Naisurheilijat ovat taas pöyristyneet kun heitä on kuvattu ällöttävistä kuvakulmista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Herkässä ovat myös järjestäjäpuolen naisten tuntemukset. Kroatialaisisä innostui liikaa tyttärensä menestyksestä ja pidätettiin. Olisikohan judokan äiti pidätetty, jos hän juhliessaan tyttären pääsyä välieriin olisi muiskauttanut pusun jonkun järjestäjämiehen poskelle? Lehtiotsikon mukaan kyseessä on kuvottava teko.
 
vierailija
Herkässä ovat myös järjestäjäpuolen naisten tuntemukset. Kroatialaisisä innostui liikaa tyttärensä menestyksestä ja pidätettiin. Olisikohan judokan äiti pidätetty, jos hän juhliessaan tyttären pääsyä välieriin olisi muiskauttanut pusun jonkun järjestäjämiehen poskelle? Lehtiotsikon mukaan kyseessä on kuvottava teko.
Miehet ovat sen verran suvaitsevaisia etteivät olisi moisesta viitsineet nostaa meteliä.
 
vierailija
Ei kannata. Jatka vain minun kirjoitusten seuraamista. Saat siten paremmat naurut. Älykelloni hälytti, että minun pitäisi nousta sohvalta liikkumaan.
Ei tässä missään Pariisin kisoissa olla. Olen menossa Mammuttimarkkinoille kavereita heissaamaan. Meille mammuteille on aina kaikkea kivaa tarjolla.
tsadin lähiösidukkavalaat lähtee mammuttimarkkinoille mummokalsareita ostamaan tarjouksesta
älkää nyt liiskatko siellä allenne normaalipainoisia asiakkaita tarjouksista tapellessanne
 
vierailija
Kieltämättä ihmettelin yhdessä lähetyksessä kuvakulmaa jostain sivuhuoneesta. Lattialla maannutta juoksijanaista kuvattiin jalkopään puolesta. Eli haaraväliä.

Ylipäätään voisivat pukeutumistiloissa jättää urheilijat rauhaan.
 

Yhteistyössä