PAKKO saada kahvia ja suklaata. mitäs te muut syötte /juotte näin lauantai-iltana? :D

Mulla on vielä iltaruoka uunissa... Lohta kermakastikkeessa ja perunaa. Illemmalla varmaan syön sen päivällä aloitetun suklaapatukan jämät ja kaiten juon päälle sitruunaista vissyjuomaa. Näin.
 
Marabou-MintKrokant-200g.jpg


ja teetä :p

 
Jaa enpä tiedä mitä napsisin.
Rekorderligin mansikka-limen join saunassa. Ehkä juon yhden Strongbown vielä päälle, tiedä häntä.

Muutama kourallinen sipsejä ja jos oikein lapsettaa, niin otan pari Kinder yllätysmunaa. B)
 

Yhteistyössä