Naisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poju

Vieras
Moro! voisitteko te naiset kertoo, et miten te suhtaudutte seksiin vähän nuoremman miehen kanssa.? Jos itse olette 30-40v ni esim 21 vuotiaan kanssa.? Ku kiihottaa niin pirusti tollanen 30v nainen, ei vaan kovin usein ole tärpänny jos olen yrittäny tuollaselta saada.

noo ei nappaa sori vaan. 21veet on niin pennun näkösiäkin, ei miehekkäitä, harvemmalla kunnolla edes parta kasvaa jotain naurettavia jouhia roikkuu joita kasvatettu 15v. alkaen :whistle:
kyllä jättää minut kylmäksi pikkupojat.

No niin...mä olen 40-kymppinen nainen ja mulla on 25-vuotias rakastaja, voin sanoa,että seksi on mahtavaa ! Tuo mies sanoo, ettei saa tälläistä seksiä parikymppisten tyttöjen kanssa (kaikki kunnia heille, mutta tämä on hänen mieltymyksensä)
good for me :p :p :p :p

Hei sinä nuori poju...´jatka vaan yritystä B)
aivan varmasti kohdellesi osuu seksiin halukas "kypsempi"nainen. Itse olen ainakin ollut monien nuorien" poikien" kanssa seksisuhteessa. Ikäeroa on ollut suurimmillaan noin 20 vuotta. Itse olen 42v. Nyt parisuhteessa, joten tällä hetkellä en sellaiseen ryhdy. Mutta suoraan sanoen monien nuorien miesten kanssa on seksi ollut paljon paljon parempaa kuin ikäisteni :D
Ehkä paras kokemukseni on 19-vuotiaasta nuoresta miehestä, itse oli silloin 38v. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2006 klo 17:51 Fiyza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2006 klo 16:57 Dude-76 kirjoitti:
:D
Ootte te kans yksiä..

*rapsuttaa kolmekymppisen partaansa ja laulaa "olen kolmekymppinen...kolmekymppinen..."*

Ai juu,et ole enää kakskymppinen. :whistle: :p

No en joo oo mutta seisoo ku teinipojalla.

mulle kyllä kelpais nuorempikin... kivahan nuoria poikia on katella ja seuraan kyllä hyvinkin läheltä heidän innokasta suhtautumistaan asiaan :p mutta mulla oma mies, joten mitäänhän ei tapahdu, mutta mielikuvitusta saa aina käyttää ;)

Yhteistyössä