Mia
Olen parikymppinen nainen joka on aina pitänyt seksistä miesten kanssa mutta en ollut varmasti orgasmia.Pari päivää sitten tapasin baarissa naisen jonka kanssa sykkasi heti.Tanssimme yhdessä hitaita olimme toisissamme että tunsin hänen rintansa omiani vasten.Tunsin kun hänen nänninsä (ja omani) kovettui ja kiihotuin niin että kostuin läpimäräksi.En olisi vielä tuntia aikaisemmin uskonut kostuvani naisesta.Sitten hän pyysi minut luokseen.Siellä nainen suuteli minua se oli elämäni ihanin suudelma ja sitten rakastelimme ja sain 100% varmuudella orgasmin.Ja se oli valtava ja se toistui sinä yönä monta kertaa entistä voimallisempina.Se oli parasta seksiä jota nainen voi harrastaa.Vaihdoimme numeroita aamulla ja sormetimme toisemme vielä kerran.Sovimme myös että teemme sen toistekki.Nyt minua askarruttaa olenko lesbo vai en katselen innolla miehiä sillä tavalla mutta en laukea.Ensimmäinen naiseni vuorostaan laukaisi minut 7 taivaaseen.Mitä teen? Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Ps en voi luopua naisseksistä.