navigaattori

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkos ne halvimmatkin mallit hyviä

Tom Tomeissa yleensä on. Riippu vähän mitä haluat (autoon, kävelyreitelle, moottoripyötään), mutta Tompissa hinta/laatusuhde (mukaanlukien käytettävyys ja helppokäyttöisyys) on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Mulla on VDO Daytonin navi ja :p se on ihan mahtivehje. quote]

Aivan varmasti!

Kelpaisi minullekin!

esim.
VDO Dayton PN6000
Hinta: 575 ?

Aivan toimivan, luotettavan ja helposti karttapohjiltaan päivitettävän Tomin vain voi saada jo jollain 70 eurollakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En suosittele Tom Tomia, yleensä ne taitaa suositella kellä ei muuta merkkiä oo ollutkaan.

Vakuutavampaa olisi, jos aidosti ja perustellusti toisit esille omat kokemuksesi.

Useat eri vertailut puhuvat puolestaan.

http://www.tekniikanmaailma.fi/muu-tekniikka/vertailut/tm-vertailu-gps-autonavigointilaitteet-160-250-euroa

TomTom on paras. Meillä tomppa pohjoismaiden kartalla, eli se halvin malli ja ollut käytössä melkein 2-vuotta. Aina toiminut moitteettomasti, päivitykset saa helposti netin kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mulla on VDO Daytonin navi ja :p se on ihan mahtivehje.

Aivan varmasti!

Kelpaisi minullekin!

esim.
VDO Dayton PN6000
Hinta: 575 ?

Aivan toimivan, luotettavan ja helposti karttapohjiltaan päivitettävän Tomin vain voi saada jo jollain 70 eurollakin.

Just toi mulla on :p

Good for You!

Varmasti hieno laite, navigaattoreiden ehdotonta parhaimmistoa.
Mainio seuralainen matkoilla.

Vähänkö huvittaa noi navigaattorit.. Tyhjänpäiväsiä kapistuksia!!
Palokunta oli luottanut navigaattoriin ja sen takia he kiersivät aivan liian pitkän matkan ja talo ehti palaa maan tasalle!!
Ja toinen juttu kun ambulanssi oli tilattu, niin sepä ei saapunutkaan, kun navigaattori ei tiennyt sen nimistä tietä olevan olemassakaan... ja tie oli ollut siinä kohti jo TOSI kauan!!

Yhteistyössä