Näkemyksiä on monia ja hulluja on monenlaisia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olisinko ollut vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olisinko ollut vaan

Vieras
Eilen kävi niin, että odottelin mieheni kanssa isompia lapsia ja vaunuissa pieni vauvani 4kk oli juuri nukahtanut ja vaunuja siinä sitten työntelin edestakaisin seisoskellessa.
Siinä vieressä hyppeli noin 5 vuotias poika edes takaisin ja hänen äitinsä seisoi siinä aika lähellä meitä ja juttelipuhelimessa.
Yhtäkkiä se poika tuli ja potkaisi meidän vaunujen rengasta ja meni äitinsä jalkoihin pyörimään. Katsoin poikaa ja en piitannut asiasta sen kummenmmin. No hetken päästä poika tuli uudestaan ja potkaisi. Sitten pojalle asiasta huomautin,että niin ei saa tehdä kun vauva voi herätä ja toiseksi ei ole kivaa potkia toisten tavaroita. Tällä välin äiti oli lopettanut puhelunsa ja poika äitille itkemään, että tuo vieras komensi. Äiti sit tomerasti kädet puuskassa meitä kohti ( arvasin jo että ei hyvä heilu) Pojan äiti alkoi huutamaan mulle ihan silmittömästi et älä sä ämmä tule minun lastani komentamaan,että minä kyllä hoidan omat lapseni. Totesin siihen vain,että ku hoitaisitkin,etkä läpättäisi puhelimessa kaiken aikaa. Olisi ihan suotavaa katso lapsensa perään ja hänen tekemisiä hieman.
Tää nainen sit sano pojalleen, että et ole tehnyt mitään väärää ja tuo huuhkaja vaan mesoaa ihan turhaan ( itse olin tosiaankin ihan rauhallisestisanonut pojalle) ja voit vielä rangaistukseksi käydä potkaiemassa kolmennenkin kerran. Oli ilmeisesti noteerannut kuitenkin pojan tekemiset koska tiesi monta kertaa olijo potkaissut.
Tuhahdin siihen vain ja en tosiaankaan uskonut että näin tekisi tai että äiti tosiaan antaisi pojan niin tehdä. Luulin jo heidän lähteneen kunnes poika tuli toiselta puolelta ja tönäisi vaunuja sivulta,hyvä et ei kaadunneet. Itse siinä sit vauvaa rauhoittelemaan ( heräsi tietty) ku mies nappasi tätä tönäisijä poika kädestä ja talutti sen sinne äitinsä luokse ja sano,et antaa olla viimeinen kerta kun meidän vaunuja potkitte tai tönitte. Seuraavalla kerralla sit tulee jo enempi seuraamuksia. Tää lapsen äiti alko huutaa ku hyeena siinä,et poliisit paikalle, vieras, varmasti pedofiili yrittää siepata mun pojan. Siihen tuli sit järjestyksenvalvoja ja selitettiin asiaa miten meni ( oli siinä pari sivullaistakin kertomassa) ja asia oli ok. Äiti mesosi edelleen, et putkaan vaan koko sakki kakaroineen päivineen ja perään rivouksia ( huorittelua ja kuinka te olette nussineet tuonkin äpärän alulle ym. ällöttävyyttä) No siinä sit kävi niin että ku ei nainen rauhoittunut, niin hän lähti poikansa kanssa alueelta ulos.Järejestyksenvalvoja tuli vielä juttelemaan siihen ja sanoi,että sillä naisella on porttikielto sinne,mut joku on päästänyt sen vahingossa alueelle.
Huh, mut, nyt tosiaankin ite ajatellut, et onneksi ei käynyt mitään pahempaa.Vaunut kaatunut tai jotain muuta.
Miten sitä kohta uskaltaa mihinkään mennä ku hauskanpitopaikassakaan saa olla enään rauhassa.

Mä menin nyt ihan sanattomaksi :O

Ei olis mulla pokka pitänyt tossa kohtaa, olisin varmaan potkassu takaisin ja tempassu kertaheitolla sitä äitiäkin... hitto vie mitä porukkaa tää maailma päällään kantaa :|

Mä menin nyt ihan sanattomaksi :O

Ei olis mulla pokka pitänyt tossa kohtaa, olisin varmaan potkassu takaisin ja tempassu kertaheitolla sitä äitiäkin... hitto vie mitä porukkaa tää maailma päällään kantaa :|

Arvaa vaan tekikö mieli, mut hyvä et meni näin kuitenkin. itse jäin oikeasti miettimään siinä tilanteessa sitä mitä olisi voinut taphtua ja kiitin luojaa,et ei pahaa tapahtunut.

Yhteistyössä