Naiset, siivotkaa alapäänne!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen tavannut noin 30 pimppua urani aikana. Puolet on ollut poslareita ja puolet puskia. Jokainen puska on haissut, ihan jokainen. Esim. oraali ei niiden kanssa tullut edes kysymykseen. Poslarit yhtä lukuunottamatta siistejä ja raikkaita! :)
 
Olen tavannut noin 30 pimppua urani aikana. Puolet on ollut poslareita ja puolet puskia. Jokainen puska on haissut, ihan jokainen. Esim. oraali ei niiden kanssa tullut edes kysymykseen. Poslarit yhtä lukuunottamatta siistejä ja raikkaita!
Tuo on kyllä iso vale, ei kenelläkään ole kolmeakymmentä eri kokemusta. Vai onko muka?
 
vierailija
Tuo on kyllä iso vale, ei kenelläkään ole kolmeakymmentä eri kokemusta. Vai onko muka?

Ehkei ole. Mielestäni tulee helpostikin.
Olen nainen ja on ollut n. 10 pidempiaik. suhdetta, niistä 1 avoliitto, 1 avioliitto.
Sinkkuaikoina tuli käytyä paljon ulkona ja Helsingissä mahdollisuuksia on vaikka minkälaisiin suhteisiin ja niin usein kuin itse haluaa.
 
vierailija
Tästä johtuu kalan haju billussa:

Aatami ja eeva oli juuri eka kerran na.ida nakasauttaneet ja Jumala tuli kyselemään kuulumisia ja kysyi Aatamilta missäs Eeva on?
-Aatami:Meni tuonne rantaan vi.ttu.aan pesemään.
-Jumala: Voi saa.ta.na sitä naista minkä teki, nyt se v.it.un haju ei lahde kaloista ikinä!!!
 

Yhteistyössä