Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Peräsuoli, naisen paras puoli. Tää setä sitä nuoli, eikä pillua huoli. Peppureikä, ei koskaan sano eikä. Siihen voi luottaa, se nautintoa tuottaa. Kun nainen paskantaa, niin rakkaus kukoistaa. Kun nainen ei paskaa anna, ei rakkaus silloin kauas kanna. Kun nainen ihanasti pieree, tää setä paskaa nielee. Ilman paskaa, en voisi naista rakastaa.

Peräsuoli, naisen paras puoli. Tää setä sitä nuoli, eikä pillua huoli. Peppureikä, ei koskaan sano eikä. Siihen voi luottaa, se nautintoa tuottaa. Kun nainen paskantaa, niin rakkaus kukoistaa. Kun nainen ei paskaa anna, ei rakkaus silloin kauas kanna. Kun nainen ihanasti pieree, tää setä paskaa nielee. Ilman paskaa, en voisi naista rakastaa.
H Ohhoh hihohihihiohohih funny guy hihihihihohoho

Kaunis nainen käveli minua vastaan eilen kadulla. Hän pysähtyi juttelemaan kanssani niitä näitä.

Yhtäkkiä hän käänsi todella hyvännäköisen farkkupeppunsa minua päin ja päästeli todella polttavaa ja pahanhajuista kaasua pepustaan kovalla paineella, pitkäkestoisesti ja kovalla äänellä rutisten.

Minä lamaannuin täysin ko. Kaasupäästöstä ja putosin maahan puoli tajuttomana. Nainen riisui nopeasti peppunsa paljaaksi ja työnsi sen minuun kiinni. Hän käski minun ryömiä hänen suolistoonsa peppureiän kautta. No, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin totella. Tein työtä käskettyä ja ryömin naisen suolistoon. Nyt asun täällä suolistossa. Nautin polttavista kaasuista, piehtaroin ihanissa ulosteissa ja syön ruoakseni maukasta ulostetta. Asiani ei voisi olla paremmin.

Ei kai apajille yhtäkkiä
ilmestynyt ystävämme/
pierupr0stituutti
yritä LOISIA mun
kustannuksella
asiakkaita saadakseen?
[Julkaisee heti mun
jälkeen aina nämä
promot - toivoen
miesten luulevan
häntä minuksi?]

🟥Mä en myy toosaa
enkä pjasko tahi pjiere
rahasta. Täytynee sanoa
ihan varmuuden vuoksi
vain..

!📢📣!
______
Eli OF/ilolintukeiccaa
ei ole OgElassa tarjolla..

Näitä kakkospalveluja
kuulemma esim.
Arabiemiirikuntien
äärimmäisen varakkaat
sheikit ostaa Dubaissa..

x

Ei kai apajille yhtäkkiä
ilmestynyt ystävämme/
pierupr0stituutti
yritä LOISIA mun
kustannuksella
asiakkaita saadakseen?
[Julkaisee heti mun
jälkeen aina nämä
promot - toivoen
miesten luulevan
häntä minuksi?]

🟥Mä en myy toosaa
enkä pjasko tahi pjiere
rahasta. Täytynee sanoa
ihan varmuuden vuoksi
vain..

!📢📣!
______
Eli OF/ilolintukeiccaa
ei ole OgElassa tarjolla..

Näitä kakkospalveluja
kuulemma esim.
Arabiemiirikuntien
äärimmäisen varakkaat
sheikit ostaa Dubaissa..

x
Tuo pierutyyppi taitaa vain saada jotain kiksejä siitä, kun sen jutuilla on yleisöä ja lukijoita. Innostuu kirjoittamaan, kun huomaa että ketjussa on joku paikalla. Aamuyöllä hiljeni, kun porukka lähti pois

Pakko vielä kirjoittaa sananen yhteyden luomisesta. Haluat ja et halua. Minusta se on syy siihen, että oikean elämän yhteyttä ei ole. Esim. et vastannut Ig-viestiini, joka olisi ollut sulle mahdollisuus jutella naamion takaa ja paljastumatta. Ihmettelin, mikset tarttunut siihen. En keksi muuta syytä kuin ristiriitaiset toiveesi.

Syylänaama
trullikka
teki kommentin
vauvalle Ellinä
signeeraten.

Mä olen hlvetin
lojaali
ja reilu tyyppi.
Loputtoman
kärsivällinen ja
armollinen.
Mutta ~