Naiset, siivotkaa alapäänne!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuota vähän pelkäsin. Kaikkihan ovat tuota luokkaa Suomessa, miehet ja naiset, jos on ollut 30 partneria.

Ja sekö on KÄYTTÄMISTÄ?

Mua ei ainakaan oo ikinä kukaan, koskaan käyttänyt. Eikä tule käyttämään.

Ällö ajatus. Kuulostaa siltä, että miehelle seksi on pelkkää tuuppimista mikä päättyy roiskahdukseen.


Vai sekä siinä pelottaakin? Siis että joku toinen mies on opettanut naiselle, miten hyvältä tuntuu vaikkapa se kun mies nuolee?
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Ja sekö on KÄYTTÄMISTÄ?

Mua ei ainakaan oo ikinä kukaan, koskaan käyttänyt. Eikä tule käyttämään.

Ällö ajatus. Kuulostaa siltä, että miehelle seksi on pelkkää tuuppimista mikä päättyy rosikahdukseen.


Vai sekä siinä pelottaakin? Siis että joku toinen mies on opettanut naiselle, miten hyvältä tuntuu vaikkapa se kun mies nuolee?
Mä oon oppinut tuon ”korkea käyttöaste” täältä palstalta, en edes tiennyt sitä aikaisemmin.
Suuseksistä olen kuullut täälläkin. En ole itse sitä yrittänyt, kun on niitä tilaisuuksia niin harvoin.
 
Mä oon oppinut tuon ”korkea käyttöaste” täältä palstalta, en edes tiennyt sitä aikaisemmin.
Suuseksistä olen kuullut täälläkin. En ole itse sitä yrittänyt, kun on niitä tilaisuuksia niin harvoin.
Kaikkea, mitä palstalla oppii, ei kannata alkaa käyttää ellei ole samaa mieltä.


Mutta nyt kun jo tuli puheeksi, niin MIKÄ naisissa, jotka ovat olleet useamman miehen kanssa, pelottaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
vierailija
Joillakin naisilla on siellä rusinapuolellakin hurja karvoitus. Jokainen tietää, että niihin karvoihin sitten tarttuu kaikenlaisia sattumia, eli ns. rekkamiehen pastilleja.

Nyt varmaan joku yrittää selittää, että bersskarvatkin on jotenkin hyödyllisiä.
 
Mua ainakin pelottaisi tulla nauretuksi kokemuksieni puutteen vuoksi. Kyllä varmasti nainen huomaa ujouteni ja kokemattomuuteni.

Tähän on pakko vastata, että mitä useamman kanssa olen tehnyt jotain seksuaalista, sitä enemmän seksuaalisuutta ymmärrän ja osaan myös ottaa toisen huomioon. Enää ei tulisi mieleenkään nauraa tai pilkata. Nuorempana ehkä olen niin tehnyt vaikken muistakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma

Yhteistyössä