Ei mutta kohdella kuin muitakin ja mun lapseni on ahkera ja työteliäs ja käy jo isänsä kanssa välillä työreissuilla eli ei huolta hän kyllä tulee elämässään töitä tekemään.Hattuako sun tekemisille sitten pitäisi nostaa? Akka joka on pilannut elämänsä saamattomuudellaan ja tekee lapsestaan hyvää kyytiä samanlaisen.
Nukkumassa olin silloin.Alkuperäinen kirjoittaja missä olit;30320286:Me kaikkihan rakastamme sinua, olet palstan henki ja sielu!
Miten muuten eilen illalla, et tullut mukaan, kun täällä oli melkoinen meno, kun kaikki perusplussalaiset tulivat takaisin
Juu kaikkia pitäisi kohdella tasapuolisesti. Mutta sä teet siitä vaikeaa. Kun jokainen aloitus on oman itsen ja omien asioiden ympärille käpertymistä niin muut alkavat väsyä.Ei mutta kohdella kuin muitakin.
Näin se yleensä menee.Kun ammattivalittaja laittaa jonkun iloisen aloituksen, se dissataan heti ja aletaan jauhaa jotain vanhoja juttuja
Sua aletaan kohtelemaan kuin muita tasan siinä vaiheessa, kun alat tehdä töitä tai vaihtoehtoisesti liimaat perseesi koulun penkille ja alat opiskella.Ei mutta kohdella kuin muitakin
Kumpikaan vaihtoehto ei ole kohdallani mahdollinen. Eläkkeelle voin muutaman vuoden päästä päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30320402:Sua aletaan kohtelemaan kuin muita tasan siinä vaiheessa, kun alat tehdä töitä tai vaihtoehtoisesti liimaat perseesi koulun penkille ja alat opiskella.
Mitä sitten ruikutat?! Arvostus pitää ansaita ja sinä et ole valmis tekemään mitään sen asian eteen.Kumpikaan vaihtoehto ei ole kohdallani mahdollinen. Eläkkeelle voin muutaman vuoden päästä päästä.
Enkä minäkään!Enhä oo lytänt! :O
Ihan OT, mutta tunnetko itse olevasi erityisen arvostettu palstailija?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30320443:Mitä sitten ruikutat?! Arvostus pitää ansaita ja sinä et ole valmis tekemään mitään sen asian eteen.
Tää on kyllä totta:snotty:Kun ammattivalittaja laittaa jonkun iloisen aloituksen, se dissataan heti ja aletaan jauhaa jotain vanhoja juttuja
Auts mikä sohaisu! ArvostanAlkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30320454:Ihan OT, mutta tunnetko itse olevasi erityisen arvostettu palstailija?
niinpä..Kun ammattivalittaja laittaa jonkun iloisen aloituksen, se dissataan heti ja aletaan jauhaa jotain vanhoja juttuja
Keksitkö sinä jonkun syyn, miksi en olisi?Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30320454:Ihan OT, mutta tunnetko itse olevasi erityisen arvostettu palstailija?
Haluan kuulla oman mielipiteesi kysymykseeni.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30320471:Keksitkö sinä jonkun syyn, miksi en olisi?
Totta mooses olen, ja perustelen tämän ihan sillä, että meistä kahdesta minulle tulee ne mukavat yksityisviestit, eikä jotain hullun stalkkerin sekoiluviestejäAlkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30320474:Haluan kuulla oman mielipiteesi kysymykseeni.
Hienoa että sinulla on itseluottamusta! Se on upea piirre kun ei mene liiallisuuksiin.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30320484:Totta mooses olen, ja perustelen tämän ihan sillä, että meistä kahdesta minulle tulee ne mukavat yksityisviestit, eikä jotain hullun stalkkerin sekoiluviestejä