Naiskuskin painajainen...

No nih, nyt saatiin sitten päätös tälle tarinalle. Kera kärpäspaperin hyökkäsin rohkeasti taisteluun tuota ötökkää vastaan ja voitin sen! Tuo kalmanvalkea spider on nyt kuollut, RIP hälle vaan... Kätyreiden varalle jätin vielä muutaman paperin autoon.

Loppu hyvin, kaikki hyvin =)

Hyi kauheeta.Mä oon vaaraksi liikenteelle kun nään hämähäkin autossa....

kerran ikkunassa oli lukki,en sillo ite ajanut vaan istuin hantin paikalla...hyppäsin autosta vauhdissa ulos ku pelästyin niin kauheesti,oltiin onneksi risteysalueella että vauhti ei ollut kova.

Ja kerran just ratin takan killu hämppis,aloin huutaa hulluna ja kurvasin tien poskeen sen kummemmin kattomatta mihin ajan.Hyppäsin autosta ulos ja huusin vaa...onneks äitini oli mukana ja tappo sen ällötyksen...sen jälkeen meni jonkun aikaa että äitini antoi mun taas ajaa sen autoo...miksiköhän :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:

kerran ikkunassa oli lukki,en sillo ite ajanut vaan istuin hantin paikalla...hyppäsin autosta vauhdissa ulos ku pelästyin niin kauheesti,oltiin onneksi risteysalueella että vauhti ei ollut kova.

Ja kerran just ratin takan killu hämppis,aloin huutaa hulluna ja kurvasin tien poskeen sen kummemmin kattomatta mihin ajan.Hyppäsin autosta ulos ja huusin vaa...onneks äitini oli mukana ja tappo sen ällötyksen...sen jälkeen meni jonkun aikaa että äitini antoi mun taas ajaa sen autoo...miksiköhän :whistle:

:laugh: Anteeks :ashamed:
Vaikka mä pelkään, tolkku on pysynyt jotenkin ihmeen kaupalla..

:laugh: Nauru ei lakkaa, mietin kuskin reaktioita kun pomppaat ulos..

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:

:D Sillo se oli vihainen mulle ku tollee meen tekee...jälkeenpäin se on vaa nauranu asialle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:

:D Sillo se oli vihainen mulle ku tollee meen tekee...jälkeenpäin se on vaa nauranu asialle.

:D

Tosi hauskasti kirjoitetu :D

Minä kerran ajoin moottoritiellä ja kohta lapsi sanoo amppari. Ai kamala että säikähdin, aukaisin ikkunan ja yritin houkutella sitä ulos vaan se oli rakastunut etulasiin ja peruutuspeiliin. Meni jotain 10-15 min kunnes näin takani poliisiauton vilkut päällä aattelin koko ajan että eikö ne jumaliste osaa ohi mennä, kunnes tajusin että minutko ne pysäyttää? Pysäytin auton ja hyppäsin äkkiä ulos autosta, samalla sanoin lapselle että ulos.

Poliisi oli ihan vauhkona että takas autoon istumaan, ollaan moottoritiellä, no minä siihen että en tasan mene kun sisällä on amppari.

Selvisi etä miusta oli tehty ilmoitus epäilyttävän näköisestä ajotyylistä :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Arvatkaa hävettikö :ashamed: :ashamed:

No poliisit sai amppari ulos, minut puhallutettiin ja lapsi sai heijastimen ja minä pienen puhuttelun.

Esi kerralla kun kyydissä salamatkustajia niin pysäytä auton ja häädän se ulos

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
No nih, nyt saatiin sitten päätös tälle tarinalle. Kera kärpäspaperin hyökkäsin rohkeasti taisteluun tuota ötökkää vastaan ja voitin sen! Tuo kalmanvalkea spider on nyt kuollut, RIP hälle vaan... Kätyreiden varalle jätin vielä muutaman paperin autoon.

Loppu hyvin, kaikki hyvin =)

varo vaan, ettei sen spiderin sukulaiset tule janoamaan kostoa...hih :D :D

Mun autooni on yks hämppä asettunu asumaan. Mä oon nähny sen kaks kertaa ja kerran jo sain sen ikkunasta ulos, mutta eikös se pirulainen jääny roikkuun ikkunan ulkopintaan ja on vissiin sit kipittäny takasin sisälle. Tänä aamuna meinaan huomasin autossa sisällä seittiä, jota siellä ei vielä eilen ollut.

Kiitos Höbänä ja muut, jotka olette olleet kannustavia, mukava kun voi välillä kirjotella tällaistakin, eikä aina niin vakavaa (vaikka nauru oli kyllä kaukana itse tilanteissa) =)

Haaskalintu: Onko sulla hämiskammo? Jos tahot tuhota sen ötökän niin tuo kärpäspaperi todellakin on oiva keino :D Ja luulen, että siihen jääpi myös tarvittaessa ampparit sun muut nyrkkiä pienemmät kiikkiin, on se sen verran sitkasta se liima siinä...

No muuten hauska mut mun feministisielu ärsyyntyi tosta otsikosta. Miks niin naiskuskin painajainen? Jos se on pureva otus, niin kai se nyt on kenen vaan kuskin kauhu. Ja jos se ei pure, niin anteeks vaan mut kaikki naiset ei todellakaan ryhdy kiljumaan hämähäkin nähdessään.... Joo, oon tosikko tän aiheen eessä.

Tämä oli loistava tarina :laugh: :laugh: Miten lamaannuttava voikaan hämiskammo olla, onneksi mä olen vähän parkkiintunut jo hämisten suhteen mutta jos tuollanen valkonen ällötys kattelis silmiin niin saattasin jossain ojassa olla autoni kanssa *puistatus* :$

Kiitos Höbänä ja muut, jotka olette olleet kannustavia, mukava kun voi välillä kirjotella tällaistakin, eikä aina niin vakavaa (vaikka nauru oli kyllä kaukana itse tilanteissa) =)

Haaskalintu: Onko sulla hämiskammo? Jos tahot tuhota sen ötökän niin tuo kärpäspaperi todellakin on oiva keino :D Ja luulen, että siihen jääpi myös tarvittaessa ampparit sun muut nyrkkiä pienemmät kiikkiin, on se sen verran sitkasta se liima siinä...

Ei oo mitään kammoa, ja toisaalta mielenkiinnolla seuraan kuinka sitkeä kaveri se onkaan (nyt jo kestänyt kaksi näpäytystä). Ja muutenkin kuinka se kuvittelee pysyvänsä hengissä siellä autossa kun ei hirveesti saalista pörräile.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
No muuten hauska mut mun feministisielu ärsyyntyi tosta otsikosta. Miks niin naiskuskin painajainen? Jos se on pureva otus, niin kai se nyt on kenen vaan kuskin kauhu. Ja jos se ei pure, niin anteeks vaan mut kaikki naiset ei todellakaan ryhdy kiljumaan hämähäkin nähdessään.... Joo, oon tosikko tän aiheen eessä.

Naiskuski (yksikössä ) tarkoittaa vain ja ainoastaan minua.

mä olen kerran pysäyttänyt liikenteen risteyksessä.. jouduin pysähtymään punasiin valoihin ja kun ois pitänyt liikkeelle lähteä niin huomasin että vaihdekepillä istui ampiainen.. siis vähintäänkin sudenkorennon kokoinen :D
mä en voinu tehä yhtään mitään.. istuin vaan paniikisa hien valuessa otsalta... valot vaihtui useaan otteeseen, takana olevat tottäili mutta mä vaan istuin... sitte lopulta sain sen verran rohkeutta että avasin matkustajan puolen ikkuna (onneksi sähköikkuna...) otin fläppikansion käteeni... hitaasti ja varovasti valmistauduin hyvinkin vaaralliseen tehtävään.. nimittäin ensin puhalsin ampiaista, jotta se nousi ylös siitä vaihdekepiltä.. ja sitten pelasin ampiais pesistä.. :D sinkosin sen ikkunasta ulos yhdellä tyylikkäällä lyönnillä... äkkiä ikkuna kiinni ja kaasu pohjaan...
koko tilanne oli kauhea kun kyseessä oli työauto, olin vartijan vaatteet päällä, eli en voinut syöksyä autosta uloskaan :D
kyllä hävetti :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Naiskuski (yksikössä ) tarkoittaa vain ja ainoastaan minua.

Okei. No mut jotenkin se herättää kyllä mielikuvan kirjoittajan tavasta erotella mies- ja naiskuskeja ja heidän reagointimallejaan... Mut joo, mä sanon jo, et mä oon tosikko tän aiheen kans.

Jestas sä vietät vaarallista elämää :laugh:
Kuule, sen hiuslakkapullon kanssa pitää muistaa olla varovainen : tarina kertoo että joku oli suihkuttanut silmiinsä sitä vahingossa kun oli suutin väärään suuntaan... ja sitten sitä lirissä oliskin kun motarilla silmiinsä suihkisi :o

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Jestas sä vietät vaarallista elämää :laugh:
Kuule, sen hiuslakkapullon kanssa pitää muistaa olla varovainen : tarina kertoo että joku oli suihkuttanut silmiinsä sitä vahingossa kun oli suutin väärään suuntaan... ja sitten sitä lirissä oliskin kun motarilla silmiinsä suihkisi :o

Katos, suakin näkee :D Joo, mie just aamulla huomasin, ettei mun lakkapullossa ollut jäljellä enää mitään. Joten vaihdoin sen sitten kärpäspapereihin :whistle:

:x Minulla oli eilen sukkaan tarttunu iso koppakuoriainen. Oli jotain 3cm pitkä joku tukkimiehentäi varmaa. En millään meinannu saaha irti sitä...ja jos se olis autossa ollu matkassa niin voi olla että olisin ollu ojassa! :ashamed:
Hämiksiä en kammoa niinkään mutta noita koppiksia |O

huvittava :kieh:
Minä kerran ajoin moottoritiellä ja kohta lapsi sanoo amppari. Ai kamala että säikähdin, aukaisin ikkunan ja yritin houkutella sitä ulos vaan se oli rakastunut etulasiin ja peruutuspeiliin. Meni jotain 10-15 min kunnes näin takani poliisiauton vilkut päällä aattelin koko ajan että eikö ne jumaliste osaa ohi mennä, kunnes tajusin että minutko ne pysäyttää? Pysäytin auton ja hyppäsin äkkiä ulos autosta, samalla sanoin lapselle että ulos.

Poliisi oli ihan vauhkona että takas autoon istumaan, ollaan moottoritiellä, no minä siihen että en tasan mene kun sisällä on amppari.

Selvisi etä miusta oli tehty ilmoitus epäilyttävän näköisestä ajotyylistä

Arvatkaa hävettikö

No poliisit sai amppari ulos, minut puhallutettiin ja lapsi sai heijastimen ja minä pienen puhuttelun.

Yhteistyössä