V
"vieras"
Vieras
Meillä Vip-kortti, ihan erikseen naapuri sanonut, että milloin vaan saa tulla trampalle, mitä te nyt omaa hankkimaan kun meillä on.
Hyvin toiminut.
Hyvin toiminut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mitään kummallista siinä, ettei halua naapurin lasten sotkevan ja hajoittavan omaisuuttaan!
Mikä helvetti teitä vaivaa, kun pidätte itsestään selvänä, että naapurin omaisuutta saa käyttää kuin omaa? Hei se omaisuus on maksanut, sen hoito vie aikaa ja rahaa, uima-allas ei pystytä itse itseään jne. Tuskin nuokaan naapurit on olleet allasta kasaamassa saati huolehtimassa veden puhdistamisesta!
Joku roti, perkele.
Really? Susta oli siis ihan ok tuolta naapurin lapselta kostaa monta kertaa sotkemalla meidän allasta se, että he eivät osanneet itsekseen käyttäytyä, eivätkä vanhempansa viitsineet heitä vahtia? Mä en nimittäin ois heitä pysyvästi häätänyt jos jompi kumpi ehdoista olis täyttynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti vielä;28508028:ANtakaa mä ennustan: ap ei ole tytyväine MIHINKÄÄN vastaukseen mitä täältä saa. Varsinkaan hän ei aio mennä pyytämään anteeksi, eikä sopia asiaa niinkuin fiksut ihmiset tekisivät, vaan päin vastoin, heittää vettä lisää myllyyn, kertoo koko kylälle asiasta, haukkuu naapuria selän takana jne.
Kaikki ei halua kuulla, nuo meidän samaiset lapset harrasti toissakesänä sitä että kävivät n. 5 min välein päivittäin, koko päivän soittamassa meidän ovikelloa ja pyytämässä lastamme ulos. Poikamme oli tuolloin 1,5vuotias, ja mä en todellakaan päästänyt häntä itsekseen pihalle, eikä mulla todellakaan ole itselläni aikaa istua koko päivää omalla pihalla, ei edes kesäisin. Samoin vanhempansa saattoivat mitään sanomatta tuohon aikaan vaan lähteä autolla pihasta ja jättää omat lapsensa pihalle mun kanssa vailla tietoa siitä mihin isi/äiti/molemmat lähtivät. Molemmista asioista sanottiin naapureille useampaan otteeseen, mutta selitykset olivat luokkaa "en minä voi niitä koko aikaa vahtia niin en tiedä tuleeko ne teidän ovelle vai ei", "oon kyllä yrittänyt tytöille sanoa etteivät viitsis, mutta eihän noin pienellä ole vielä ajantajua" tai "olis ne tytöt voineet siinä pihalla kahdestaankin odottaa" (asumme muuten järven rannalla) jne. Koitapa tuollaisten kanssa sitten toimia jotenkin kohteliaasti niin että samalla saisit myös viestisi perille moisille puupäille.
Really? Susta oli siis ihan ok tuolta naapurin lapselta kostaa monta kertaa sotkemalla meidän allasta se, että he eivät osanneet itsekseen käyttäytyä, eivätkä vanhempansa viitsineet heitä vahtia? Mä en nimittäin ois heitä pysyvästi häätänyt jos jompi kumpi ehdoista olis täyttynyt.
Me ei osteta omaa kun meillä ei ole rahaa laittaa sitä pihaa johon mahtuu, ihaillaan naapurin tramppaa. Meillä on rahaa vaan tehdä lapsia, pihaan ei.
siis vittuako se sulle kuuluu mitä naapuri omalla trampallaan tekee, sehän saa sen ottaa vaikka unikaveriksi tai pitää koristeena!!!
Hanki oma älä kadehdi toisen1!!