Näppylät pakarassa/"yläreidessä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oiuio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oiuio

Vieras
Huomasin et mulla tulee tosi usein muutama isompi punainen näppylä pakaraan, mistähän johtuisi? Miten ihokeliakia ilmenee, ku esim. jos syön makaroneja niin mun maha turpoaa rintojen alta asti tosi isoks:/ et johtusko se sit jos ois keliakia? Ja näpyt myös kutiaa, niitäon myös sillon tällön reiden etuosassa
 

Yhteistyössä