Nami suklaata..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maniac
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Alkuperäinen kirjoittaja no ei:
korvaa. Hyvä sooloilu korva hyvänkin seksin.

Sooloilu ei tuo toisen ihmisen läheisyyttä yms.Että ihan sama vaikka söis suklaata.

Joo mutta mulle onkin sooloilussa orgasmi tärkein, ei toisen ihmisen läheisyys. Saan parhaat soolossa en ukon kanssa vaikka toki hyviä ukon antamatkin. =) Suklaa ei anna orkkua. Vain läskiä perseeseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Joo mutta mulle onkin sooloilussa orgasmi tärkein, ei toisen ihmisen läheisyys. Saan parhaat soolossa en ukon kanssa vaikka toki hyviä ukon antamatkin. =) Suklaa ei anna orkkua. Vain läskiä perseeseen

Mä saan aina orkut miehen kanssa tai ilman.Jos liikkuu tarpeeksi niin ei se haittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Joo mutta mulle onkin sooloilussa orgasmi tärkein, ei toisen ihmisen läheisyys. Saan parhaat soolossa en ukon kanssa vaikka toki hyviä ukon antamatkin. =) Suklaa ei anna orkkua. Vain läskiä perseeseen

Mä saan aina orkut miehen kanssa tai ilman.Jos liikkuu tarpeeksi niin ei se haittaa.

Jaa levitätkö sen suklaan pilluun vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Paras suklaa on ilman lisukkeita.

Mut vaihtelu virkistää. :p


Mulla tytär tuo aina jotain fazerin sinistä milloin milläkin lisukkeella ja muut saa syödä ne.
En tykkää kuin fazerin sininen perusjutusta.
No juu yksi hyvä,se guillianon konvehtit(miten ihmeessä sitten kirjoitettiinkaan,ne on taivaallisen hyviä)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mulla tytär tuo aina jotain fazerin sinistä milloin milläkin lisukkeella ja muut saa syödä ne.
En tykkää kuin fazerin sininen perusjutusta.
No juu yksi hyvä,se guillianon konvehtit(miten ihmeessä sitten kirjoitettiinkaan,ne on taivaallisen hyviä)

Fazerin sininen sellaisenaan on parasta. =)
 

Yhteistyössä