Naurattaa palstalaisten negatiivinen suhtautuminen minuun.

• Viestiketjun aloittaja aito ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
missä olit
Me kaikkihan rakastamme sinua, olet palstan henki ja sielu!

Miten muuten eilen illalla, et tullut mukaan, kun täällä oli melkoinen meno, kun kaikki perusplussalaiset tulivat takaisin:)

aito ammattivalittaja
Alkuperäinen kirjoittaja missä olit;30320286:
Me kaikkihan rakastamme sinua, olet palstan henki ja sielu!

Miten muuten eilen illalla, et tullut mukaan, kun täällä oli melkoinen meno, kun kaikki perusplussalaiset tulivat takaisin:)
Nukkumassa olin silloin.

Juu olen mäkin lukenut joitain positiivisia aloituksia sulta.
Mutta koita kerrankin tehdä aloitus muusta kuin omista asioista. Kokeile, miten helppoa/vaikeaa se on.

Tietysti voit sanoa aina että "täällä saa kirjoittaa mitä haluaa," mutta sit jos sut lytätään kun kirjoitat aina yhtä ja samaa, niin älä tuu siitä meille urputtamaan tai naureksimaan.

aito ammattivalittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30320402:
Sua aletaan kohtelemaan kuin muita tasan siinä vaiheessa, kun alat tehdä töitä tai vaihtoehtoisesti liimaat perseesi koulun penkille ja alat opiskella.
Kumpikaan vaihtoehto ei ole kohdallani mahdollinen. Eläkkeelle voin muutaman vuoden päästä päästä.

Liekkiö
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30320484:
Totta mooses olen, ja perustelen tämän ihan sillä, että meistä kahdesta minulle tulee ne mukavat yksityisviestit, eikä jotain hullun stalkkerin sekoiluviestejä :LOL: :rolleyes:
Hienoa että sinulla on itseluottamusta! Se on upea piirre kun ei mene liiallisuuksiin.
Ihanaa tummuvaa syysiltaa!

Yhteistyössä