Naisten kropasta raskauden jälkeen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Tyhmä kysymys, mutta kysympä kuitenkin :) Imetyksen jälkeen kun rinnat lyssähtivät kuin ilmapallot niin onko teillä jossain vaiheessa rinnat taasen kasvaneet? Vai tuleeko naisella jossain vaiheessa ikä vastaan jolloin kropan eteen pitää tehdä enemmän töitä? Mulla on yhtä-äkkiä alkanut rinnat kasvaan ja ovat arat varsinkin toinen ja myös maha on alkanut kasvaan :(

Minulla rinnat "korjaantuivat" itsestään. Samoin maha kiinteytyi, kun aloin tehdä vatsalihaksia. Väitäisin, että en erotu ikäisistäni synnyttämättömistä naisista.

Riippuu tietysti omasta vartalonmallistakin. Jos on päärynärinnat olleet jo ennen raskautta ja imetystäkin, niin varmaan painovoima vie. Itselläni on ollut melkoisen pystyt rinnat, mutta nyt ovat perusrinnat eli nänni osoittaa eteenpäin kun olen ryhdikkäästi. Sen verran löysää on että kynä pysyy alla, mutta se nyt on ihan hassu testi muutenkin. Pysyy se kaikilla tuntemillani yli c-kupin omaavilla.

Positiivinen muutos minkä olen raskauden jälkeen huomannut, on alapää. Niin sileä että on kuin uusi. Tikkejä ei minulle tullut, mutta silti keho pitänyt huolta "paranemisesta" eli niin on vanhatkin poimut silenneet! Pidätyskykykään ei ole kärsinyt, joten tuntuu että parempaan päin on vain kroppa mennyt. :)

[QUOTE="Vieras";24257331].
Mulla on kaksi lasta ja nyt on 3 vuotta viimisestä. Mulla on kierukka joten raskaus ei ole niin todennäköinen. Syönyt ja liikkunut olen niinkuin aina, mutta jostain syystä rinnat ovat alkaneet pursuaan liiveistä ulos.[/QUOTE]

Olet siis lihonut.