Naistenklinikka

  • Viestiketjun aloittaja 1971
  • Ensimmäinen viesti
Pauppi
Synnytin naikkarilla kesällä ja jäi todella positiivinen kuva sairaalasta. Synnytyksen hoitanut kätilö oli aivan ihana, kannusti loppuun asti. Me menimme synnytyksen jälkeen perheosastolle, mikä oli aivan ihana paikka. Jos teillä on mahdollisuus olla sairaalassa yhdessä muutama päivä, suosittelen käyttämään sen. Itselle ei tullut ollenkaan mikään liukuhihnafiilis, mistä naikkaria usein syytetään!
 
suurperheellinen
Sain edellisen vaavini siellä,todella ihana ja ammattitaitoinen paikka!!En osaa muuta kuin kiitellä heidän positiivisuuttaan,jaksamistaan tyhmien kysymysteni kanssa ja sitä että saivat "maallikon" tuntemaan itsensä superäidiksi ja -synnyttäjäksi.Olisi mahtavaa jos ois tämänkin synnytyksen maaliskuussa voinut siellä toteuttaa mutta matkaa on nyt yli 600km..
 
Synnytin Naikkarilla kesällä 2003, enkä voi valittaa. Kun en ole muualla synnyttänyt, niin ei voi verrata, mutta mitään en jäänyt kaipaamaan. Itse synnytys sujui ihanien kätilöiden kanssa ja osastollakin oli mukavat oltavat (jopa ruoka oli musta hyvää). Jos kohdalle sattuu ikävä kätilö/muu hlö-kuntaan kuuluva, niin ei se varmaan ole sairaalan syy.

Ja sekin mua lohduttaa, että jos jotakin menisi vikaan, niin Naikkarilla on parhaat asiantuntijat auttamassa (kun siellähän kaikki riskiraskaudet/-synnytykset hoidetaan muutenkin + Lastenklinikka/-linna on ihan vieressä, jolloin vauvakin sa tarvitsemansa asiantuntija-avun). Jos Naikkari ei kuitenkaan tunnu sinusta kivalta paikalta, niin hemmetti eihän kyse ole kuin parista kolmesta päivästä ja se lapsen saaminen varmaan kompensoi ikäviä kokemuksia =)
 
toinen -71
Naistenklinikalla olen synnyttänyt kuopuksen kesällä -04, (esikoisen Kättärillä). Kuten aiemmissakin viesteissä näyttäisi tulevan esille, palvelu ja toiminta naistenklinikalla oli ensiluokkaista.
Äitini kävi synnyttämässä minut samaisessa paikassa vuonna -71 ja hänelle oli jäänyt varsin kielteinen kuva toiminnasta. Ajat muuttuvat. Minun mieleeni jäi kätilö, joka salissa hoiti meitä asiantuntevasti. Terveiset vaan klinikan kätilöille!
 

Yhteistyössä