Naurattaa.. ei mitenkään pahalla, pojan kaverille tarjottiin kebab ja jäde, sillä meni pusero, housut ja naama siihen kuntoon että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä tiedä, mun mielestä jotkut lapset vaan on sotkuisempia kuin toiset. Mä olin esim. lapsena sellainen, että aina oli jäätelö pitkin naamaa enkä yhtään tajua miten se sinne joutui. :ashamed: Ja vielä joskus aikuisenakin tulee sotkettua, eniten se ehkä johtuu siitä etten ole aina niin tarkkaavainen. :p Ja kotona on kyllä opetettu siisteyteen. Samoin sen huomaa omista lapsista, he ovat aika siistejä kyllä, mutta kaveri, joka kasvattaa lapsiaan kyllä ihan samalla tavalla siisteyteen ym., omaa hyvin sotkevaisen 7-vuotiaan ja jopa isosiskoaan siistimmän 2-vuotiaan. Mene ja tiedä mistä se sitten johtuu. Joskushan lapsella voi olla motorista kömpelyyttäkin, ja siksi sotkee helpommin. Se on pienempi ongelma kuin se, että aikuisella on asenneongelma, jolloin hän ei edellä mainittuja seikkoja tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Tää on 8 vuotias, sen ikäisen pitää ostata koulussakin syödä niin ettei sotke jopa selkäänsä.
Paitsi, ellei lastaan opeta.

Kaikki ei harrasta roskaruokaa, ei siis mahdollisuutta opetella ;)...

tai sit sulla ei ole varaa ostaa? aina pitää olla kotiruokaa, koskaan ei voi olla muuta? No sun häpees.... ap on ihana kun tarjoaa yleensäki jotain...

Mä antasin vinkki numero ykköseks näillä keleillä että pidä ylimääränen paita ja shortsit mukana muksulle missä vaan niin saa kävästä pesulla oli kebabissa tai ei.
Meillä on muksut suihkutettu jo kolmesti tänään. Ei siks että ne ois sottasia syömään vaan siks et ne hikoo ja likastuu tuolla pihalla koko ajan,
Ja on niillä heti parempi olo kun käväsevät suihkussa.

Yhteistyössä