Hmm. Siinä mielessä pitää paikkaansa mun kohdalla, että en halua lapsia ja olen tyytväinen sinkkuna. En etsi parisuhdetta. Jos mieli tästä muuttuu ja haluankin lapsen, niin kai mä sitten alan miestä etsiä? Luulisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tertsu:Olen kuullut sellaisen kommentin, että lapsen hankkinut avopari haluaa vielä miettiä naimisiinmenoa, koska se on niin iso sitoumus. Menevät sitten naimisiin jos ja kun siltä tuntuu. Lapsen kuitenkin olivat jo olleet valmiita tekemään. En ymmärrä tuollaista.
Alkuperäinen kirjoittaja mietinpä vain:Alkuperäinen kirjoittaja Tertsu:Olen kuullut sellaisen kommentin, että lapsen hankkinut avopari haluaa vielä miettiä naimisiinmenoa, koska se on niin iso sitoumus. Menevät sitten naimisiin jos ja kun siltä tuntuu. Lapsen kuitenkin olivat jo olleet valmiita tekemään. En ymmärrä tuollaista.
Aika yleistä nykyisin.
Avioliitto näyttäisi olevan suurempi sitoumus monelle kuin lapsen saaminen?
Avioliitosta voi erota (eikä se vie kuin 6 kk), mutta lapsesta ei!
En minäkään tosin menisi miehen kanssa naimisiin, jos en olisi valmis hänen kanssaan elämään tulevaisuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Kiva olisi vertailukohdaksi kuulla miesten motiivit parisuhteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Kiva olisi vertailukohdaksi kuulla miesten motiivit parisuhteeseen.
Piparin saanti, ruuan saanti ja siivouspalvelut.
Alkuperäinen kirjoittaja haisu:Tuo jos mikä on lapsen asettamista suhteen peli- ja testinappulaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja @:Alkuperäinen kirjoittaja haisu:Tuo jos mikä on lapsen asettamista suhteen peli- ja testinappulaksi.
Kaikenlainen lasten hyväksikäyttö on yhä vain niin yleistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Kiva olisi vertailukohdaksi kuulla miesten motiivit parisuhteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja mietinpä vain:Alkuperäinen kirjoittaja Tertsu:Olen kuullut sellaisen kommentin, että lapsen hankkinut avopari haluaa vielä miettiä naimisiinmenoa, koska se on niin iso sitoumus. Menevät sitten naimisiin jos ja kun siltä tuntuu. Lapsen kuitenkin olivat jo olleet valmiita tekemään. En ymmärrä tuollaista.
Aika yleistä nykyisin.
En minäkään tosin menisi miehen kanssa naimisiin, jos en olisi valmis hänen kanssaan elämään tulevaisuudessa.
Siis.. avioliitto on lapsen isään suurempi sitoutuminen, kuin yhteinen lapsi. Siltä osin en ymmärrä, mitä ihmeellistä siinä Myy-80 mielestä on. Voihan sitä olla sitä mieltä, että toinen on hyvä isä tai että haluaa hänen kanssaan lapsen, ilman että kuitenkaan pitää aviomieskelpoisena. Kyllä se avioliitto sitoisi todella paljon enemmän siihen toiseen osapuoleen, kuin yhteinen lapsi. Onhan minullakin kaksi lasta kahden eri miehen kanssa ja olen sitoutunut luonnollisestikin lapsiini, samoin ovat lasten isät. Mutta emme me aikuiset ole keskenämme toisiimme sitoutuneet muulla tasolla kuin lasten kasvattajina. Avioliitto olisi muuttanut sen asian täysin, siksi en olekaan naimisissa ja jos joskus menen, teen sen palavasta rakkaudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Kiva olisi vertailukohdaksi kuulla miesten motiivit parisuhteeseen.
No minäpä kerron; rakkaus. Se on meidän miesten motiivi. Toki mekin haluamme lapsia, mutta nekin teemme rakkaudesta, ei esim. rahasta kuten naiset.
Ennen kuin heitätte kivellä, niin miettikää kuinka suuri osa naisista valitsee kumppaninsa tämän yhteiskunnallisen aseman ja varallisuuden perusteella - rakkaudella ei niin väliä.
Toki kaikilla on oikeus olla parisuhteessa millaisista syistä tahansa, mutta näin miehenä on vaikeata hyväksyä, että olisi kumppanilleen pelkkä siittäjä.
Noille naisille, jotka pitävät miestä pelkästään saadakseen lapsia, kelpaavat kyllä elatusmaksut, vaikka koko suhde perustuu miehen petokselle ja valheelle. Ei mies suostu parisuhteeseen, jos hänelle kerrotaan hänen olevan vain spermanluovuttaja.
Alkuperäinen kirjoittaja oppana:Jos on valmis hankkimaan lapsen jo suhteen alkuvaiheessa, niin silloin pitäisi olla myös valmis menemään naimisiin jo siinä vaiheessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja mietinpä vain:Alkuperäinen kirjoittaja Tertsu:Olen kuullut sellaisen kommentin, että lapsen hankkinut avopari haluaa vielä miettiä naimisiinmenoa, koska se on niin iso sitoumus. Menevät sitten naimisiin jos ja kun siltä tuntuu. Lapsen kuitenkin olivat jo olleet valmiita tekemään. En ymmärrä tuollaista.
Aika yleistä nykyisin.
Siis.. avioliitto on lapsen isään suurempi sitoutuminen, kuin yhteinen lapsi. Siltä osin en ymmärrä, mitä ihmeellistä siinä Myy-80 mielestä on. Voihan sitä olla sitä mieltä, että toinen on hyvä isä tai että haluaa hänen kanssaan lapsen, ilman että kuitenkaan pitää aviomieskelpoisena. Kyllä se avioliitto sitoisi todella paljon enemmän siihen toiseen osapuoleen, kuin yhteinen lapsi. Onhan minullakin kaksi lasta kahden eri miehen kanssa ja olen sitoutunut luonnollisestikin lapsiini, samoin ovat lasten isät. Mutta emme me aikuiset ole keskenämme toisiimme sitoutuneet muulla tasolla kuin lasten kasvattajina. Avioliitto olisi muuttanut sen asian täysin, siksi en olekaan naimisissa ja jos joskus menen, teen sen palavasta rakkaudesta.
Jos pariskunta menee naimisiin ja meneekin sukset ristiin, voi erota... Mikäli ei o yhteisiä lapsia, ei mikään velvota olemaan missään tekemisissä sen enempää ex-puolison kuin hänen suvunkaan kanssa. Huom! Se suku tosiaan tulee siinä mukana, parisuhde ei o kahden kauppa.
Jos pariskunnalla on lapsi(a) ja tulee ero, on loppuiäkseen sidottu olemaan yhteydessä ja tekemisissä ex-puolison ja hänen sukunsa kanssa. Ei siis mitään merkitystä sillä, onko pari ollu naimisissa vai avoliitossa.
Lapsi on siis suurempi sitoumus toiseen ihmiseen kuin avioliitto. Säkin oot sitoutunu lastes isiin, vaikka et kummankaan kanssa parisuhteessa ookaan.![]()
No minäpä kerron; rakkaus. Se on meidän miesten motiivi. Toki mekin haluamme lapsia, mutta nekin teemme rakkaudesta, ei esim. rahasta kuten naiset.
Ennen kuin heitätte kivellä, niin miettikää kuinka suuri osa naisista valitsee kumppaninsa tämän yhteiskunnallisen aseman ja varallisuuden perusteella - rakkaudella ei niin väliä.
Toki kaikilla on oikeus olla parisuhteessa millaisista syistä tahansa, mutta näin miehenä on vaikeata hyväksyä, että olisi kumppanilleen pelkkä siittäjä.
Noille naisille, jotka pitävät miestä pelkästään saadakseen lapsia, kelpaavat kyllä elatusmaksut, vaikka koko suhde perustuu miehen petokselle ja valheelle. Ei mies suostu parisuhteeseen, jos hänelle kerrotaan hänen olevan vain spermanluovuttaja.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa eminenssi:Minusta lapsen saaminen tuntuu niin vuorenkorkuiselta vastuulta, että en todellakaan uskaltaisi ryhtyä siihen kenenkään muun kuin sen "suuren rakkauden" kanssa. Kaikkein vähiten uskaltaisin ryhtyä siihen yksin.
Toisaalta minulla ei vielä sitä ensimmäistäkään lasta ole. Suuren rakkauteni olen löytänyt, haluan hänen kanssaan olla loppuikäni, ja silti epäröimme, onko meistä kasvattajiksi.