vierailija
Pitää kyllä olla iso klitoris...Lehti otsikoi "Penis murskasi miehen unelman". Olisiko vastaava "Clitoris murskasi naisen unelma" ollut ok?
Pitää kyllä olla iso klitoris...Lehti otsikoi "Penis murskasi miehen unelman". Olisiko vastaava "Clitoris murskasi naisen unelma" ollut ok?
Se on täysin eri asia.Lehti otsikoi "Penis murskasi miehen unelman". Olisiko vastaava "Clitoris murskasi naisen unelma" ollut ok?
Penis murskasi miehen unelman
Anthony Ammirati karsiutui seiväshypyn finaalista erikoisella tavalla.www.iltalehti.fi
Nyt teit itsestäsi pellen kyllä.Lehti otsikoi "Penis murskasi miehen unelman". Olisiko vastaava "Clitoris murskasi naisen unelma" ollut ok?
Penis murskasi miehen unelman
Anthony Ammirati karsiutui seiväshypyn finaalista erikoisella tavalla.www.iltalehti.fi
Se clitoris oli latinaa kuten peniskin. Mutta korjasin klitorikseksi, niin sinun ei tarvitse olla järkyttynyt.Omppusiemenpojalla on naisen anatomia hukassa
Ja oikeinkirjoitus.
Täytyy ehkä ottaa islamistien keinot käyttöön
Saivartelua. Mutta sopii tyyliisi.Se clitoris oli latinaa kuten peniskin. Mutta korjasin klitorikseksi, niin sinun ei tarvitse olla järkyttynyt.
Lataa…
en.wiktionary.org
Miehet ovat sen verran suvaitsevaisia etteivät olisi moisesta viitsineet nostaa meteliä.Herkässä ovat myös järjestäjäpuolen naisten tuntemukset. Kroatialaisisä innostui liikaa tyttärensä menestyksestä ja pidätettiin. Olisikohan judokan äiti pidätetty, jos hän juhliessaan tyttären pääsyä välieriin olisi muiskauttanut pusun jonkun järjestäjämiehen poskelle? Lehtiotsikon mukaan kyseessä on kuvottava teko.
Ja ottaisivat suorastaan mielellään suukot vastaan. Mikä naisia vaivaa?Miehet ovat sen verran suvaitsevaisia etteivät olisi moisesta viitsineet nostaa meteliä.
tsadin lähiösidukkavalaat lähtee mammuttimarkkinoille mummokalsareita ostamaan tarjouksestaEi kannata. Jatka vain minun kirjoitusten seuraamista. Saat siten paremmat naurut. Älykelloni hälytti, että minun pitäisi nousta sohvalta liikkumaan.
Ei tässä missään Pariisin kisoissa olla. Olen menossa Mammuttimarkkinoille kavereita heissaamaan. Meille mammuteille on aina kaikkea kivaa tarjolla.
Just niin. Mikä naisia oikein vaivaa kun pitää joka asiasta nostaa meteli?Ja ottaisivat suorastaan mielellään suukot vastaan. Mikä naisia vaivaa?
Mies mieheltä?Ja ottaisivat suorastaan mielellään suukot vastaan. Mikä naisia vaivaa?
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.Saivartelua. Mutta sopii tyyliisi.
Senkus huudat vaan metsään. Mä mieluummin keskustelen ihmisten kanssa.Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Jätän nykyään omenat ruokakauppaan ja Omppu-sedän oivallukset ja kuvapostaukset huomiotta. Hänellä on yllinkyllin kaltaistaan seuraa tällä palstalla.Senkus huudat vaan metsään. Mä mieluummin keskustelen ihmisten kanssa.
Sinua vaivaa siis seksipulan lisäksi nykyisin myös omenapula. Syvin osanottoni.Jätän nykyään omenat ruokakauppaan ja Omppu-sedän oivallukset ja kuvapostaukset huomiotta. Hänellä on yllinkyllin kaltaistaan seuraa tällä palstalla.
Jätän nykyään omenat ruokakauppaan ja Omppu-sedän oivallukset ja kuvapostaukset huomiotta. Hänellä on yllinkyllin kaltaistaan seuraa tällä palstalla.
Linkki?Lattialla maannutta juoksijanaista kuvattiin jalkopään puolesta. Eli haaraväliä.
Ja nuo palstan tiukkahuivimammat voisi jättää kisat katsomatta.Pistäkööt enemmän vaatetta päälle, jos noin harmittaa.