Nalkuttaminen. Kun toinen kuulee kaiken nalkutuksena. Että mä vihaan koko sanaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamala nalkuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamala nalkuttaja

Vieras
Mun pitäis varmaan oikeesti alkaa NALKUTTAMAAN ja räpättämään tauotta joka asiasta, että mies tajuaisi mitä se nalkuttaminen todella on!?!
Esimerkkejä (ei tältä päivältä, vaan n.kuukauden aikajanalta) :

1. Tulen kaupasta ja huikkaan miehelle, että puratko kauppakassin kun kaveri odottaa mua lenkille? Mies vastaa et joo. tulen tunnin päästä kotiin ja kauppakassi on purkamatta. Sanoin IHMETYSTÄ äänessäni, että "ai sä et purkanutkaan tätä?!" Johon mies: ÄLÄ NALKUTA.

2. Meillä on kaksi pyykkikoria pesukoneen välittömässä läheisyydessä. Kuitenkin mies aina heittelee pyykkinsä lattialle pyykkikoneen eteen. SANOIN / TOTESIN, että noi pyykit vois laittaa tonne pyykkikoriin, ruman näköstä kun ne lojuu tossa lattioilla... Johon mies: ÄLÄ NALKUTA.

3. Mun mies harrastaa jääkiekkoa. Kysyi multa, että voisitko pestä mun pelipaidat? Vastasin, et tottakai jos ite ne vaan kaivat sieltä pelikassistas ja viet kodinhoitohuoneeseen. Ok. Pesin varmaan 10 pelipaitaa ja ihmettelin niiden määrää hiljaa mielessäni. Tänään tulin töistä ja ihmettelin et meil on kahvikuppeja keittiön pöydässä. Kysyin, et ketäs tääl on käyny kahvilla? Johon mies et "matti, pekka ja janne, ne kävi hakeen pelipaitansa." Johon mä hieman hämmentyneenä, et "ai mä pesen koko joukkueen paidat? Olisit sä voinu ees kysyä.." Johon mies: ÄLÄ NALKUTA.

Ihan sama mitä mä sanon, totean, mainitsen tai yritän keskustella, niin mä NALKUTAN. Mä en jaksa enää. En kohta puhu enää sanaakaan saakeli.

[QUOTE="vieras";24711757]No kyllä tuo mielestäni sitä nalkuttamista on. Tosin voisi mieskin välillä vaihtaa levyä, eikä aina jankata tuota samaa.[/QUOTE]

no millä tavalla noista asioista pitäisi sanoa?
vai pitäisikö mun mukisematta pestä 4 äijän pelipaitoja, purkaa itse kauppakassit ja pyykätä vaan turpa kiinni pyykkien levitessä ympäri kämppää?
kun mun käsitys nalkuttamisesta on sellanen räpätys "TAASKAAN sä et vieny roskia, sä et ikinä, sä et koskaan, jäkäjäkäjäkä..."
Mä oon nimenomaan yrittäny välttää syyttelyä ja räpätystä ja oon yrittäny hyvin neutraalisti ja asiallisesti sanoa asioista jotka mua harmittaa..

No eipä tuo juuri nalkutukselta kuulosta.

Ainakaan nuo esimerkit mitä meille _kerroit_ mitä muuta siellä lemmenpesässä sitten tapahtuukaan... se selviää ensi jaksossa !!

Ainakaan nuo esimerkit mitä meille _kerroit_ mitä muuta siellä lemmenpesässä sitten tapahtuukaan... se selviää ensi jaksossa !!

Kyllä mä voisin noita listata tänne kilometritolkulla ja olen vaan sitä mieltä et mielestäni mä en nalkuta, mutta kohta alan itsekin uskoa siihen et normaali puhe on nalkutusta ja lopetan puhumisen hittovie.

Osaan mä olla vaikee ja vittumainen, meillä riidellään ja rakastetaan ja vuosia ollaan yhdessä oltu. Kukaan ei ole täydellinen, mutta silti pitää yrittää edes elää ihmisiksi.
Ja mä todella yritän, mutta tätä nalkuttamisasiaa mä en vaan ymmärrä!! :(

Kuulostat niin kireältä tyypiltä että jos perseeseesi työntäisi hiilenpalan niin sieltä putkahtaisi varmaan muutaman päivän kuluttua ulos ihka-aito timantti. Sääliksi käy miestä joka joutuu tuollaista keittiöhirviötä kuuntelemaan päivästä toiseen.

MIES EI PURKANUT KAUPPAKASSIA, NYT HIRVITTÄVÄ RAIVO PÄÄLLE JA ÄMMÄPALSTALLE AVAUTUMAAN JA HAKEMAAN VERTAISTUKEA. ONKO ERO AINOA VAIHTOEHTO VAI RIITTÄÄKÖ ETTÄ POTKIN TUOTA NARSISTISIKAA VAIN MUNILLE?

Yhteistyössä