PAKKO saada kahvia ja suklaata. mitäs te muut syötte /juotte näin lauantai-iltana? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
img-thing

:p :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Mä en oo vielä maistanut. Ekan kerran ostin. Ainakin se Cookie dough oli ihanaa. :p

Jos yhtään lohduttaa, niin minusta just tuo Cookie-hässäkkä oli pohjanoteeraus. :D
 
Noi Ben & Jerry's jädet on niin hyviä :p. Etenkin se Chocolate cookie-juttu.

Tänä iltana mulla on ollut toisella lautasella lohkoperunoita ja toisella mansikkarahkaa. Juomana Pepsi Max.
 

Yhteistyössä