K
k
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Princess manda:Näetkö minun elämääni?![]()
Hyvää. Iloa. Tyytyväisyyttä elämään. Pieniä lapsia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Princess manda:Näetkö minun elämääni?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Calumet:Mite on tulevat asiat minun kohdalla?
Jaa, näkisin muutoksia, aika suuria. Kaikki menee kuitenkin hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Princess manda:Näetkö minun elämääni?![]()
Hyvää. Iloa. Tyytyväisyyttä elämään. Pieniä lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Anne:Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Anne:Hei
Näetkö mitään etenemistä tässä nykyisessä ihmissuhteessani, tuleeko elämääni mitään iloa enää tai vaikka surua, nyt olen vain jumissa tässä
Tuntuu että te ootte molemmat jumissa tässä? Näkisin positiivista muutosta elämääsi vuoden kahden kuluttua. Onko teillä mahdollisuus keskusteluhetkiin,
joissa voisitte käydä tunteitanne läpi?
Et taida olla onnellinen tässä, yritä löytää ne avainkohdat mistä saisit mahdollista muutosta aikaiseksi.
Kiitos
Tuntuu ettei voi enää keskustellakaan, mutta pitää yrittää eteenpäin, hyvä että näit positiivista tulevaisuudessa.
On jotain toivoa.
Osaatko sanoa, olemmeko kahden vuoden päästä yhdessä vai näetkö elämässäni jonkun toisen
Kannattaa keskustella silti, sattuuko miehesi olemaan vähän "jörrikkä"?
Sanon että se keskustelu kannattaa, muuten tilanne ei juuri muutu,
muuta en sano.
Kiitos
Täytyy yrittää puhua. Mies on sellainen, että ei tunteistaan puhu ja tilanne on hankala, itsessäkin syytä täytyy myöntää.
Mutta yritän jos uskaltaisin/pystyisin aloitamaan keskustelun. Kiitos sinulle
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti kahdelle:Näetkö minusta mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:entä minä? jatkuuko tää näin?
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:entä minä? jatkuuko tää näin?
Tää on nyt mun kokeilua: ei jatku, muutos tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:uteliaisuuttani kyselen,miltä tulevaisuuteni näyttää? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:uteliaisuuttani kyselen,miltä tulevaisuuteni näyttää? :wave:
Muutoksia, pienempää ja suurempaa. Näkisin hyvän parisuhteen.
Ihan hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja A:Olen rittäin haastavassa elämäntilanteessa, näetkö millainen ratkaisu löytyy ja muutenkin mitä näet?
Olisi hienoa jos vastaisit...
Alkuperäinen kirjoittaja hurtta:Osaatko sanoa minun elämästäni jotain? 25-vuotias nainen.