Nartulleni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mun tarkoitus ollut sinun mieltäsi pahoittaa. Ei todellakaan. Myönnän kyllä että olin epäreilu, mutta pyydän että ymmärrät mua. Kaikkea ei ole helppoa kertoa ainakaan tällaisella avoimella foorumilla. Ei vaikka mieli ehkä tekisikin. Enkä mä sua todellakaan aliarvioi, mä pidän sinua erittäin suuressa arvossa!!=)) Älä ikinä unohda sitä :D

Anteeks,että kilahdin hiukan... Ei sun tarttis joutua kärsimään mun äksyilystä. Mä olen nyt hämilläni ja jotenkin surullinen. Voisko Susi nukkua ensiyön mun vieressä...?

Ei sun tarvi mitään anteeksi pyydellä, ei Susi nyt noin pienestä hätkähdä:) Sä saat mulle kyllä kiukutella aina kun vaan siltä tuntuu, koska mä pidän sinusta ja toivon että pystyt mulle tunteitasi ihan reilusti ilmaisemaan:) Nyt mulle kyllä tuli vähän paha mieli kun sanoit olevasi surullinen, koska surua en todellakaan halua sulle tuottaa. Mutta jos mä voisin jotenkin piristää sinua rakas Lupus?=) Todella mielellään Susi kyllä tulee nukkumaan sun viereen.. Susi kurkistaa varovaisesti sisään ovesta.. Susi näkee, että Lupus on vähän surullisen näköinen.. Susi tulee Lupuksen viereen.. Susi hipaisee Lupuksen kättä varovaisesti.. Lupus värähtää ja katsoo Sutta.. Susi vastaa Lupuksen katseeseen hymyllä.. Susi kietoo kätensä Lupuksen ympärille.. Susi tuntee olonsa hieman avuttomaksi, eikä tiedä mitä hän voisi sanoa Lupusta lohduttaakseen.. Lopulta Susi kuiskaa Lupuksen korvaan: Rakastan sinua.. Susi lisää tähän vielä: Sinun murheesi ovat myös minun murheita, joten yksin sinun ei niitä tarvi kantaa..

Lupus katselee Suden vilpittömiä silmiä... Joskus aikaisemmin olen katsonut samanlaisiin silmiin ja ne minut niin pahasti pettivät... Mutta Lupus luottaa,että Susi on erilainen kuin oli se,joka vahingoitti Lupusta ja jätti haavoittuneena maahan makaamaan... Lupus kietoo kädet Suden ympärille ja painaa päänsä tämän hartioille... Minussa on murhetta,mutta minussa on myös paljon iloa,Lupus sanoo Sudelle... Jos maailmassa ei olisi muita,olisimme kahden,niin asiat voisivat olla kovin toisin.... Mutta en halua luovuttaa,en tahdo antaa Suden mennä,en vielä,haluaisin jäädä tähän hetkeen ja nukahtaa syliisi... Olet rakas Susi minulle,ainoa.

Susi puristaa Lupusta lujemmin itseään vasten.. Suden silmäkulmasta vierähtää kyynel Lupuksen hiuksiin.. Susi haluaisi niin kovasti antaa Lupukselle kaiken.. Jos Susi saisi jäädä Lupuksen viereen ikuisesti ei Susi ikinä mitään muuta voisi kaivata.. Susi tuntee sydämensä pakahtuvan.. Susi ei pysty päästämään Lupuksesta irti.. Lupus on kauneinta mitä Susi on ikinä kohdannut.. Susi miettii mielessään miten pystyisi tunteensa sanoiksi pukemaan, mutta sanat eivät tahdo tulla ulos.. Susi ei voi muuta kuin pidellä Lupusta sylissään ja olla tässä hetkessä.. Lopulta Susi saa koottua itsensä ja hiljaa sanoo Lupukselle: Rakastan sinua Lupus koko sydämestäni, rakastan kaikkea sinussa koko pienen sydämeni pohjasta saakka..

Lupus ottaa Sutta kädestä kiinni ja kävelee sängyn viereen... Valot on sammutettu ja Lupus kuuntelee Suden hengitystä... Tänä yönä nukumme käsi kädessä ja opimme olemaan luontevasti toistemme kanssa... Lupus ja Susi löytävät toisensa peiton alla ja Lupus suutelee Sutta...

Susi vastaa hellästi Lupuksen suudelmaan.. Suden ja Lupuksen huulet hitaasti tunnustelevat toisiaan.. Suudelma kestää kauan.. Kumpikaan ei haluaisi irrottautua toisistaan.. Lopulta suudelma päättyy.. Susi tuntee edelleen Lupuksen hengityksen kasvoillaan.. Susi on niin onnellinen saadessaan olla tässä.. Niin kovin onnellinen.. Susi kietoo kätensä Lupuksen ympärille.. Susi kuuntelee Lupuksen jokaista liikahdusta kehollaan.. Susi tuntee olonsa niin luonnolliseksi Lupuksen vieressä.. Aivan kuin olisi tässä aina ollut.. Susi tietää löytäneensä paikkansa.. Susi kuiskaa: Hyvää yötä rakas Lupus ja kiitos että olet olemassa..

Hienoa =) Mä olen aivastanut tänään joku kakssataa kertaa! Joko mulla on susiallergia tai sit olen tulossa kipeäksi,lintuinfluenssaa varmaan ... Ei kiva. Mä jäin kotiin tänään ja nyt tytön kans keräillään voimia peiton alla vielä. Tällaisina päivänä on kurja ku on yksin,niin ei voi ketään pyytää tuomaan mehua ja peittelee meitä... Mun on sua ikävä.... Mitä sun ohjelmas on tänään?

Tämä on kyllä nyt aika erikoista, koska mulla on myös ollut tänään jotain outoa allergista nuhaa.. Aika outo juttu=) Mulla tässä on vähän kaikkia pikku askareita meneillään, ei mitään ihmeempää, mutta paljon mielummin olisin siellä teitä tyttöjä hoitamassa:) Mikä on muuten sen pikkuneidin vointi?

Kyllä se hiukan paremman oloinen mun mielestä on... Tossa se vieressä nukkuu. Otettais sut mielellään tänne meidän kans huilaamaan ;) sä kun taidat olla Lupukselle allerginen...! Hih! Täähän kuulostaa tosi lupaavalta.... ;)

Kiva että tyttö vaikuttaa olevan paremmassa kunnossa:) En mä nyt tiedä olenko Lupukselle allerginen.. Ehkä meidän välillä vain on niin voimakasta kemiaa, että se vaikuttaa tällä tavalla kummasti :D Johan säkin olet näemmä joutunut vuoteen omaksi x) Suden vaikutusta varmaan sekin x)

Filmi katkes äsken ihan täysin... Nyt mulla on Susi kurjista kurjin olo... =S olis kyllä riittänyt,että olis vain sun oma... Ei täällä sängyssä kovin mukavaa ilman sua ole. Mulla on varmaan vieroitusoireita Sudesta...? Sun läheisyys on varmaan ainoa,joka tähän vois auttaa... Mun on sua ikävä Susi. Ihanaa curlinguusintaa tulee telkkarista,hiukan jotain mukavaa ü

Miten sulla nyt noin kurja olo on? Siis flunssastako tuo johtuu, vai masentaako sua? Voi kun voisin sua auttaa.. Haluaisin pitää sua sylissäni ja kuiskia kauniita asioita korvaasi.. Silittäisin sinun otsaa, poskia ja hiuksiasi.. Voisin olla vieressäsi vaikka koko päivän sinua hoivaten..

Olisitkin.... Ei mua mikään masenna,on vaan sellainen kipeä raskas olo,oma pää tuntuu ihan vieraalta ¿=S Tyttö repi just leikki lehmän kurkun auki,joten näyttäis siltä että meidän kodin akkavalta rules taas,ku pienen lepohetken jälkeen meidän uros taas näkee mitä on naisen valta =) äsken oli pakko nousta sohvalta ja pyydystää tyttö kiinni,ku sillä oli sellaisia valkoisia vanupalloja suu täynnä! Hih! Tervetuloa vaan hoitamaan,täällä sitä kärsitään,kuten norsut sanoo... Olet rakas.

Tuo sinun nuori neitisi kyllä vaikuttaa aika pirteältä:) Kyllä toi sinun olo varmaan ihan lepäämällä paranee, eli nyt vaan kaikessa rauhassa lepäät.. Ja juo jotain lämmintä. Jos mä olisin siellä, niin sun ei kyllä tarvisi tehdä yhtään mitään:) Susi kyllä huolehtisi parhaan taitonsa mukaan omasta kipeästä nartustaan:) Tiedä että olet ajatuksissani kaiken aikaa ja että rakastan sinua suuresti..

Tuollaisen ihmisen narttu voisin olla ihan mielelläni,kun tuntuu siltä,että osaisit Lupusta arvostaa... Kyllä mä tunnen,että saan kihelmöi sieltä ja täältä,pääasiassa sieltä... ;) Jep,tässä talossa kaks narttua kohtaa komentoa ja uros pyörittelee päätään ja ajattelee varmaan kumman kaa malliin.että NARTUT EI TAJUU! =) En tie kauan jaksaisit tätä meidän menoa katsella.... ;) rakastan sinua.

No jos Susi siellä olisi, niin sittenhän siellä olisi voimasuhteet tasan sukupuolten välillä x) Ja kyllä Susi varmasti jaksaisi teidän touhuja seurata:) Ja kyllä Susi varmaan keksisi kaikenlaista uutta touhua Lupukselle :D Lupus olisi kyllä kiireinen narttu, etenkin makuuhuoneessa sulla varmaan pitäisi kiirettä x) Välillä Susi varmaan leikkisi siellä sun kanssa koko päivän ajan x)

Kuhan lupaat ;) Mitäs sit tehtäis koko yön, jos koko päivä menis hmmm leikkiessä? Nyt mulle tulee levoton olo taas....,vaiks oikeasti musta ei kyl olis mihinkään leikkeihin,ku olen ihan raato! Mut mielenkiinto on herätetty.... ;) Mikä on sun lempiasento....? ;)