E
en alkaisi
Vieras
Kukaan ei tule töihin, ellei maksedeta kunnon palkkaa. Harmaa talous rehottaa. Itse olen töissä normi palkalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika harva yrittäjä yrittää ilman stressiä ja harmaita hiuksia jos halua jotain suurempaa. Mutta on aika pahaa kun itse kovasti yrittää, toisesta ei saa siitä, en tykkää jos luvataan ja en myös tykkää jos ei vastetaan, tiedän jos ei 2pv vastausta näy, tuksin enää tulee. Kokemuksia jo sen verranOlis varmaan kannattanu aloittaa toi bisnesten tekeminen yks kerrallaan ja sitten sitä myötä siirtyä seuraavaan, kun asiat ja rahantulo on kunnossa..siten jäisi aikaa myös niille lapsille ja miehelle eikä ehkä tulis stressiäkään joka asiasta niin helposti.
Sun pitää löytää sellainen firma, jolle olet toiveinesi kannattava asiakas ja joilla on aikaa. Ja ihan lohdutukseksi: mä olen odottanut yhtä ison kansainvälisen firman juttua jo 2 vuotta. Omalle asiakkaalleni joudun sanomaan vaan voi voi, en voi tehdä mitään. Onneksi asiakkaani tietää sen, että jos iso firma ei tee omaa osuuttaan, niin en mäkään voi tehdä omaani. Tai voin, muttei siitä olisi asiakkaalleni mitään hyötyä.Niin ja järjestetty muissa firmoissa. Nyt tämä uus juttu alkaa stressamaan siks koska en saa kontakteja mihinkään. Toivottavasti edes voi luota että 2 asia edes saan hoidettua
Aika harva yrittäjä yrittää ilman stressiä ja harmaita hiuksia jos halua jotain suurempaa. Mutta on aika pahaa kun itse kovasti yrittää, toisesta ei saa siitä, en tykkää jos luvataan ja en myös tykkää jos ei vastetaan, tiedän jos ei 2pv vastausta näy, tuksin enää tulee. Kokemuksia jo sen verran
Hyvä pointti. Esim meidän firma ei halua mitään suurempaa vaan ainoastaan työllistää nämä 7 henkeä, joita meillä töitä tekee. Meidän tavoitteemme ei ole listautua pörssiin eikä rikastua. Vain tehdä töitä, jotta saamme elämisemme maksettua.Aika harva yrittäjä yrittää ilman stressiä ja harmaita hiuksia jos halua jotain suurempaa. Mutta on aika pahaa kun itse kovasti yrittää, toisesta ei saa siitä, en tykkää jos luvataan ja en myös tykkää jos ei vastetaan, tiedän jos ei 2pv vastausta näy, tuksin enää tulee. Kokemuksia jo sen verran
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27192758:Sun pitää löytää sellainen firma, jolle olet toiveinesi kannattava asiakas ja joilla on aikaa. Ja ihan lohdutukseksi: mä olen odottanut yhtä ison kansainvälisen firman juttua jo 2 vuotta. Omalle asiakkaalleni joudun sanomaan vaan voi voi, en voi tehdä mitään. Onneksi asiakkaani tietää sen, että jos iso firma ei tee omaa osuuttaan, niin en mäkään voi tehdä omaani. Tai voin, muttei siitä olisi asiakkaalleni mitään hyötyä.
Se kuitenkin sun kannattaa niin yritäjänä kuin yksityishenkilönäkin muistaa, että vastausta meiliin ei välttämättä tule parissa päivässä. Ne palkatut työntekijät kun eivät jää ylitöihin meileihin vastatakseen. Ja sillä yrittäjällä itsellään voi olla satoja vastattavia meilejä odottamassa vastausta.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27192774:Hyvä pointti. Esim meidän firma ei halua mitään suurempaa vaan ainoastaan työllistää nämä 7 henkeä, joita meillä töitä tekee. Meidän tavoitteemme ei ole listautua pörssiin eikä rikastua. Vain tehdä töitä, jotta saamme elämisemme maksettua.
Mutta aika harva ( jos kukaan) aloittaa samaan aikaan kolmea-neljää firmaa samanaikaisesti?Pystyykö yrittäjä keskittymään jokaiseen firmaan 100% tarkkuudella?
Jos tulee tuhansia postia, niin eikö sitten firman pakko olla menestyvä ja firmalla pitää olla varaa palkata työntekijöitä? Tehdään niin että kerron sulle ens vkolla olenko saanut vastausta. Uskon omista kokemuksista etten saa tai ehkä 2vkon päästä. Mutta ei se mulle sopii, eli sellaista toiminta.
Mutta jos niistä posteista 900 on sellaisia, jotka eivät tuota firmaan rahaa, niin se sähköposteihin vastaamiseen palkattu työntekijä ei tuota yritykselle edes puolta omasta palkastaan. Mulle tulee jo pelkästään omaan postiini toistasataa meiliä joka päivä ja vain muutamaan vastaamisesta saan laskutettua senttiäkään. Ts sähköposteihin vastaaminen on pääsääntöisesti työtä, josta ei tule rahaa. Siksi vastaan nopeasti vain niihin meileihin, joista tulee rahaakin. Muut saavat odottaa ja vastaan niihin sitten, kun muilta töiltäni ehdin. Jos vastaisin meileihini sitä mukaa kuin niitä tulee, mä en saisi palkkaa laisinkaan, koska kaikki aikani menisi vain meileihin vastaamiseen. Toki, jos sähköpostiin vastaamisesta tehtäisiin maksullista ts meilin lähettäjä maksaisi vaikkapa 10 per saamansa vastaus, voisin alkaa vain vastailemaan meileihin ja unohtaa muut duunitJos tulee tuhansia postia, niin eikö sitten firman pakko olla menestyvä ja firmalla pitää olla varaa palkata työntekijöitä? Tehdään niin että kerron sulle ens vkolla olenko saanut vastausta. Uskon omista kokemuksista etten saa tai ehkä 2vkon päästä. Mutta ei se mulle sopii, eli sellaista toiminta.
Tuosta olen samaa mieltä. Ei pidä mainostaa nopeaa asiakaspalvelua, jos se ei ole sitä.No sitten pakko kestää kriitikkiä. Minusta asiakaspalvelu pakko toimia nro 1, jos siellä vielä mainostetaan ,,nopea asiakaspalvelu,,
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27192830:Mutta jos niistä posteista 900 on sellaisia, jotka eivät tuota firmaan rahaa, niin se sähköposteihin vastaamiseen palkattu työntekijä ei tuota yritykselle edes puolta omasta palkastaan. Mulle tulee jo pelkästään omaan postiini toistasataa meiliä joka päivä ja vain muutamaan vastaamisesta saan laskutettua senttiäkään. Ts sähköposteihin vastaaminen on pääsääntöisesti työtä, josta ei tule rahaa. Siksi vastaan nopeasti vain niihin meileihin, joista tulee rahaakin. Muut saavat odottaa ja vastaan niihin sitten, kun muilta töiltäni ehdin. Jos vastaisin meileihini sitä mukaa kuin niitä tulee, mä en saisi palkkaa laisinkaan, koska kaikki aikani menisi vain meileihin vastaamiseen. Toki, jos sähköpostiin vastaamisesta tehtäisiin maksullista ts meilin lähettäjä maksaisi vaikkapa 10 per saamansa vastaus, voisin alkaa vain vastailemaan meileihin ja unohtaa muut duunit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärsinkö oikein;27192848:eli autokorjaamoilla menee liian hyvin?
niitä on liian vähän ja kilpailua ei ole?
miksi ei kerrota nuorille tuota, että alkaisivat autokorjaajiksi?
ilmeisesti katteett niin valtavat kun eivät tarvitse kaikkia asiakkaita?
Eikö se on yrrättäjän ihanuus just?
Se ei tarkoittaa jos 900 ei tuota mitään ei heille sitten pakko vastata. Yrittäys on riski ja riski myös saada kritiikkia vastaan. Mulle tänne jo tuli huono palaute ja mun pakko tutkia mikä vika mun yhden firman postissa on. Vaikka kyseinen firma jo toimii ja ens kuun alussa mun 2 työntekijä aloita yhdessä isossa firmassa, tehdään sen kanssa yhteystyöt. Mutta mikä vika nyt yhtäkkiä mun postissa en tiedä. Mutta jos se oli kuukausi sitten lähetetty, niin ei se varma vielä toiminnut, kun se oli perustettu 29.08 ja sivulla se on kerrottu, ehkä tämä on vika
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27192861:Tuosta olen samaa mieltä. Ei pidä mainostaa nopeaa asiakaspalvelua, jos se ei ole sitä.
Yrittäjän ihanuus? Mun mielestä yrittäjyydessä ei ole mitään muuta ihanuutta kuin se, että ei ole pomoa sekuntikellon kanssa niskan hengittämässä. Joskus tuntuu, että se pomokin voisi olla ihan jees, koska silloin voisi nakata aivot narikkaan heti, kun virallinen työaika loppuuEikö se on yrrättäjän ihanuus just?
Se ei tarkoittaa jos 900 ei tuota mitään ei heille sitten pakko vastata. Yrittäys on riski ja riski myös saada kritiikkia vastaan. Mulle tänne jo tuli huono palaute ja mun pakko tutkia mikä vika mun yhden firman postissa on. Vaikka kyseinen firma jo toimii ja ens kuun alussa mun 2 työntekijä aloita yhdessä isossa firmassa, tehdään sen kanssa yhteystyöt. Mutta mikä vika nyt yhtäkkiä mun postissa en tiedä. Mutta jos se oli kuukausi sitten lähetetty, niin ei se varma vielä toiminnut, kun se oli perustettu 29.08 ja sivulla se on kerrottu, ehkä tämä on vika