Nartulleni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maailma on kummallinen paikka..mä jotenki ymmärrän niit kateellisii jotka teitä feikkaa täs ketjus..mut että mua..henkilöä joka en ole mitenkää oleellinen asia teidän tarinas. Huoh. Hyvin kyl feikkas,se myönnettäköön. Laulun sanat ja kaikki..onnee vaan, lähelle olit päässy tyyliäni. Mä en ois tosin ruvennu romahteleen Suden sanoista. Mut mut.. Hyvät jatkot teille elukat, jatkakaa rohkeina..mut varoen silti..te suloiset! :)

Mitä sitä nyt muuta tarvii yöllä tehdä, kuin nukkua x) No jos nyt tosissaan ollaan, niin kyllä mä uskon että me pystyttäisiin nauttimaan jo ihan pelkästä toisen läheisyydestäkin:) Seksi on tietysti hienoa, mutta kyllä suhteessa voi välillä olla upeaa vain olla toisen läheisyydessä ja nauttia yhdessäolosta.. Vai että mikä on mun suosikkiasento:) Se nyt vähän riippuu fiiliksestä, mutta jos yksi on pakko nimetä, niin kyllä se on takaapäin. Se nyt vaan on todella kiihottavan näköistä kun nainen on siinä edessä pylly pystyssä.. Siinä asennossa on kyllä sitä ""narttu"" fiilistä :D Nyt kyllä Susi myös alkaa tuntemaan olonsa vähän rauhattomaksi x) Mikä sinun suosikkiasento on?:)

Sad...siis se Sielun Veljet viesti ei ollut sulta??? Täällä kun ei voi tunnistaa ketään... Mut Suden ja mun välejä jonkun mitättömän olennon sopii yrittää sotkea,mutta se on aikaslailla mahdotonta... Mut en nyt oikein osaa kommentoida mitään. Olen hieman pettynyt.

Juu kyl Sielun Veljet oli multa mut se myöhempi mis oli Laulun sanoja ja jotai puppua et olisin romahtanu tai jotai joistai Suden sanomisista. Hiphei että joku viittii. Hassua on se. Ja sit oli viel joku toinenki viesti..jotai curlingist. Että näin.

Hmmm.... Läheisyydellä pääsee kyllä ehdottomasti syvemmällä toiseen kuin sekstaamalla.... Tarkoitan,että pelkkä toiselle tarkoitettu katse jossain ruuhkassa voi tuntua paljon paremmalta kuin kahden tunnin sessio vällyjen välissä... ;) tuosta sun lempiasennosta olisin voinut antaa vaiks mummoni pantiksi,se oli aika ilmeinen ja olisin voinut vannoa sen nimeen... Mut mikäs nyt mun mielestä vois olla jees....hmmm....siitä on niin pitkä pitkä aika.... ;) Ehkä mä kuitenkin tykkään olla päällä ku saa säännöstellä hmmm niin joo saa.... Mut takaa tulee hyvänä kakkosena... Mä pidän siitä fiiliksestä. Seisaaltaan se saattaa olla jopa viel parempaa.... Mut en mä voi muistaa... Hih! Olet rakas!

Sad... No mä ajattelin,että oleks sä kännis tai jotain,ku sävy muuttui erilaiseksi =) Hih! Olin jo hiukan huolissani,mutta nyt se sit selvisi! Ja toki Susi saa nartut romahtamaan jo pelkällä läsnäolollaan... ;) Mut pienellä varauksella pitää ilmeisesti kaikkeen suhtautua. Kun sävystä saa kiinni,niin eiköhän se siitä. Olet kultainen ihminen sinäkin.

Olet muuten tasan tarkkaan oikeassa tuosta katse jutusta!!:) Joskus sitä saattaa ihan missä tahansa törmätä katseeseen joka lähes vie jalat alta:) Sellainen pitkä ja merkityksellinen katseitten vaihto jonkun ihan vieraan naisen kanssa saattaa olla kyllä sellainen kokemus, että tuntuu siltä että nyt tässä pitäisi tehdä aloite.. Siinä on vaan joku sellainen fiilis, että sen haluaisi jatkuvan ja se katse saattaa jäädä pitkäksi aikaa mieleen.. Mä olisin kyllä myös voinut vaikka laittaa pääni pantiksi tuosta sinun suosikkiasennosta x) Mun kanssa sun kyllä pitäisi nähdä välillä vähän vaivaa, että päälleni pääsisit x) Sun pitäisi ansaita se, koska Susi tykkää kontrolloida tilanteita x)

Sad... Nyt sä sait mut nauramaan oikein ääneen,joka on mun mielestä tosi pimeää,kun näprää puhelin kotona sohvalla kipeänä ja nauraa! Siis jopa mun koirat katsoi mua hiukan hitaasti... Ja Sutta ei näy mailla eikä halmeilla,vaiks narttu alkaa olla aika omituinen =) Mun pitää tunnustaa että joku aika sit kommentoin ihan toiselle palstalle ja toisella nimimerkillä silloin ku olin kännissä ku apassi ja kyllä mua seuraavana päivänä hävetti,ku olin sanonut hmmm aika julmasti,evil bitch, oli vissiin silloin ollut aika liekeissä. mut se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Tunnustuksi osastolle vois tämän laittaa... ;)

Enköhän mä Susi rakas jotain keksisi,että saisin sut hmmm silloin tällöin selätettyä... ;) Mut kyllä mulle menee melkein miten vaan jos toinen tietää mitä tekee... Mikään harjoituskappale mä en tykkää juurikaan olla,joten jos jotain kama sutraa haluaa alkaa toteuttaa,niin sit pitää kyl vaihtaa kaveria... ;) Tai en mä sua kyllä lainaan antais... En mä tiedä mitä mä sit tekisin. Menisin vaatehuoneeseen piiloon ;) Tieks Susi,että mä rakastan sua joka päivä enemmän....

Kyllä mä ja uskon, että kyllä sä keinot keksisit päästäksesi mun päälle:) Jos sä katsoisit mua niillä vihreillä silmilläsi ja sanoisit asioita joita tiedät mun haluavan kuulla, niin kyllä mun olisi vaikea sua vastustaa :D Ja kyllä sä varmaan olisit kaunis näky kun päälläni ratsastaisit.. Punaiset hiuksesi valtoimenaan.. Ja sinun rintasi pomppisivat villisti.. Mutta sun pitäisi sitten todella ratsastaa kunnolla.. Muuten Susi kyllä nopeasti heittäisi nartun takaisin alleen x)

Mulla on aika pienet ja eripari tissit...;) huh huh,mun alkaa pikku hiljaa tulemaan kuuma... =) Mä tykkään kyllä päällä enemmänkin kiusoitella ja fiilistellä enemmän... Mut jos mut saa hmmm rietastelemaan,eli saat mun ajatukset villittyä,niin sit vois olla ihan eri meininki... Koskaan ei tiedä. Kakkoselta tulee kivaa ohjelmaa ü

Susi tykkää pienistä rinnoista:) Pienet rinnat ovat sööttejä :D Ajatus Lupuksen pienistä suloisista rinnoista saa nyt kyllä Suden aika.. Hmm.. X) Ei mutta nyt Susi kyllä tästä lähtee välillä vähän ulkona käymään:) Susi tarvitsee nyt vähän raitista ilmaa..