Naisetko muka erilaisia (ei ulkonäkökeskeisiä): Komea mies voi olla millainen kusipää tahansa, aina lohkeaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
GermanLifter -nimimerkkiä käyttänyt mies halusi todistaa että naisia saa todella helposti, jos on tarpeeksi komea.

Mies loi Tinder-profiilin, johon hän lisäsi kuvia muun muassa Call Me Maybe -hitin musiikkivideolla esiintyneen miesmallin kuvia. GermanLifter halusi kokeilla, kuinka pervoja kommentteja hän voisi lähettää, kun ulkonäkö vastasi lähes täydellistä miestä.

Oli suorastaan hirvittävää millaisia asioita nämä naiset olivat valmiita tekemään päästäkseen sänkyyn tämän miehen kanssa. Rivot kommentit ja herjaukset eivät olleet minkäänlainen este, kun ne tulivat kuumalta mieheltä.

https://www.viikonloppu.com/mies-te...oi-mita-tahansa-ja-naiset-olivat-sulaa-vahaa/

Komean kusipäämiehen voi ottaa mielellään aina sänkyyn päiväksi pariksi tai säännölliseksi turvalliseksi panomieheksi, jolle voi soitella silloin kun on tarvetta.

Parisuhteeseen valitaan mies, jolla on jotain muutakin annettavaa.. Varsinkin myös korvien välissä.

Voihan tuon tulkita niinkin, että naiset on avoimia myös miehille, joilla on ongelmia puhua naisille :D Miksei noi naiset vaan halunneet randomseksiä? Kun joukossa oli se, joka ei halunnut, kieltäytyi.

Vai niin. Mä viestittelin miehen kanssa joka on ns. tavallisen näköinen. Jos ei tuu matchiä niin ei voi viestitellä. Mulle on tullut 3 matchiä ja yksi heistä kirjoitti mulle.
Komeat ja varakkaan oloiset olen jättänyt tykkäämättä. Vaikka jotkut heistä on tykännyt minusta.

Yhteistyössä