiniä. Jos halusi jotain kalliimpaa, niin sitten joutui maksamaan itse. Esim oikeaa shamppanjaa, kallista viskiä jne. Kyseisessä paikassa hintaan kuului myös lyhyt hieronta päivittäin. KOsmetologipalvelut ja muut erikoispalvelut olivat maksullisia. Ohjelma oli ilmaista. Vesihiihto jne eivät maksaneet mitään ylimääräistä. Laskeskeltiin, että ei tuo meille ainakaan tullut sen kalliimmaksi kuin hotelli, jossa kaikki maksetaan erikseen.

Yhteistyössä