Naisten kesken

• Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti
Mia
Olen parikymppinen nainen joka on aina pitänyt seksistä miesten kanssa mutta en ollut varmasti orgasmia.Pari päivää sitten tapasin baarissa naisen jonka kanssa sykkasi heti.Tanssimme yhdessä hitaita olimme toisissamme että tunsin hänen rintansa omiani vasten.Tunsin kun hänen nänninsä (ja omani) kovettui ja kiihotuin niin että kostuin läpimäräksi.En olisi vielä tuntia aikaisemmin uskonut kostuvani naisesta.Sitten hän pyysi minut luokseen.Siellä nainen suuteli minua se oli elämäni ihanin suudelma ja sitten rakastelimme ja sain 100% varmuudella orgasmin.Ja se oli valtava ja se toistui sinä yönä monta kertaa entistä voimallisempina.Se oli parasta seksiä jota nainen voi harrastaa.Vaihdoimme numeroita aamulla ja sormetimme toisemme vielä kerran.Sovimme myös että teemme sen toistekki.Nyt minua askarruttaa olenko lesbo vai en katselen innolla miehiä sillä tavalla mutta en laukea.Ensimmäinen naiseni vuorostaan laukaisi minut 7 taivaaseen.Mitä teen? Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Ps en voi luopua naisseksistä.

marju
Kirjoitinkin vaimo bi-ketjussa, kun ""jouduin"" ravintolailtana erään lesbon (luultavasti) kanssa wc-koppiin. Suutelimme kiihkeästi ja aloimme sormitella. Olin jo melkein saamassa, kun hän kyykistyi eteeni ja nosti kesämekkoni helmaa ja veti pikkarini pois. Nostin vaistomaisesti toisen jalkani wc-pöntön kannelle, jotta hän sai paremmin kielen sisääni. Ympäristö ei ollut kovin eroottinen, mutta silti minäkin lensin seitsemänteen taivaaseen. Jalat tutisten vedin hiljaa pikkarit jalkaani ja poistuimme.

Mia
Tein sen uudestaan saman naisen kanssa.Aloitimme suutelulla.Hän riisui minut ja sujautti neljä sormea sisääni,laukesin hän nuoli pipsani puhtaaksi.Olin ainaski pari minuuttia orgasmin pauloissa.Kun toivuin riisuin hänet.Aloin nuolla hänen ihanaa kosteaa vakoa.Nuolin klitorista,hän maistuu niiiiiin hyvältä,naiselta.Aloin sormettaa,nuolin samalla.Nain häntä 4sormella.Tunsin kuinka hän lähestyi huippua,pimpsa supisteli rajusti.Hän laukesi voimalla hän huusi suoraa huutoa,silloin hänestä syöksyi mahlaa.Otin sen suuhuni ja nautin hänen ihanasta maustaan.Nuolin hänet puhtaaksi.Menin selälleni hän tuli päälleni 69 asentoon.Aloimme nuolla,sormettaa jne.Nuolimme jonkin aikaa,mutta sit alko vaikeutua kun oli orgasmin partaalla.Laukesimme yhtä aikaa tajunnan räjäyttävään orgasmiin,molemmista suorastaan tulvi mahlaa.Kun tärinä vähän laantui ja orgasmi hälveni,nuolimme toisemme puhtaaksi.Sitten suutelimme maistaen itsemme.Tuo tapahtui hetki sitten olen yhä kiihottunut,naiseni nukkuu onnellisena.Kokeilkaa tytöt suosittelen

Danijela
Ette uskokaan kuinka kiihottaa pelkka ajatus saada rakastella naisen kanssa! Ihan kostuin lapimaraksi pelkasta ajatuksesta. Olisi ihana kun minullekin tapahtuisi noin, etta tulisi joku ihana naisellinen nainen ja ottaisi ohjat kasiinsa... Haaveilen naisesta jolla olisi ihanista rinnoista ja kauniista pimpista, jonne saisin upottaa kieleni ja sormeni ja ajaa hanet orgasmiin ja herkutella hanen vartalon kaarillaan...

bidoll
Tästä on muutama vuosi, kun olin ystävättäreni luona kyläilemässä (olimme silloin jo n. 40 v.). Vietimme ihan kahdestaan tavallista lauantai-iltaa. Juteltiin, saunottiin ja juotiin viiniä. Illan mittaan puheet meni tietty erotiikan puolelle. Ystävättäreni uskaltautui näyttämään, millaisen hieromasauvan hän oli itselleen ostanut. Olin tietysti hämilläni, mutta salaa innostunut. Itselläni ei moista ollut. Se oli sellanen iso musta, jossa oli imukuppi, jolla sen sai kiinni johonkin tasoon. Siinä oli sellanen säädin johdossa, josta pystyi laittaa värinää. Alkuillasta se patukka jökötti siinä olohuoneen matalalla sohvapöydällä pystyssä, eikä mitään kummempaa ensin tapahtunut. Tulimme tietysti enemmän huppeliin koko ajan ja kiinnostus kääntyi koko ajan enemmän siihen patukkaan. Sit vaan jossain vaiheessa ystävättäreni kysyi yllättäen, haluaisinko kokeilla sitä. En ehtinyt ees vastaamaan, kun se toi jo jotain liukastusainetta ja pyysi hieromaan sitä patukan päälle. Oli kyllä samalla kummallista ja kiihottavaa vedellä isoa kumikullia siinä edestakaisin käsillä. Tilanne kehittyi siitä sitten aika riettaaksi loppujen lopuksi. Joskus kannattaa heittäytyä himon valtaan.

bidoll
Niin, me oltiin siinä vain kylpytakeissamme, kun ystävättäreni veti mut ylös sohvalta ja suuteli yllättäen. Vastasin hapuillen siihen, koska en ollut koskaan tehnyt niin naisen kanssa. Sitten vaan tunsin, kun kylpytakin helmoja siirrettiin sivuun. Ystäväni työnsi minun takamustani hellästi kohti mustaa patukkaa, joka jo surisi pöydän kannella...

Kaksin
Minäkin olen jo pitkään haaveillut, että saisin rakastella naisen kanssa.
Olen tehnyt sen noin kaksi kuukautta sitten ja se oli tosi mahtavaa. En usko kenenkään miehen pystyvän antamaan vastaavaa nautintoa, enkä halua edes kokeilla.
Jotenkin vaan tuntuu, että tuommoiseen tilanteeseen ei kovin helposti pääse. Vaimoni torjuu järjestelmällisesti kaikki lähestymisyritykseni.
Voisko joku auttaa?

Jenni1971
On varmasti paljon naisia, jotka haluaisi vähintäinkin uteliaisuudesta kokeilla toista naista, mutta käytännössä ongelma on vain se, että mistä sellaisia naisia saa!?!

Baareissa tulee kuitenkin tiirailtua miehiä eikä naisia. Omien kavereiden kanssa ei tule sellaista asiaa edes mietittyä, eikä hyvää kaverisuhdetta halua riskeerata sellaisen ehdottamisella. Niinpä bi-kokeilu on ja pysyy vain fantasiatasolla.

bidoll
Sitten tunsin, kun hieman viilea kumikullin pää kosketti ""huuliani"". Olin siinä vaiheessa jo niin kummallisessa tilassa, että en saattanut enää vastustella vaan tein niin kuin toinen sanoi ja ohjasi mua. Paksu jykevä patukka liukui sisääni ja värisytti klitoristani. Tunne, jota en ollut koskaan ennen tuntenut. Siinä minä sitten heiluin pyllyäni nostellen ja tunne oli sanoinkuvaamattoman kiihottunut. Kumipatukka lämpesi vähitellen ""käsittelyssäni"" ja tuntui koko ajan paremmalta. Sain mahtavan orgasmin, kun suutelimme ystävättäreni kanssa kiihkeästi ja kun hän yhtäkkiä alkoi sormettaa klitoristani. Kun orkkuni hieman laantui, nousin kumipatukan päältä. Silloin tuntui, että se ei ""lopu koskaan"", kun se tuntui niin pitkältä. No kyllä se sitten sieltä ""lurpsahti"" ulos. Sinä yönä tapahtui kyllä muutakin ja olemme uusineet muutamia kertoja jälkeenpäin. Täytyy vain ottaa tilaisuudesta näköjään rohkeasti irti, kun sellainen on vähänkin näkyvissä.

ruoerk-6
ai sie nainen teit sen joka poja unelman siitä et, housut pois ja hoitoon. ne nuoret kypsyy hitaammin, mie haluaisin siun kisuasi tuthaikka ja maistella mmmm saako sanoa panettaa.

ruoerk-6
[heippa sie onnen saanut ja kuiteskin epäröit siitä ihanasta atomipurkauksesta. rakasta naista ja ole onnellinen kai hänkin on. mie olen erkki enkä teitä kiusaa- vaik kiva olisi teudän otteluja hähdä. t eki

ruoerk-6
krmmmmm. taasenko miun alku meni niinkuin meni. mut sanoissasi toiselle naiselle olit oikwassa. siel virheitä on. mut saakos siult kiihkeetä sexymeininkii. sormin näppärein, eki

ruoerk-6
hei mia. kokemasinaisten kesken on niitä ihania john kaikki miehet halluu päästää ja katsomaan. ole iloinen kun oot nuori ja viel molemmat sexyt kestät. mie tas halluusin siut no niiiin sil kiusaten sulle orgasmi.t eki

Yhteistyössä