Sain palkankorotuksen ja "ylennyksen" ja mua ahistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mun duunista yllättäen lähti yks pomo toisiin hommiin ja se aiheutti kaikenlaista siirtyilyä ja vastuiden uudelleenjakoa. Yksi avaintehtävä jäi vapaaksi ja aivan yllättäen sitä tarjottiin mulle. Sanoin, että ei mulla taida taidot riittää jne... mutta työnantajani oli vakuuttunut, että kyllä se siitä. Sanoin sitten, että en oo valmis panostamaan duunini enempää (koska uusi työ vaatisi joustavia työaikoja), no lupasivat sitten että voi tehdä etänä duunia välillä. Siitä mä oon toisaalta aina haaveillut.

En silti suostunut, koska ajattelin että oon semmosessa elämäntilanteessa (Lapset 11-9-5). No tarjosivat sitten palkankorotustakin ja oli "pakko" ottaa toi duuni vastaan. Palkankorotus ei oo ainoo syy, vaan se, että toi tehtävä on osapuilleen viimeinen joka karsitaan. Eli se joka sitä tekee, on erittäin hyvässä asemassa jos esim. tulis yt:t tms...

Uusi homma alkaa marraskuussa ja mua vaan ahdistaa. Omat vanhat hommat on ihan levällään ja pakko olis saada "pöytä tyhjäks" ennen kuin uus tulee tilalle. Stressaa sitten ihan älyttömästi kun se uus tulee marraskuussa (ihan untuvikko). Pitää tehdä uutta hommaa + perehdyttää sitä uutta ja vieläpä samalla "siivota" aiheuttamiaan sekasotkuja.

Kertokaas ne joilla on kokemusta tämmösestä. Miten siitä selvisi jne. Ja uraohjusten tarinat ei kiinnosta, semmonen en oo. Olen ollut työelämässä ennen tätä duunia vaan pätkäduuneissa. Nyt täällä vakiduunissa 2 vuotta. En kauheesti oo tykännyt työstäni, mutta porukka on hyvä jne. Uusi tehtävä on kyllä mielenkiintoisempi...