Nazar matkatoimisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole oma kohtaista kokemusta kyllä mutta tämähän on vähän samanlainen kun mitä meillä on nämä ryanair sun muut vastaavat.Toimii ainakin joissakin euroopanmaissa ja hinnat on halvempia tosiaan kun muuten meiltä saisi matkan.Mutta esim,me kun asuttiin Englannissa mentiin aina ulkomaille puolet halvemmalla koko perhe mitä suomesta saisi.Siellä ne hinnat vain on niin paljon halvempia vaikka ovat ihan tavallisia matkatomistoja.Onhan sielläkin paljon näitä halvempia lentoja tekeviä yhtiöitä ja niilläkin paljon matkusteltu ja ei mitään huonoa ole sanottavaa.

Henkilökohtaista kokemusta ei vielä ole, mutta ystävän perhe tuli pari viikkoa sitten Nazarin matkalta Sidestä ja ovat kyllä kehuneet kovasti ja me mennään sinne sitten syksyllä. Ruokaa ja juomaa oli ollut koko ajan riittävästi tarjolla ja henkilökunta oli ollut ystävällistä.

kun oikein haun tekee niiden nettisivuilla, niin ainakaan minä en saanut erikoisen halpoja matkoja all inclusive-hotelleihin elokuulle, vaan hinnat oli 700 eurosta ylöspäin. Joten samat kuin muillakin matkatoimistoilla. Meidän kolmihenkiseltä perheeltä menisi lähemmäs pari tonnia tai enemmän, joten eipä kummemmin vakuuta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kun oikein haun tekee niiden nettisivuilla, niin ainakaan minä en saanut erikoisen halpoja matkoja all inclusive-hotelleihin elokuulle, vaan hinnat oli 700 eurosta ylöspäin. Joten samat kuin muillakin matkatoimistoilla. Meidän kolmihenkiseltä perheeltä menisi lähemmäs pari tonnia tai enemmän, joten eipä kummemmin vakuuta.

Otitko huomioon, millaiset hotellit ja palvelut heillä on? Isot altaat, oma yksityinen ranta, osassa jopa oma vesipuisto. On monenlaista aktiviteettia. Kuuluu kaikki ruoat tuohon hintaan (siis aamupala, lounas ja päivällinen), sekä kahvit ja jäätelöt. Ja tietenkin kaikki paikalliset juomat (oluet, viinit, drinkit, virvokkeet) ja naposteltavat.

Ja sinä väität, että samat hinnat kuin muillakin matkatoimistoilla :D :D :D :D No ei ole, totta tosiaan ei ole!

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Otitko huomioon, millaiset hotellit ja palvelut heillä on? Isot altaat, oma yksityinen ranta, osassa jopa oma vesipuisto. On monenlaista aktiviteettia. Kuuluu kaikki ruoat tuohon hintaan (siis aamupala, lounas ja päivällinen), sekä kahvit ja jäätelöt. Ja tietenkin kaikki paikalliset juomat (oluet, viinit, drinkit, virvokkeet) ja naposteltavat.

Ja sinä väität, että samat hinnat kuin muillakin matkatoimistoilla :D :D :D :D No ei ole, totta tosiaan ei ole!

Itse asiassa otin huomioon :) :) :) :)
Jos nyt vertaa muihin matkatoimistoihin ja niiden all inclusive-paketteihin (vaikka blue inclusive Finnmatkoilta) niin hinnat on suurin piirtein samat, mutta matkakohde minua miellyttävämpi eli esim. Kreikka.

niin ja sen verran vielä, että hotelleja ja matkustusajankohtia vertailemalla saa varmasti vaikka minkälaisia tuloksia.

Hotelleista kannattaa käydä aina ennen varaamista katsomassa muiden matkustajien kommentteja, esim. brittien valtaamalta tripadvisorilta. nazarista en tiedä mitään, mutta esim. Deturhan kehuu omiaan neljän ja viiden tähden hotelleja maasta taivaisiin, mutta kun käy lukemassa suomalaisten, ruotsalaisten ja muiden länsi-eurooppalaisten kommentteja, niin en kyllä välttämättä suoraan matkatoimiston selostuksia uskoisi. Ja minusta tämä koskee kaikkia matkatoimistoja, ei vain deturia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Itse asiassa otin huomioon :) :) :) :)
Jos nyt vertaa muihin matkatoimistoihin ja niiden all inclusive-paketteihin (vaikka blue inclusive Finnmatkoilta) niin hinnat on suurin piirtein samat, mutta matkakohde minua miellyttävämpi eli esim. Kreikka.

http://www.finnmatkat.fi/36093/38590/37158/

Kreikka, all inclusive, 2 aik + 2 lasta

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Kokemusta ei vielä ole. Mutta elokuussa sinne suuntaamme. Ja monia monia vertaillen... Tuo on lapsiperheen paratiisi :D

muistanko oikein että joku aika sitten kyselit Nazarista? Saitte vielä matkan sinne: kiva :) Me siis ollaan menossa syyskuussa, ja kaverimme just tuli nazarin matkalta ja kehui kyllä kovasti. Mun mielestä nazarin matkat on kyllä halvempia kuin muut.

hyvä, että joku sieltä löytää edullisia matkoja, mä en, vaikka silloin joskus etsin oikein urakalla. Kyllähän Turkkikin mulle kelpaisi, jos sinne halvemmalla pääsisi. Silloin mä katoin noita nazarin matkoja, niin hinnat oli aika korkeita - ainakin nissä hotelleissa joita katsoin. (tosin nazarin sivutkin voisi olla paremmat hinnaston kohdtalta)

Mutta jos samalla hinnalla pääsen Kreikkaa, niin kyllä mä taitaisin sinne mennä... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja syksyllä lomalle:
Kokemusta ei vielä ole. Mutta elokuussa sinne suuntaamme. Ja monia monia vertaillen... Tuo on lapsiperheen paratiisi :D

muistanko oikein että joku aika sitten kyselit Nazarista? Saitte vielä matkan sinne: kiva :) Me siis ollaan menossa syyskuussa, ja kaverimme just tuli nazarin matkalta ja kehui kyllä kovasti. Mun mielestä nazarin matkat on kyllä halvempia kuin muut.

Joo varmasti kyselin... Joo me saatiin... yhteen niistä kolmen ketjusta... Ei siis juuri siihen mihin eka haluttiin, mutta kun kaikki huvi on yhteiskäytössä niin ei sillä kai väliä. Kyllä nuo vesiliukumäat, kaikki lasten muut jutut vie meillä voiton valita juuri tuo nazar. Ja vaikka itsekkin tykkään kreikasta niin silti mä valitsen turkin... siellä kumminkin halvempaa kuin kreikassa... ja se on myös niin iso osa mulla että valitsen Turkin.

Alkuperäinen kirjoittaja syksyllä lomalle:

Joo varmasti kyselin... Joo me saatiin... yhteen niistä kolmen ketjusta... Ei siis juuri siihen mihin eka haluttiin, mutta kun kaikki huvi on yhteiskäytössä niin ei sillä kai väliä. Kyllä nuo vesiliukumäat, kaikki lasten muut jutut vie meillä voiton valita juuri tuo nazar. Ja vaikka itsekkin tykkään kreikasta niin silti mä valitsen turkin... siellä kumminkin halvempaa kuin kreikassa... ja se on myös niin iso osa mulla että valitsen Turkin.

Milloin varasit? Saanko kysyä matkan hintaa? Soititko sinne?

en nyt tiiä kummalta kysyit... kannattaa soittaa, ainakin jos vielä tän vuoden syksyllä haluaa lähteä.. netin kautta tilaa ei välttämättä löydy.. tosin voi olla muutenki jo aika täynnä

Meidän perhe vietti viikon loman lähellä Sideä, pienessä Titriangelin kylässä, Pegasos World hotelissa, suosittelen lämpimästi :flower: Matka oli nimenomaan Nazarilta ja siinä mielessä se oli edullinen että lapsialennus oli hyvä ja tosiaan kaikki sillä hotellialueella oli ilmaista. Jopa drinkit/oluet/limpparit/jätskit joita sai allassaarelta. :flower: Kyllä me säästimme tuolla sivoisen summan rahaa kuin että olisimme matkaanneet esim. Kreikkaan. Meidän suosikkimaamme on myöskin Kreikka kuten joku sitä mainosti, mutta Kreikassa on tänä päivänä melko kallista. Jos ap. tahtoo lisää infoa tuosta meidän kohteestä niin heitä yv:tä niin kerron toki lisää, voin antaa vinkkiä mm. mistä löytyy huippuhalpoja vaatteita, aina viidestä eurosta lähtien, ja jotka ovat kuitenkin kestäviä!

hyvä, että joku sieltä löytää edullisia matkoja, mä en, vaikka silloin joskus etsin oikein urakalla. Kyllähän Turkkikin mulle kelpaisi, jos sinne halvemmalla pääsisi. Silloin mä katoin noita nazarin matkoja, niin hinnat oli aika korkeita - ainakin nissä hotelleissa joita katsoin. (tosin nazarin sivutkin voisi olla paremmat hinnaston kohdtalta)

Mutta jos samalla hinnalla pääsen Kreikkaa, niin kyllä mä taitaisin sinne mennä... ;)

Varattiin eilen viikonmatka Nazarilta Pegasos worldiin 2 aikuista ja 3 lasta ja tietenkin all inclusive! Lento Vaasasta Hinta 1545,- Ei varmasti ole muilla halvemmalla!!

Miten saitte noin halvalla????

Oliko jokin äkkilähtö? Me varattiin samanlaiselle porukalle tammikuussa ennen hintojen korotuksia eli viikko syyslomaa ennen Kemerissä 3090 e... Joka tuntuu halvalta, jos vertaa Kanarian saariin.

Vähän vaan kade tuosta hinnasta ;-)

Nazar ja etenkin Kreeta: ÄLÄ VARAA! Ei koskaan ollut hirveämpää lomaviikkoa. All inclusive: väärä huone, minibaari tyhjä, hotellin respa luikkii pakoon, kun huomauttaa.

Yhteistyössä