Alkuperäinen kirjoittaja oot ällö:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Paitsi, ellei lastaan opeta.
Ahaa, ja nyt ap on suuressa viisaudessaan päätellyt ettei lasta ole opetettu kotona...

Mut hyvä juttu että ap on "The Perfect Mother of the Year"
Voi luoja, mistä näitä ap:n kaltaisia oikeen sikiää ja lisääntyvätkin vielä ja jatkavat noita geenejään...:kieh: :headwall:
ja sä olet äiti joka ei jaksa nähdä vaivaa?

Vitsi... mä luulen, että tällä kaverilla on niin paljon sisaruksia ja vanhemmilla muuta hommaa, ettei huomio kiinnity tällaisiin.
Ja en ole mikään Vuoden äiti. Mut sä näköjään olet vuoden palstalainen, joka suuressa arvossaan tietää..
ja hei, mulla on kolme kouluikäistä lasta ja olen itse koulussa töissä
Kyl munki tätyy tähän puuttua.... en usko ettei ole ollut aikaa opettaa tms. Ainakin meidän pojalle tuli joku ihmeen sotkukausi, kun koulutien aloitti, ihmettelin asiaa ääneen, ja moni sanoi että ennen kymmentä ikävuotta törmänny samaan ilmiöön omilla lapsilla. Vaaditaan jo olemaan niin iso ja osaamaan kaikenlaista, että helposti voi esim. hermostua ja sotkea tahattomasti ruoalla. T
ämäkin lapsi oli teillä kylässä, voi olla että keskittyi niin kovasti olemaan sotkematta että juuri siksi sotki.
Säälittää lapsiparka, ku miettii sun suhtautumista asiaan, kaveri oli hei kuitenkin 8v vasta! Mun luokalla oli vielä kuutosella poikia jotka söi perunat kuorineen ku eivät osanneet kuoria!
Ollaan tunnettu aika monta vuotta

Tiedän mikä juttu on pk:ssa, eskarissa jne.
Mut niinku sanoin, en ole vihainen tai muuta. Mä opetan meillä siisteyttä, kotonaan tehköön mitä tahtoo.
ja mä olen ollut yli 10 vuotta lasten ja nuorten parissa töissä. Tässä ei ole kyse osaako kuoria pottuja, vaan siisteydellä!