N
nipsu
Vieras
Hei!
Onko kukaan koskaan käynyt tai kuullut jonkun käyneen sikiön napasuonipunktiossa eli napaverinäytteessä?
Olen ymmärtänyt, että se on todella harvinainen, mutta viimeinen keino (istukka-ja lapsivesitutkimuksen jälkeen) varmistua sikiön kromosomien normaliudesta,
Millainen keskenmenoriski kyseisessä tutkimuksessa on?
Onko kukaan koskaan käynyt tai kuullut jonkun käyneen sikiön napasuonipunktiossa eli napaverinäytteessä?
Olen ymmärtänyt, että se on todella harvinainen, mutta viimeinen keino (istukka-ja lapsivesitutkimuksen jälkeen) varmistua sikiön kromosomien normaliudesta,
Millainen keskenmenoriski kyseisessä tutkimuksessa on?