Nännien nuoleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehen...

Vieras
Ottakaa jooko kantaa:

Mieheni haluaa lähes aina sextatessa, että hyväilen hänen nännejään. Tää oli mulle uusi juttu suhteemme alussa, että miehillekin voi olla omat nännit noin tärkeät. Pitkään ajattelin, et fine, kind of nice... Mut nyt useamman vuoden sextaamisen ja ainaisen miehen nännien ""palvomisen"" jälkeen, mua on alkanut jo ärsyttää ja välillä lähes inhottaa, et eix se ...tu osaa nauttia ilman tätä! Ihan kuin joku pakkomielteinen fetissi. Mä en jaksais aina keskittyä siihen, et täytyy olla sellaisessa asennossa, että pystyn hänen nännejään hyväilemään... Uskokaa tai älkää, mut oma rentoutuminen ja nautinto on alkanut kärsiä pahasti. Kaipaisin välillä enemmän ""miestä""!

Onko tää kuinka yleistä miehillä? Ja onko ketään naista alkanut oksettaa asia? (Sanavalintani ovat aika julmia, mut just tällä hetkellä todellisia.) Niin ja vielä..olen yrittänyt puhua asiasta asiallisesti ja avoimesti mieheni kanssa, mutta turhaan...

Mulla on asiat toisinpäin, tyttöystävä suorastaan vaatii , että
saa hyväillä, leikitellä, suudella nännejäni... ja tottakai hän seuraa kuinka kroppani reagoi näihin hyväilyhin. Upeaa esileikkiä. Suosittelen kaikille lämpimästi.

Fysiologisesti nännit on jokseenkin samat naisilla ja miehillä. Paljon hermonpäitä ja siksi tuntoherkät. Ei mun mieheni ihan noin äärimmäinen ole, mutta tykkää kuitenkin ja paljon.

kyllä meilläkin vaimo pitää nännien hyväilemisestä / puristelusta sexin aikana. ensi alkuun ihan pehmeästi varoen ja loppu huipennuksessa jo paljon reilummin.

itselläni aika lailla samalla lailla

emme tosin joka kerta tee niin vaan tilanteen mukaan miten kulloinkin homma etenee. ei saa mielestäni olla mitään valmista kaavaa kun alkaa rakastelemaan vaan antaa tilanteen viedä.

olisi tyhmää jos saman kaavan mukaan kellon tarkkuudella asentoa tai hyväilyjä hoidettaisiin.

kyllä intohimo häviäisi.

Yhteistyössä