name it bodyt ;(

• Viestiketjun aloittaja surkeaa
  • Ensimmäinen viesti
surkeaa
viime kesänä sain lahjaksi ja itsekkin ostin Name it merkkisiä bodyjä, joita myydään stockalla ja lastenvaate liikeissä.Aluksi huomasin 56 bodyissä reikiä, mutta ajattelin että ne ovat vain jäänneet kiinni johonkin ja tämän vuoksi niissä oli reikiä. Myöhemmin huomasin kuitenkin että melkein jokaisessa bodyssa oli jossain kohdassa reikä. Bodyt olivat 56-62cm. Otin 4 body talteen joita ei oltu pesty kuin kaksi tai kolme kertaa ja silti niissä oli jo reikiä. Lähetin bodyt maahantuojalle kysyäkseni onko kankaassa jokin vika kun ne reikiintyvät niin nopeasti. Sieltä vastattiin,että se on normaalia kulumista. Siihen ihmettelin että onko n. 10 euron bodyn tosiaan tarkoitus kestää vain muutaman pesun. He vastasivat hyvin alentuvasti ,että reijät olivat vielä pieniä. Itse olen tottunut,että vauvojen vaatteita voi ainakin kahdella vauvalla käyttää. He vain sanoivat,että he voivat jonkun pienen jutun lähettää lohdutuksesksi. Ihan kuin olisin ollut 3 vuotias ja pahamieli ja tikkari parantaisi kiu´kutteluni. Siinä vaiheessa minua jo niin vi...., että sanoi etten tarvitse heiltä mitäänn ja kuluttjana tiedän mitä vaatteita en ainakaan enään osta. He väittivät että muut eivät ole valittaneet samaisesta asiasta. Onko kellään muulla kokemuksi?? Tämän maahantuojan motto ei ainakaan ole se että asiakas on oikeassa :/

Täyty heti käydä kattoo ja kaapista löyty kaks name it bodya. niillä on jo ikää noin 3kk ja ahkerassa käytössä ovat ollet (2v.poika). mutta en nähnyt niissä mitään reikiä ainakaan vielä. Voiha se olla että sulle on käynnyt tosi huono säkä .. laaadun suhteen

surkeaa
niin mäkin ajattelin et mul on vaan huono tuuri kun otin maahantuojaan yhteyttä ja sanoin viel et niiden muihin vaateisiin oon ollut tyytyväinen, mut jos niiden vastaus on et se on normaalia kulutusta et muutamas pesus tulee reikiä ja ei tarjoo edes hintaa takaisin niin sit on kyl vaihdettava merkkiä. Ei kyl talous kestä jos edes pieniä bodyja ei voi seuraavat lapset käyttää/myydä kirpiksellä

nöpsö
meillä oli ihan sama homma noitten bodien kanssa pesin kaks kertaa ni oli ihan kauheen näkösiä ja pieniä reikiä alko ilmaantumaan.... mut laiska olin ja en valittanut heitin muutaman käyttökerran jälkee suoraa roskiin...

surkeaa
kuulostaa tutulta myös mä löysin reikä ja heitin ne pois oiskohan viimevuonna ollut huono erä tai jotain. Huonosti ainakin on asia hoidettu jos maahantuojan vastaus valituksiin on se et se on normaalia kulutusta :\| myös minä päätän siirtyä muihin merkkeihin onneks valintaa on jos ei haluta asiakkaista pitää huolta ;)

ilpukka
Kerroin tämän jo kerran jossain toisessa ketjussa...

Ostin pojalle name it lappuhaalarit. Farkkuiset. Ekaa kertaa olivat jalassa, neppari irtosi (minä korjasin koska en viitsi lähteä lapsen kanssa erikseen kauppaan). Samana päivänä poika jotenkin jäi lapsiporttiin kiinni ja kangas repesi!!! Tuli n. 6cm repeämä sivuun. No minä korjasin. Oikein huonon onnen vaate.

Älkää valittako maahantuojalle, vaan viekä Stockalle (jos siis maantieteellisesti mahdollista). Stocka ottaa vioittuneet vaatteet vastaan myös ilman kuittia ja antaa vastaavan tuotteen / lahjakortin tilalle. Tai näin siis ainakin meillä, kun palautin yhdet Name it- lappuhaalarit, jotka olin saanut lahjaksi ja joista oli haarapainonapit irronneet heti ensimmäisellä käyttökerralla. Muuten olen kyllä ollut ihan tyytyväinen Name It:n vaatteisiin, joten laatu tuntuu vaihtelevan erästä toiseen.

joops
Tarkastin kans omani..reikiä ei näy, tosin en ole pessyt kuin muutaman kerran ja sitten jäi käytöstä pois. Ne missä on pyöreä pääntie ja nepparit sivulla, on niin tiukkia kaula-aukosta, että vajaa 4kk ikäinen tyttelini hermostuu puettaessa! Ei meinaa saada päälle millään.

Maroon
Itse olen ollut name it-vaatteisiin todella tyytyväinen. Poika tulee kohta vuoden ja ihan syntymästä saakka olen hänelle ostanut niitä, nytkin tuli Hulluilta päiviltä ostettua kymmenkunta! Pesussa ei ole miksikään menneet, kun meillä on taas muut merkit olleet huonoja. Varsinkin Tutan bodeihin olen ollut todella pettynyt!

Hei!

Tulinpa kurkkaamaan tänne eka kertaa ja heti löytyi aihe josta on omakohtainen kokemus.

Meillä ei noita Name it-vaatteita ole paljoa ollutkaan, mutta ostin viime marrakuussa Nicky&Nellystä kyseistä merkkiä olevan asun pojalleni, housut ja paidan; tosi kivanäköiset. Koska hintaa niillä oli, luulin niitä myös laadukkaiksi.

Vaatteet ovat niin suurta kokoa, että käyttöön otin asun vasta tässä kuussa. Käyttöönotto pesua puku ei kestänyt :( Pesin puvun ohjeen mukaan, nuripäin, oikeassa lämpötilassa; seurauksena paidan viininpunaisista hihoista irtosi väri vaaleansiniselle selkäpuolelle ja hosuissa oli reikä. Huosujen reiän huomasin, kun pojalla oli housut olleet yhden päivän jalassa, reikä on vyötäröllä, joten kulumaa se ei ole, vaan kyse on huonolaatuisesta vaatteesta.

Paremmin meillä on käyttöä ja pesua kestäneen H&M vaatteet. Taitaa olla Name it nimellä myyvä merkki, ei laadulla.

Ajattelin soittaa kyseiseen liikkeesseen, vaikka tästä aikaa onkin. Enää en kyseistä merkkiä osta!

=) =) :)

ovat surkeata laatua
Suomeenhan nämä, kuten monetkin uudet tuotteet tulevat mukamas "merkkitavarana", ja hinta onkin sen mukainen. Halpatuontitavaraa indokiinasta nämäkin ovat. Laatu on todella surkeata ollut alusta asti. Osinhan ovat ihan kivannäköisiä kyllä...

Yhteistyössä