Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison:
En tykännyt tuosta apinajädestä
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mä en oo vielä maistanut. Ekan kerran ostin. Ainakin se Cookie dough oli ihanaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mä en oo vielä maistanut. Ekan kerran ostin. Ainakin se Cookie dough oli ihanaa.![]()
Jos yhtään lohduttaa, niin minusta just tuo Cookie-hässäkkä oli pohjanoteeraus.![]()