Näköjään työt ei kiinnosta ketään:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä autonkorjaamoista tms mitään, mutta jotenkin tulee mieleen, että varsinkin jos on kiire, tuollaiset asiat kannattaa hoitaa puhelimessa eikä odotella jotain sähköposteja.

[QUOTE="vieras";27192900]Siis miten aiot vastata kaikkiin "turhiin" kyselyihin heti?[/QUOTE]

Mistä mä voin tiedä mikä on turhaa kysymys ja mikä ei?:) Sekä kaikki asiakkaat erilaiset kyselemään, joku voi kuulostakin typerältä tai turhalta, mutta todellisuudessa voi olla hyvää ja maksava asiakas.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27192936:
Hyvä. Mä taannoin ilmoitin yhdelle asiakkaalleni, että en enää tee töitä viikonloppuisin ja koska meillä ei ollut sillä hetkellä edes voimassaolevaa sopimusta, he ovat vapaita vaihtamaan toimittajaa, jos mun viikonloppuvapaani ei heille sovi. Eivät vaihtaneet.

Sulla on erilainen yritys tai teillä. Mä luulen jos teidän asiakailla ei olisi loppuneet tilaukset tai???.. en tiedä mitä teette, niin jos ei olisi loppuneet klo 15.30. Varmasti te olisitte toimineet aivan eri tavalla

Mistä mä voin tiedä mikä on turhaa kysymys ja mikä ei?:) Sekä kaikki asiakkaat erilaiset kyselemään, joku voi kuulostakin typerältä tai turhalta, mutta todellisuudessa voi olla hyvää ja maksava asiakas.
Suurin osa asiakkaista vain kyselee ja vertailee hintoja. Jos myyt halvemmalla kuin muut, niin sitten kyselijä voi olla potentiaalinen asiakas. Näin siis yleensä, poikkeuksiakin tietysti asiakkaissa on. Mulla on lähipiirissä ihmisiä, jotka ovat olleet yrittäjiä jo melkein puoli vuosisataa ja osaavat jo sähköpostin otsikosta päätellä, onko meili turha vai mahdollisesti rahaa tuottava.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27192970:
Mistä mä voin tiedä mikä on turhaa kysymys ja mikä ei?:) Sekä kaikki asiakkaat erilaiset kyselemään, joku voi kuulostakin typerältä tai turhalta, mutta todellisuudessa voi olla hyvää ja maksava asiakas.[/QUOTE
Suurin osa asiakkaista vain kyselee ja vertailee hintoja. Jos myyt halvemmalla kuin muut, niin sitten kyselijä voi olla potentiaalinen asiakas. Näin siis yleensä, poikkeuksiakin tietysti asiakkaissa on. Mulla on lähipiirissä ihmisiä, jotka ovat olleet yrittäjiä jo melkein puoli vuosisataa ja osaavat jo sähköpostin otsikosta päätellä, onko meili turha vai mahdollisesti rahaa tuottava.

Tottakai siitä voi päätellä, osaan mäkin päätellä onko turhaa tai ei, silti ei siitä voi ennusta ikinä. Ja sellaiset kysymykset jotka kuulosta turhalta ja vastat asiakkaalle kaunisti hän voi palaa, uuden kysymyksen ja jopa tilauksen kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27192970:
Tottakai siitä voi päätellä, osaan mäkin päätellä onko turhaa tai ei, silti ei siitä voi ennusta ikinä. Ja sellaiset kysymykset jotka kuulosta turhalta ja vastat asiakkaalle kaunisti hän voi palaa, uuden kysymyksen ja jopa tilauksen kanssa
Kuitenkin kannataa keskittyä potentiaalisin 10 kilon asiakkaisiin eikä potentiaalisin 0,1 kilon asiakkaisiin. Jos siis on varaa valita.

Hei:)

Pakko kysyä.

Kun täällä oli kerrotu että mulle oli lähetetty posti. Niin voitko tiedustella sillä ihmisellä oliko se ennen 29.08? Soitin yhdelle äsken joka ymmärrä aika paljon nettihommista, niin jos se oli vanha poisti ehkä me saadaan sen jotnkin näkymään tai sitten posti on mennyttää. Kun mulla se alkoin toimimaan vast kun kauppa tuli...

Kiitos jos vitsit selviä. Koska ehkä mulla on joku vika siellä, vaikka posti tullut ihan normalisti tähän asti, mutta kiinnosta tiedä jos ei kaikki tulee. Sitten on ikivä

Pakko kysyä.

Kun täällä oli kerrotu että mulle oli lähetetty posti. Niin voitko tiedustella sillä ihmisellä oliko se ennen 29.08? Soitin yhdelle äsken joka ymmärrä aika paljon nettihommista, niin jos se oli vanha poisti ehkä me saadaan sen jotnkin näkymään tai sitten posti on mennyttää. Kun mulla se alkoin toimimaan vast kun kauppa tuli...

Kiitos jos vitsit selviä. Koska ehkä mulla on joku vika siellä, vaikka posti tullut ihan normalisti tähän asti, mutta kiinnosta tiedä jos ei kaikki tulee. Sitten on ikivä

Kannattaisko mennä johonki suomen kielen kurssille, tosta taas ymmärtänyt mitään :O?

Pakko kysyä.

Juu, minäpä kysyn. Ja tämä ei oikeasti ollut mikään vi...ilukirjoitus, vaan ihan oikeasti tapahtunut
juttu. Tosin jos ymmärsin, niin asia on jo hoitunut toisen firman kautta, koska kuten itsekin kirjoituit,
että sua nyrppii pari päivää odottaa vastausta, niin ei hänkään jaksanut odottaa.
Tästä on kuitenkin jo noin kuukauden päivät aikaa.

Juu, minäpä kysyn. Ja tämä ei oikeasti ollut mikään vi...ilukirjoitus, vaan ihan oikeasti tapahtunut
juttu. Tosin jos ymmärsin, niin asia on jo hoitunut toisen firman kautta, koska kuten itsekin kirjoituit,
että sua nyrppii pari päivää odottaa vastausta, niin ei hänkään jaksanut odottaa.
Tästä on kuitenkin jo noin kuukauden päivät aikaa.

Jos on kuukauden niin ikävä kyllä se sivu ei vielä toiminnut:(. Siellä jopa sivulla oli selvästi sanottu että ,,avataan pian,, , ,,sivu on työn alla,,. 29.8 se oli avattu. Tähän asti kaikki postit on tulleet hyvin. Mutta kysyy tarkaan milloin oli lähetetty. Kiitos:) ja olen pahoillani kerro kaverille:ashamed:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noissa tarjouspyynnöissä tilanne on ainakin useiden yritysten kohdalla se, että he eivät pysty ottamaan uusia asiakkaita, joten tarjouspyyntöihin ei vastata lainkaan. Toinen vaihtoehto on, että kokeillaan tikulla jäätä ja tarjotaan aivan hurjasti ylihinnoiteltuun hintaan tuo homma. Silloin voi käydä tsäkä, jos muut eivät ole tarjonneet ja asiakkaan on pakko saada homma tehdyksi.

Erityisesti rakennusalalla, kun on kyse pienistä asiakkaista, tämä on todella yleistä.

Mutta esim. mun kampaajallani on oma asiakaskuntansa täynnä, hänelle ei mahdu enää ainuttakaan uutta asiakasta. Oman aikani varaan aina edellisellä käynnilläni, lyhyellä varoitusajalla ei saa yhtään mitään. Hänellä on vuokratuoleilla toki muita kampaajia, mutta usein on tilanne se, ettei edes heille mahdu enää ketään. Ja kampaajalle on toki tärkeää se liikepaikka, kampaajani ei kannata muuttaa muualle, koska asiakkaat tulevat juuri tuohon pisteeseen. Eli yritystä ei voi enää edes laajentaa.

He toki vastaavat puhelimeen, isolle osalle joutuvat myymään silti ei oota. Mitä tuossa Milannan mielestä pitäisi tehdä?

Jos on kuukauden niin ikävä kyllä se sivu ei vielä toiminnut:(. Siellä jopa sivulla oli selvästi sanottu että ,,avataan pian,, , ,,sivu on työn alla,,. 29.8 se oli avattu. Tähän asti kaikki postit on tulleet hyvin. Mutta kysyy tarkaan milloin oli lähetetty. Kiitos:) ja olen pahoillani kerro kaverille:ashamed:

No niin, kysyin.
Alle kuukausi on aikaa, mutta viikkoja kuitenkin.
Hän oli, jos oikein ymmärsin, laittanut jonkin sivuilla olevan yhteydenottolaatikon kautta viestin.
Ja oli tullut kuittaus jotenkin, että "kiitos, viesti on vastaanotettu",
ja muisteli, että siinä myös oli luvattu ottaa pikaisesti yhteyttä.

No niin, kysyin.
Alle kuukausi on aikaa, mutta viikkoja kuitenkin.
Hän oli, jos oikein ymmärsin, laittanut jonkin sivuilla olevan yhteydenottolaatikon kautta viestin.
Ja oli tullut kuittaus jotenkin, että "kiitos, viesti on vastaanotettu",
ja muisteli, että siinä myös oli luvattu ottaa pikaisesti yhteyttä.

Mä sain juuri 10min sitten viestin firmasta keneltä on tilattu kyseinen sivu. Nyt en muista mikä se nimi oli, mihin se tuli, joka tapauksessa, joku viesti oli tullut 21pv, eli just ennen kun sivut oli auki ja postit työn alla. Mä saan sen maanataina. Voitko vielä kysyä, oliko se hän joka on laitanut sen 21pv? Kiitos oikeasti paljon:heart:

Etteikö täällä nyt sitten taas mainosteta venakon puuhailuja!
Sä olet se joka aina äksyilee muille jos asiat ei mee mielen mukaan. Vaatekaupastakin pakottivat kahvin kanssa pois, voi nyyh.
Nykyään yritykset aika helposti googlaa asiakkaitaan ja sun nimellä ei hyvää tekstä tule!
Vittuiluahan tämä on kun sanoo että oikeesti: Keskity elämään tän palstan ulkopuolella!

Yhteistyössä