Näköjään kookosöljy toimii myös dödönä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Ajattelin kokeilla kun luin jostain että kookosöljyä voi käyttää dödönä. Outoa mutta toimii. Hikisen marjanpoimintapäivän jälkeenkän ei kainolot haise ollenkaan! Johtuu varmaan kookosöljyn antibakteerisesta vaikutuksesta?

Kookosöljyä käytän myös sisäisesti teessä ja ulkoisesti ihonhoidossa. Mitään muuta ihorasvaa tai pesuainetta en tarvitse, vesipesu ja kookosöljyä päälle ja finnit lähti ja iho pysyy sileänä.

Mä kans tota jossain vaiheessa kokeilin. Ei riittänyt teho mulle. Kainalot oli kyllä hyvässä kunnossa kokeilun aikana :)
Kasvoihin käytän kyllä. On tehokasta.

Mä ostin just eilen kookosöljyä ihan nimenomaan dödöksi. Ei oikein mikään muu sovi kainaloille kun alkaa kaikki kutittaa (jopa mineraalikivikin ärsyttää). EIlen sitten ajoin kanalokarvat ja laitoin heti perään tuota kookosöljyä kainaloihin. Tuntui ihan mahtavan siloiselle olo eikä ole kyllä hien jalusta ollut tietoakaan. En muutenkaan kovasti hielle haise, mutta kyllä tuo tuntuu olevan mulla vähintään yhtä tehokasta kuin varsinaiset dödötkin.
Pitihän tuota sitten maistaakin ja taidan olla koukussa... Kahvin seassa oli jopa hyvää!

jaa, kiva kuulla! äitiyslomalla jäi dödö laittamatta muutamaksi viikoksi, ja kainaloista hävisi ne ihme patit ja kutina lakkasi. Sen jälkeen en ole suostunut tököttiä laittamaan kuin pahimpiin stressitesteihin. Ei kutise kainalot koskaan.

mistä tuota ostetaan?

Mullakin käytössä ihon ja hiusten hoidossa. Dödönä en ole vielä kokeillut.. Pitääpä testata. Raskausaikana en haissut hielle yhtään teinpä mitä hyvänsä, mutta nyt synnytyksen jälkeen en muuta teekkään kuin vain haisen tiukalle kainalohielle ja pukluille ja hapantuneelle maidolle :D Garnierin deodorantit päästävät välittömästi hien hajun läpi, vaikka ennen raskautta toimivat täydellisesti. Voi olla, ettei tuo öljy riitä minulle, mutta samapa tuo on kokeilla sillä haisen silti :D

Yhteistyössä