Naiset on rumia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karbu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karbu

Vieras
Kauniit kesäpäivät houkuttelevat ulos kaduille katselemaan ihmisiä. Kesävaatteissa vain naisten ulkonäön valitettava rajallisuus pistää räikeästi silmään. Hyvin monet naisethan ovat rumia ja enempikin: vastenmielisen näköisiä! Ylilihavia lössyköitä, joilla eivät edes isot rinnat ole kunniaksi vaan päinvastoin: ne molkerit makaavat raskaana painolastina suuren vatsan päällä.

Miksi läskit ihmiset ylipäätään liikkuvat muiden nähtävillä ja vielä mauttomissa paljastavan niukoissa vaatteissa? Monet isot koot ilmeisesti tehdään sellaisiksi että koko rintarustinki paljastuu ympäristön töllisteltäväksi. Luullaan että kun nainen on iso niin hänen pitää ainakin komeita rintojaan esitellä kun ei muuta näkyvää ole.

Rinnathan naisella pitää olla, mutta hoikassa, sopusuntaisessa vartalossa. Mikseivät naiset piittaa ulkonäöstään tuon taivaallista?

Sitten on tietenkin noita harmaita hiirulaisia tai itsensä venäläiseksi huoraksi vaatettaneita ja meikanneita otuksia.

Harvoin näkee naisen, jossa on tyyliä.

Kesällähän ihmiset muutenkin lopettavat Suomessa pukeutumisen kokonaan. Jotain kietaistaan niskaan, mieluiten mahdollisimman pientä oli kroppa millainen tahansa.

Itse olen aina tyylikkääksi haukuttu, mutta sehän tarkoittaa sitä, että keskivertomiehet eivät kiinnosu vaan kuolaavat roiskeläppäteinien perään. Kuulema kesällä ei kukaan jaksa kytätä pukeutuneita naisia kun puolialastomiakin on. Että se siitä. En minäkään säkkiin pukeudu, vaan pellavaan, hameisiin, kevyihin toppeihin jne.

Itseäni taas ihmetyttää kun kaikkea pitää arvostella.

Olen hoikka, joten läskiksi ei ainakaan kukaan pääse minua sanomaan. Mutta pukeudun sitten varmaan tyylittömästi?

Nykyään pitää ottaa paineita siitä, onko kengät ja laukku sävy sävyyn, täytyy käyttää noita ah niin tyylikkäitä korkokenkiä, vaikka muutaman tunnin jälkeen jalat on muussina.

Tärkeää on tarkastaa että värivoiteen rajat on kunnolla häivytetty.

Ja mikäs sen hauskempaa kuin naureskella naisille, joiden kulmat on piirretty yhdellä kajaalikynän vedolla, joiden ripsari valuu poskille tai puhumattakaan siitä, että finni vuotaa verta, hekohekohekoheko!

Kyllä jokaisesta ihmisestä löytyy jotain arvosteltavaa, kun oikein hakemalla hakee!

Useisiin ihmisiin vaan pätee hyvin sanonta:""ei paljo tartte että pääsee sanomaan!""

Eli mennääs ny kaikki nauramaa läskeille, tyylittömille, huonosti meikatuille tai huorahtaville naisille!

HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAA!

T. Reilukerho

Ja eipä noissa miehissäkään sen enempää kehuttavaa ole noin niinkuin yleisesti ottaen.

Ap:lle sanoisin että pidä silmät kiinni ulkosalla ja pysyttele kotona runkkailemassa netistä löytyviä täydellsiä naisia.. Niitä kun hyvin harvoin mistään reaalimaailmasta löytää ;)

Ap on siinä oikeassa, että isokokoisille naisille tehdään vain sellaisia toppeja ja muita yläosoa, jotka on napaan asti auki. Kun isolla naisella ei ole muuta kuin isot tissit, niin niitä hinkkejä sitten täytyy tunkea joka tuijottajan suuhun. Olin vielä jokin aika sitten ylipainoinen ja vaatteita ostaessani tuli aina tuo sama vastaan, nistään ei löytänyt yläosaa, jossa ei koko ylävartalo olisi paljastunut.

ou jee...muutkin palstalla kauemmin taustailleet varmaan muistaakin tämän kukkamekko-karbun, joka onneksi pari vuotta sitten onnistuttiin häätämään täältä pois.

miehen oma _mekonkäyttö_ kun oli mennyt överiksi.

yrittää näköjään takaisin, vieläköhän löytyisi se ketju jossa karbu tunnusti mielihyvänsä omasta mekonkäytöstään?

?? Kaikella kunnioituksella, nyt en ymmärrä... Minä olen ollut myöskin lihava, mutta ei ole koskaan ollut sellaista ongelmaa, ettenkö olisi löytänyt ylävartalon peittäviä vaatteita. Joskus männävuosina kaikki isot vaatteet olivat turhankin peittäviä, nykyään on valinnanvaraakin enemmän. Mutta satakiloisenakaan minulla ei ollut koskaan vaikeuksia löytää peittäviä yläosia, eikä ollut ikinä tarvetta tunkea hinkkejäni kenenkään suuhun. Rintaliiveihin minä hinkkini silloin tungin, kuten nykyäänkin.

No onko miehet sitten yhtään kummempia?! Kaljamahaa löytyy ja se retkottaa virttyneen pikeepaidan molemmilta puolilta sivuille asti. Tukka on epäsiisti eikä hampaita ole pesty. Ryhti on huono ja vaatetus mitä sattuu. Kengistä ei huolehdita. Ei ole lihasta käsivarsissa ja persjalkaisia on joka toinen vastaantulija. E osata käyttäytyä julkisissa kulkuvälineissä eikä liikenteessä, vaan oma napa on aina ensin. Sitten kun saadaan tuoppi eteen niin jo vain ollaan niin upeaa miestä. Yökkkkssss!

Elä hauku ihmisiä joita et tunne, et sinä tiedä ihmisten menneisyydestä mitään!!!!!! etkä voi kieltää kenenkään ihmisen ulkona oloa!!! ONKOHAN SINULLAKAAN KAIKKI OK!!!!?

Itse olet ilmeisesti aina siististi ja hyvännäköisesti pukeutunut, hiukset ovat aina siististi ja ulkonäöltäsi olet hauskannäköinen.

Mitä sinun tarvitsee katsella ja arvostella toisten ulkonäköä? Mene asumaan jonnekin Espanjaan tai Italiaan, jossa naiset huolehtivat ulkonäöstään ja ovat kauniisti pukeutuneita.

On ihanaa kulkea sellaisissa vaatteissa, kun tykkää ja hiukset ovat sellaiset että on tyytyväinen eikä kukaan määräile siihen asiaan mitään, paitsi jotkut työpaikat, esim pankki. Kaikilla ei ole edes rahaa hiusten hoitoon tai kauniisiin vaatteisiin.

Nimim. Hoikka, tavallisen siististi pukeutunut ja sanottu hyvännäköiseksikin

hiiltyä Karbun takia. Mielikuva, jonka hänestä olen näiltä palstoilta saanut, ei tosiaan imartele.

Päässä on korkeintaan sitä ihtiään eli ku... ja mahassa p..... iso säkillinen, koko mies mitä todennäköisimmin kaikkea muuta kuin silmänilo.

Hyvä niillä eväillä on muita arvostella ja mollata.

Ja minullehan ei jotkut kukkamekkokarbut sano milloin ulkona kuljen tai millaisiin riepuihin läskini sullon. Tissejä on vaikka muille jakaa mutta onko niitä kenenkään pakko tuijotella? Pistää vaan simmut kiinni tai pysyy itse kotosalla, katselee Anttilan kuvastosta mallityttöjen kuvia ja vetelee käteen vaan. Tuommoset hienohelmat pitäis viedä saunan taa ja ampua.

Niin mutta kaikillä läskeillä naisilla ei ole ylisuuret hinkit eli silloin ne paidat on auki napaan saakka.

Onneksi olen laihtunut ja löytyy vaihtoehtoja vaatetukselle muutakin kuin nuo antaa-kaula-aukot.

Ensimmäiseksi korjasin tuosta otsikostasi kongruenssivirheen. Ole hyvä Karbu. Tein sen ihan vain ystävällisyyttäni, koska annat meidän kaikkien ymmärtää olevasi itse täydellinen.

Minne sinun mielestäsi lihavat ihmiset sitten saavat kesäisin mennä? Pitäisikö heille perustaa keskitysleiri jonnekin kehäkolmosen ulkopuolelle, ettei sinunlaistesi ihmisten tarvitsisi heitä nähdä?

Vai pitäisikö Esplanadille asentaa portti, jossa olisi sopivan kokoinen aihio, jonka läpi mahtuvat ihmiset saisivat sitten tepastella sinun ihasteltavinasi. Muiden ihmisten pääasiallinen tarkoitushan on vain tuottaa sinulle mielihyvää. Eikös niin?

Garbu :D :D

You are back!

Tämä palsta alkoikin käydä tylsäksi.

Mites sihteeriköt näin kesällä pukeutuu. Oletkos vieläkin tiukasti vaimon talutusnuorassa vai joko olet edes autossa päässyt ottamaan iloa irti kesästä ;)

Ai mutta niin, etkös jäänytkin eläkkeelle, nyt et näe enää sihteerikköjä. Ja muukin ilonpito on jäänyt vähiin.

No ilmankos sinua potuttaa naisten vaateus :D :D

Voi meitin karbuliinia ;)

No nyt vähän hyppäsi ohi tietotaitoni ;)

Mikäs kumma on kongruenssivirhe. Toki älynystyrät sen verran päättelivät, että kyse on rakkaasta äidinkielestämme ja sen kirjoittamisesta mutta..

Sen verran vähiin käy uudet termit, että on kerrassaan pakko kainosti kysyä, että mikäs kummallisuus se sellainen kongruenssivirhe on?

Karbu oli kirjoittanut kiihdyksissään otsikon väärin. Naiset ON rumia. Naiset on monikkomuoto, jolloin kuuluu käyttää Naiset OVAT rumia. Eihän sanota, että Nainen ovat ruma. Onko toi Karbu edes Suomesta? Hoono Soomi kukkamekko karbu.

Onpas sulla murheet!!! Pysy itse poissa sieltä kadulta, ettei vaan kukaan ""ylilihava lössykkä"" ärsytä. Ettei vain itselläsi olisi jokin kompleksi ulkonäkösi suhteen, kun noin koville ottaa. Otan osaa!!!

P.S. Veikkaanpa, että olet jäänyt muiden miesten varjoon, eikä sinua ole onnistanut naisrintamalla... En ihmettele.

Lämpimänä kesäiltana on tosiaan mukava astella kaduilla. Ihmiset ovat virkeitä ja hyväntuulisia, rakastuneitakin. Se tekee monista kauniimpia.

Kaiken ihanuuden keskellä oli kuitenkin yllättävää nähdä pariskunta, jossa naisella oli vain yksi iso rinta vapaana ilman liivejä. Näky ei ollut tavlliseen tapaan esteettinen, vaan kertoi kaiken. Ihailin silti naisen uskallusta näyttää itsensä, ja miehen rohkeutta kulkea vierellä, vaikkakin humalassa molemmat.

Ei monikaan meistä ole virheetön, eikä elämän karuille tapahtumille aina mahda mitään. Miksi siis arvostella ihmisten ulkonäköä? Vain siksikö, että se häiritsee omaa silmää? Siksikö, että olisi jotain purnattavaa, koska ei ole tyytyväinen mihinkään?

Karbukin olisi voinut kirjoittaa vaikka siitä, miten pitää itsensä hyvinvoivana ja terveenä. Helpompi muuttaa itseä kuin muita - varsinkaan haukkumalla.

Yhteistyössä