Nartulleni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lupus..pitäkää Suden kans tää pallo kauniina edelleenki jooko!? Mä vaikenen täs pikkuhiljaa. Joskus varmaan palaan ja toivon todella etten tapaa enää teitä täällä..sillä toivon että uskallatte tavata toisenne ihan livenä. Ja opettelette nukkumaan yhdessä ;) Haluaisin sit kyl tietää jos niin käy. Maailma on arvoituksellinen. Kerrothan terveiseni Sudelle. Äläkä hyvä suloinen lähde kipeenä kauppaan! Rakastakaa! !

Sad... Harvoin törmää noin hyväntahtoiseen ihmiseen... Susi on kyllä mulle mielettömän tärkeä,rakkautta tämän pitää jonkin asteista olla. Epäilisin,että yhdessä nukkuminen meille helpointa olisi... ;) Kyllä mä toivon,että jonain päivänä Suden tapaan ja saisimme katsella toisiamme hämärässä ja miettiä,että mitä me voisimme oikeasti toisillemme olla... Toivottavasti se ei ole vain minun haaveeni,vaan että Susi pitäisi sitä myös mahdollisena... Ja nämähän Sad ei olleet hyvästit,eihän? Mä en pidä hyvästeistä. Ja kyllä mun oikeasti pitää kaupassa käydä,yksin kun tässä kotia pyörittää,niin on se mentävä vaikka pää kainalossa,sillä se on mun osa pienessä perheessäni... =) Mut nyt kun Susi ei ole paikalla,niin voin kysyä,että eiks ole kuitenkin Susi aika hottis...? ;) hih!

Hih..nyt onki oiva tilaisuus lörpötellä Hänestä..no ei sentään :D Ja juu,aika hottis tosiaankin! Olen ilonen puolestasi. Ehei..ei hyvästit ollenkaan, taukonen vain tulossa. Kiitos ja kumarrus kauniista sanoistasi :) Pärjäile!