surkeaa
viime kesänä sain lahjaksi ja itsekkin ostin Name it merkkisiä bodyjä, joita myydään stockalla ja lastenvaate liikeissä.Aluksi huomasin 56 bodyissä reikiä, mutta ajattelin että ne ovat vain jäänneet kiinni johonkin ja tämän vuoksi niissä oli reikiä. Myöhemmin huomasin kuitenkin että melkein jokaisessa bodyssa oli jossain kohdassa reikä. Bodyt olivat 56-62cm. Otin 4 body talteen joita ei oltu pesty kuin kaksi tai kolme kertaa ja silti niissä oli jo reikiä. Lähetin bodyt maahantuojalle kysyäkseni onko kankaassa jokin vika kun ne reikiintyvät niin nopeasti. Sieltä vastattiin,että se on normaalia kulumista. Siihen ihmettelin että onko n. 10 euron bodyn tosiaan tarkoitus kestää vain muutaman pesun. He vastasivat hyvin alentuvasti ,että reijät olivat vielä pieniä. Itse olen tottunut,että vauvojen vaatteita voi ainakin kahdella vauvalla käyttää. He vain sanoivat,että he voivat jonkun pienen jutun lähettää lohdutuksesksi. Ihan kuin olisin ollut 3 vuotias ja pahamieli ja tikkari parantaisi kiu´kutteluni. Siinä vaiheessa minua jo niin vi...., että sanoi etten tarvitse heiltä mitäänn ja kuluttjana tiedän mitä vaatteita en ainakaan enään osta. He väittivät että muut eivät ole valittaneet samaisesta asiasta. Onko kellään muulla kokemuksi?? Tämän maahantuojan motto ei ainakaan ole se että asiakas on oikeassa :/